![]() |
Citat:
Din fråga angående vad som hände när jag klickade på ett alternativ fick mig att försöka göra operationen med musen och då funkade det. onKeyDown kanske borde få samma funktion som onMouseClick :D eller vad det nu heter i Javascript :P oavsett, Spreadet är fenomenalt.. |
Citat:
|
Citat:
|
Går det fixa så att när man söker på ligor så kommer även parlays med man gjort i den ligan?
|
Var lite trött igår så glömde att dubbelkolla
använde infoga funktionen men nu när jag kollar på spelet har land å ligor alla blivit saker med A. Någon känd bugg eller?
|
Hur gör man för att se vilket bolag vederbörande rekat på. För det ska man väl kunna se? :)
|
Citat:
|
Verkar som Amerika har skaffat sig vintertid nu så dags att ändra tiden på US matcherna.
|
http://img11.hostingpics.net/pics/40...1289205785.png
ska man dra average tiden för att få de rätt? :) |
Citat:
Citat:
|
tror detta tagits upp innan man om det inte har det så frågar jag nu.
hur kommer det sig att grafen inte börjar med den angivna startkassan? skönhetsproblem, jag vet men... tror man kan lägga in ett spökspel veckan innan som man pushar då blir det rätt startkassa i grafen men när grafen hoppar över till månadsvis så antar jag att grafen blir utanför startkassan i början av grafen igen. |
går det fixa så det fungerar att göra sökning med ligor som tex börjar på Ö?
|
Citat:
Citat:
|
Ny spreadsheetuppdatering:
Period / bolag / LIVE går nu att fylla i och filtrera efter. Graferna räknar rätt från 0. För att sedan se bolag i spreadsheetet håll musen över oddset! Kommande funktioner: Filterförbättringar (wildcards,statiska filter med stats m.m.) |
Bumpar, nu bör allt fungera :)
|