![]() |
Hehe, ja en iaf, congrats :)
|
Grymt snyggt igen LS, tack för Kuba.
|
Tack för cuba la ett live spel till 2.80:hattenav:
|
:hattenav::hattenav:
|
Tack för spelen LS.
Hoppas Russia kan ta detta set nu. Ser inte så bra ut dock. Edit: russia har vaknat! |
Ryssland vann 3-1 i set, hoppas några av er fick ett bra odds på -1,5 set iaf.
Imorgon är det semifinaler och placeringsmatcher, hittar jag ngt hör jag av mig här i tråden. |
:hattenav:
:cheers: |
Tackar LS :cheers:
Fick -1.5 till 3.0 @ Bet365, det var när usa ledde i första. Spännande match att följa slutet på direkt efter fotbollen. Tack igen! |
:hattenav: Tack för Ryssland :claps:
Jag litade på dig och spelade Ryss -1,5 till 3,40 :yes: i mitten på 3:e set när det såg dystert ut för Ryssland :sweatdrop: |
Fan va stiligt LS med dessa volleyboll resultat nu när alla tennis spel jag lägger verkar gå down the drain!
Stora tack för dem! :hattenav: |
Stort tack!
Det här blir fin reklam för era betalspel... |
Grymt! Jag tackar för spelen. :hattenav:
|
Försökte ladda upp mitt spreadsheet över spelen jag gjort som lagts upp här, men den hela adressen gick inte att skriva in, förstår inte varför ?
Adressen till mitt spread är oavsett: Spreadsheet.se - sportsbetting spreadsheet Kommer med spel från Montreux strax. |
Montreux volley masters
Kina - Ryssland 2 1,8 @ Sportingbet (4 %) Ryssland har ett kanonlag med här i Montreux, med flera spelare i absoluta världsklass. Både mottagning och passningsspelet har varit briljant, och Kosheleva och Goncharova är närmast ostoppbara i offensiven med sin längd och kraft i avsluten. Enda svaga punkten är hittern Fateeva som jag inte tycker håller den klass som resten av laget. Kina kommer också med ett bra lag, med de flesta spelarna från A-laget. Kina har nästan inga utlandsproffs utan de flesta spelar i Evergrande i den kinesiska ligan. Ett lag som dock lever på uppvisningsspel, och är mkt ute i världen och spelar träningsmatcher mot andra lag. Stjärnorna i laget är blockaren Ming Xue och spikern Ruoqi Hui, som är riktigt duktiga. Som lag betraktat, håller jag dock Ryssland klart högre än Kina. Som Ryssland spelar för dagen är de helt upp till dom om de vinner eller inte, för spelar de som de gjort hitills i turneringen kommer inte Kina ha någonting att sätta emot. Ryskorna är bättre på de flesta positioner i banan och har framförallt ett bättre block och en tyngre offensiv än kinesiskorna. Jag ser Ryssland som spelbara ner till 1,55-1,60 här, och menar en insats på 4 % är befogad till 1,8 hos Sportingbet. 1,75 finns också hos NB, vilket jag spelade till. |
tackar!:)
|
Tackar, Ryssland tar vi :)
|
Tack så mycket.:hattenav:
Finns till 1.8 på sportingbet |
tack LS för spelet och tack elcho för tipset om sportignbet
|
Tack för info om sportingbets odds, har dock inte konto där själv tyvär, så missade det.
Det finns -4,5 p till 1,90 hos Unibet också, det spelet bör sitta om Ryssland vinner matchen. |
|
|
Tackar LS! :)
|
Ryssland gjorde en dålig match och förlorade dessvärre med 1-3 i set. Trist, men allt sitter inte, så är det bara...
|
huvudsaken är att man sätter fler matcher än man förlorar:)
|
Tråkigt med förlust där, men men.
Tack så grymt mycket för dina spel, ser fram emot nästa |
Hade egentligen inte tänkt reka den här turneringen, då jag inte gillar att tippa träningsmatcher, av förklarliga skäl, då lagen egentligen inte bryr sig så mycket om hur matchen slutar. Nu gick 6/7 ändå in, vilket jag tycker är helt ok, även om jag vet att många av er inte accepterar förluster.
