Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Kirtap spelar Alpint (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9908-kirtap-spelar-alpint/)

Kirtap 2015-12-27 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av forbidden_closet (Inlägg 471890)
Inte helt osannolikt att det var mot segern hon gick t.o.m. Klar överreaktion på marknaden och 4ggr togs tidigt. Dags nu!

Tror oxå att det var mot seger men ville inte överdriva....

Kirtap 2015-12-28 13:31

Worley kör kass, långt ner...

Brignone 4a..... går bra nu :idiot:

Kirtap 2015-12-29 09:26

;)
Felpost

Kirtap 2015-12-29 12:47

3 åka ut på liven
Krischgsser 7x
Costazza 6.5x
Gagnong 7x

Kirtap 2015-12-29 13:04

Gagnon klarar sig men Costazza åker ur :)

Kirchgasser kvar att åka om en stund

....och där brakar även Kirsch ut :claps:

sirlarsson 2015-12-29 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av Kirtap (Inlägg 472024)
Gagnon klarar sig men Costazza åker ur :)

Kirchgasser kvar att åka om en stund

....och där brakar även Kirsch ut :claps:

Varför har du inte rekat dessa spel tidigare? Överlägset bästa spelen som finns i det alpina.

Kirtap 2015-12-29 13:32

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 472026)
Varför har du inte rekat dessa spel tidigare? Överlägset bästa spelen som finns i det alpina.

Har jag såklart gjort, kolla S-sheet
Dock inte i Aspen/Åre iår då oddsen var för låga tyckte jag

sirlarsson 2015-12-29 13:34

Jo jag var ju med förra året och året innan det om jag minns rätt, alltid plus typ. Det var denna säsong jag syftade på :)

Slurf 2015-12-29 13:57

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 472029)
Jo jag var ju med förra året och året innan det om jag minns rätt, alltid plus typ. Det var denna säsong jag syftade på :)

Det går ju inte att reka uråkningsspel bara för att liksom. Det varierar ju otroligt mycket beroende på hur banan är satt och det har varit ganska få uråkningar i de tidigare slalomtävlingarna denna säsong, i alla fall jämfört med ett par tillfällen förra året. Idag lämpade sig banan inte heller för uråkningar egentligen, men det finns vissa åkare som även har en benägenhet att köra ur ofta på enklare banor.

Jag själv var även inne på PH köra ur idag, men valde samma spel som Kirtap gjorde utom det på Gagnon. Costazza och Kirch är ganska standard när det kommer till årkningar och det var helt enkelt dags nu när de lyckats ta sig i mål ett antal tävlingar i rad.

Du har dock rätt i att det är den speltyp som går bäst för Kirtap. Skulle han ha ett sheet som går att filtrera så skulle du snabbt se att hela hans plus kommer från uråkningsspel + säsongsspelen (de som satt pga Höfl Rieschs krasch) så att rygga hans återkommande outright-spel och h2h-tripplar är ju väldigt onödigt då dessa inte har visats vara vinnande sett över väldigt många säsonger.

Kirtap 2015-12-29 14:01

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 472029)
Jo jag var ju med förra året och året innan det om jag minns rätt, alltid plus typ. Det var denna säsong jag syftade på :)

Aha, så du menade, men inte varit läge i dom förra bla pga odds och vem som tagit sig vidare till 2a åket

Emanresu 2015-12-29 17:42

https://i.imgur.com/Zak9lei.jpg

Där är alla spel som innehåller ordet ut eller ur om dom inte samtidigt innehåller RebenbURg

Kirtap 2015-12-29 21:32

Snabbt överslag så är det +-0 på andra spelen ja.

sen baserade jag spel på Fenninger vinna totalen (till sjuka 21x) på att M Riesch brukar avsluta säsonger dåligt/mindre bra, inte på att hon skulle skada sig, det hjälpte till såklart men det gäller att hitta dom där guldkornen oxå (ingen annan hitta den iden vad jag vet) och hade troligen gått in hur som helst me tanke på hur hon brukar avsluta säsonger.

sirlarsson 2015-12-29 21:41

Jag tackar och bockar iaf då jag mer eller mindre bara ryggat dessa uråkningsspel.

BroderH 2016-01-06 11:08

Du gav väl inte upp?

Kirtap 2016-01-07 15:16

Nej då :) Är på Semester i Sälen med begr. möjlighet att söka info/nät...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved