![]() |
Citat:
|
Ni klåpare, hehe, har ju totalt glömt vem som sitter i dödens på Denim Boko efter 500 - det är ju självklart Fly The World - hon får inga pengar med sig genom att köras på speed, till slut, utan måste gasas hela vägen - därmed får DÒne möjligtvis andra ytter och det är ju inte kattpiss...
Sedan kommer ju svärmor, förlåt Ragata, längst ut i banan och slår av dem alla - glöm senaste, skall gå bakifrån och speeda till slut! Blir perfekt då detta lopp kommer köras i hårt, jämt tempo... Ragata till 10 ggr! :moneybag: |
Citat:
Bedrövlig i kvalet. |
Tror inte heller att D'one kommer köras i dödens. Kan ju bli så om det strular med positioner men kan inte tänka mig att man tar den positionen frivilligt till en början i alla fall. Sen vet jag inte om det är lättare att försöka runda t. ex. Fly The World i sista sväng i 3e spår då den förmodligen går hela vägen in i mål. Finns ett par som kan vinna men tycker det finns en klar A-häst i Denim Boko. Antingen så blir det spik eller utgång. Risken är ju att den blir hårt spelad nu när det varit så mycket snack på atg.se och i olika tidningar.
Såg ju tidigare ut som om D'one skulle bli strecketta men nu blir det nog inte så. |
Citat:
|
börja titta på andra lopp vi kan ju inte diskutera ETT lopp v75 är sju lopp..
|
Ok jag fortsätter Davids travskola.
STAM=Ju bättre stam ju bättre chans att just din travhäst kan bli något Extriör: Sätter de fysiska gränserna för hur bra din häst kan bli och hur skadebenägen den är |
Ragata skall INTE gå i ledningen, de flesta ston är veka i psyket, inte alla, men många och behöver då istället få springa i sitt egna tempo och inte få tryck - bakifrån passar ston perfekt, hehe...!
Tyvärr, är ju upploppet endast 182 meter kort/långt på Sundbyholm, så framspåren har ju där en klar fördel om banan blir sommarlätt... :moneybag: |
Citat:
Tror du att du är den enda som vet det här Det jobbar 40000 med trav i detta land. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Mellby viking är en väldigt kort liten häst också... rätt hyfsad styrka....ser inte ut som en stjärna....så det stämmer inte så ofta att om de ser stora och fina ut att de är bra....finns massor av exempel...Jet Ribb.....var en ponny... Activity en råtta men om du kollar vad de tjänande.... ja då inser du...
|
Rocky winner känns ju dom en klar spik . gick emot förra gången när den hade spår åtta. Men då vann den klart överlägset. Känns ju sådär och gå emot igen när den va då fin senast. Kommer ju köras i ledning denna gång.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 11 2 1 Denim Boko 3 7, 9 4 12 Whosyourdaddy 5 4, 11 6 4 Rolling Stones 7 3, 5, 6, 9 48 rader, kan vara helt snett ute men det här tog tre minuter att ställa i ordning. Avdelning fyra känns mest öppen i mina ögon så det kanske är läge för helgardering, men Whosyourdaddy får bli avdelningens tokspik. |
Vet inte om jag skrivit detta ännu i tråden men Time Machine måste bara vara bästa spiken...?!
:moneybag: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Undrar om inte Nahar bara behöver ett prepare`inför nästa storlopp. Kan ju vinna på kapacitet men lär nog inte gasas sönder direkt.
|
Om man nu gillar att tillrättavisa andra, kan det vara bra att veta att det heter exteriör :)
Glöm ej Backfire, som har bra mycket bättre spår än senast hon mötte motstånd av denna kaliber! |
Citat:
Svanen avgör hela loppet, tokpressar han vinner berg annars vinner goop. Det var ju inte ens en längd mellan dem senast och har björn krafter kvar tar man inga längder på den |
Citat:
Men ett till sånt lopp kan väl aldrig inträffa? Det var ju overkligt bra |
Citat:
Gick ca 14 hela vägen i dödens på jägers |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Min poäng är att Denim boko KAN enligt mig springa snabbare är vad D'one någonsin kommer kunna och är redan ganska långt i sin utveckling då hon slog rekord som tvååring. |
www.alyose.se så klickar ni på exteriör fliken där står grunderna av guden Sven Lindblom
|
Alltså
Jag tror alla tror mest på favoriten Vi vill bara inte kalla resten sopor Eliten visar sig snart, final i e3 bra staft |
I avd. 6 tror jag 10 Carelin kan vara en rolig idé! Sen borde väl 7 Time Machine i avd. 4 vara huvet högre sina konkurrenter. Lycka till med era spel! :D
|
Citat:
|