Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spreadsheet (https://www.sharps.se/forums/spreadsheet/)
-   -   Spreadsheet Feedback & Frågor (arkiverad) (https://www.sharps.se/forums/spreadsheet/2516-spreadsheet-feedback-fragor-arkiverad/)

mars 2010-09-11 13:49

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 61456)
Explorer

Ok tack för feedback gott folk, ska få ordning på det (buggen händer aldrig för mig nämligen men sitter nästan jämnt i firefox nuförtiden så det förklarar saken)

Grovbenstomme 2010-09-12 13:13

Några nyheter ang infoga fotbollen?

mars 2010-09-12 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av Grovbenstomme (Inlägg 61606)
Några nyheter ang infoga fotbollen?

Fortfarande dött tyvärr, hoppas på att det fungerar imorgon när helgen är slut.. ska även fixa en backupkälla så att vi inte är lika beroende av en enda källa men det hjälper inte just nu då det tar lite tid att fixa.

Grovbenstomme 2010-09-12 14:00

Ok tack för update :cheers:

tubeno 2010-09-12 16:20

Vad innebär det när folk sätter t.ex everton - utd 1 +0.25. Alltså vad står 0.25 för?

Grovbenstomme 2010-09-12 16:29

Citat:

Ursprungligen postat av tubeno (Inlägg 61641)
Vad innebär det när folk sätter t.ex everton - utd 1 +0.25. Alltså vad står 0.25 för?

Sharps.se - Spelskolan - Lektion 3

ludd3emm 2010-09-12 21:16

Finns det något tips på RSSprogram man kan använda? Känner att jag är i behov av ett nu. :) :moneybag:

Zatchi 2010-09-12 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av ludd3emm (Inlägg 61686)
Finns det något tips på RSSprogram man kan använda? Känner att jag är i behov av ett nu. :) :moneybag:

https://www.sharps.se/forums/offtopic...m-feedreaders/

dyrgripen 2010-09-17 05:08

Ny här och redan lite lost..
Hur lägger jag upp en dubbel i min spreadsheet?

mars 2010-09-17 18:36

Citat:

Ursprungligen postat av dyrgripen (Inlägg 62379)
Ny här och redan lite lost..
Hur lägger jag upp en dubbel i min spreadsheet?

Välkommen till sharps :)
För att lägga till en dubbel så gå in på ditt spreadsheet och klicka på "Lägg till Parlay" sen väljer du antal spel, i detta fallet 2 så får du fram så att du kan fylla i din dubbel.

Zatchi 2010-09-19 19:39

Jag älskar "Dagens populäraste spel", väldigt intressant att klicka igenom och se hur folk har lagt sina pengar. Däremot är den rätt tråkig under helgen, då top 5 alltid är fyllt av RAS.

Finns det någon möjlighet att antingen utöka listan till t ex alla matcher som 3 personer eller fler har bettat på?

Ching 2010-09-19 23:42

En liten ide, kan man inte göra så att man kan se en lista/översikt på sina rekare i sitt spreadsheet. Där man ser +/-, antal spel osv för varje rekare. Vet att man kan sortera ut genom filtreringen men skulle vilja kunna se alla samtidigt för att lättare få en bättre översikt. Hoppas jag skrev så att du förstår.

RobinD 2010-09-19 23:54

Citat:

Ursprungligen postat av jynsson (Inlägg 62899)
En liten ide, kan man inte göra så att man kan se en lista/översikt på sina rekare i sitt spreadsheet. Där man ser +/-, antal spel osv för varje rekare. Vet att man kan sortera ut genom filtreringen men skulle vilja kunna se alla samtidigt för att lättare få en bättre översikt. Hoppas jag skrev så att du förstår.

+1

skulle även se att man har sporter/ligor listade som på blogabet.

Skulle kanske krävas större databasinsamling i "infoga".

mars 2010-09-21 18:35

Citat:

Ursprungligen postat av Zatchi (Inlägg 62865)
Jag älskar "Dagens populäraste spel", väldigt intressant att klicka igenom och se hur folk har lagt sina pengar. Däremot är den rätt tråkig under helgen, då top 5 alltid är fyllt av RAS.

Finns det någon möjlighet att antingen utöka listan till t ex alla matcher som 3 personer eller fler har bettat på?

Nu visar den 10 istället för 5 matcher tills vidare, ska överväga att fixa som du säger att den visar alla som ett visst antal spelat på istället.

Citat:

Ursprungligen postat av jynsson (Inlägg 62899)

Japp bra idé, förstår att det e smidigare att ha det uppställt åt en, ska bygga vidare på filtrena så att man kan se stats för filtrena och inte bara grafen - då kan man skapa helt custom både det du och RobinD vill ha.

laban1982 2010-09-25 10:27

Idag fungerar inte infoga fotbollen