Är två träningsturneringar i slutet på juni och i början på juli, får se om jag rekar någonting där. Annars blir de helt klart spel på World Grand Prix 6-29 Augusti, som är årets höjdpunkt förutom VM i november. |
Bra jobb LS, de som inte Accepterar förluster vet inte vad detta handlar om.
|
Det är väl inte många som klandrar någon för förlust här inne?
|
Du har helt rätt Robin. Kommer med några rekar från Eastbourne/Hertogenbosch WTA senare också, matcherna börjar imorgon.
|
Underbart och höra LS :hattenav:
|
Mycket snyggt Lucky! Och precis som RobinD skriver, de som inte accepterar förluster vet inte vad detta handlar om, och bör nog i sådana fall fördriva sin tid med ngt annat.
Ser fram emot nästa volley-turnering/World Grand Prix! Blir det förresten ngr lir från din sida i Wimbledon? :cheers: |
LS, 6/7 rekar är ju otroligt bra! Du ska ha stort tack som orkar reka matcher.
|
Rejs: Du har rätt i att det är väldigt mycket bättre på den här sidan än på tex rekatochklart. Samtidigt vet jag att de flesta "förväntar" sig att spelen sitter med tanke på att de flesta faktiskt sitter, och då kan bli besvikna. Så var det på bettingforce i alla fall.
Förhoppningsvis tänker de flesta i ett långsiktigt perspektiv här, har inte varit medlem såpass länge att jag kan uttala mig om det, så var väl lite väl cyniskt av mig att säga så. GB: Kommer reka Wimbledon, helt klart. |
Jag tror de flesta här resonerar som ni skriver.
Har dessutom blivit lite fascinerad av volley efter dina rekar. USA har visat sig vara en guldgruva i Montreux. Underdog mot Kuba, och nu även mot Kina. Hoppas det håller. 1-1 i set. |
Ja, USA nämnde jag på chatten igår på bettingforce, tyvär dock inte här. Får se om de kan ro hem finalen också. Tycker dock USA:s framfart gjort turneringen lite till ett skämt, då deras lag egentligen inte alls är så bra att de ska slå både Cuba och Kina med deras B-lag. Hade matchen gällt någonting hade de varit chanslösa. Spelade med nästan samma lag i World Grand Prix ifjol, och vann knappt en match.
|
Otroligt bra jobbat med 6/7.
Lyfter på hatten och tackar för att du delar med dig av dina rekar till oss. Håller med det som andra har skrivit innan här att kan man inte ta förluster bör man hitta på annat. Förluster kommer och det är inget man kan göra något åt, långsiktigt är det som gäller. Ser grymt mycket fram mot dina nästa rekar! //Danne |
6/7 Är ju mer än godkänt, folk som inte accepterar en förlust bör ju inte hålla på med betting överhuvudtaget.
Ser fram emot nästa spel :) |
Instämmer i kören 6/7 i volleybollen är imponerande stats Luckystrike. Stort TACK för dem, du är otroligt värdefull här!
Ser mkt fram emot kommande rekar i VB samt även dina tankar i Wimbledon :) |
Jo fast här känns det som de som kan försöker förmedla mer att man måste se i det långa loppet och mycket annat bra tips när det gäller betting.
Hur som helst bara att köra vidare så blir allt bra :) :drunk: Citat:
|
Hoppas att du inte feltolkar vissa kommentarer bara. Att man är besviken just när ett spel förlorats ser jag bara som naturligt, oavsett om 99/100 sitter så vore jag ändå besviken på laget som svek på den 100:e reken precis efter, annat vore konstigt. Så förmodar jag att du också känner, och se därför inte kommentarer efter som kritik annat än mot laget som förlorat.
Om det varit direkta klagomål mot dig är det förstås en annan sak och det ska man aldrig syssla med. |