Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnackis V75 Eskilstuna 29/6 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16681-uppsnackis-v75-eskilstuna-29-6-a/)

lepadd 2013-06-28 22:09

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 259878)
Kanske är galen men jag rankar Carelin som första häst i e3 finalen i öppen klass.

ja den kommer vara med på kupongen läste någonstans att walman bedömde denna som sin bästa chans på lördag! bättre chans än D´ONE

laxdasen 2013-06-28 22:09

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 259913)
Kul att se att du har blivit så ödmjuk! Det var faktiskt riktigt trevligt att läsa dina synpunkter den här gången, nu när du inte hånade alla som hade en avvikande åsikt från vad du själv TROR.

Jag tar genast tillbaka ovanstående... Det går inte lära en gammal rabiat hund att sitta märker jag. Hur kan du bli så arg för att jag bad dig vara lite mer ödmjuk förra veckan? Tagga ner lite och lägg ner ditt personliga korståg gentemot mig. Är det någon som är bitter är det du. Är det någon som har "svagt psyke" är det du, med tanke på att du inte tål ett uns av kritik utan att börja gorma med ditt favoritpåstående om att "ingen annan kan något om trav, bara den allsmäktige laxdasen".

ON TOPIC:

Ang. avd 2 så är det väl bara strecka de 2 stora och njuta av en fin duell? Baserat på spetschans och den senaste träningsinfon från stallet så talar det mesta för Denim, men är det inte dumt att lämna ute en så fin häst som D'One ändå? Örjan har ju dessutom en förmåga att måtta in vinnare från dödens...

När det gäller skrällar hittar jag det mest intressanta i guld. YBH har jag jagat på slutet och den var riktigt nära Nahar senast. Visserligen bjöd Bergh på det, men den såg riktigt vass ut trots allt. Kan rinna undan i spets och intressant som halvskräll. Mest intressant är dock att det kanske ställer till det för Picoliten om man vägrar släppa spets. Lägg därtill att både Sanity och Nahar redan har besvärliga spår, och helt plötsligt är det lite läge för storskrällen Deuxieme Picsous på 3%! Gjorde det bra senast bakom makalöse Scouby Djob och knappade in över upploppet. Nu blir det BFROFFG och första jänkarvagn och hittar den ner i 2-3 ytter ska det vara bra chans. Normalt sett inte gynnad av 2140 men kanske kan ändringarna göra den lite rappare. Klart mest spelvärd i hela omgången.

Glöm inte heller bort Greve E som varit tvåa bakom Time Machine 2 ggr i rad och senast var det riktigt nära. Visserligen har den haft spårfördel gentemot Time Machine båda gångerna och ändå förlorat. Nu är det istället Time Machine som har spårfördel, men 5% är alldeles för lite.

Har inget emot dej egentligen men du spydde obegr på mig och sa att du skulle betala för att slippa mig... då får man så klart skylla sig själv....det fattar alla....även en sån som du

Lindvallen 2013-06-28 22:25

Kan inte hitta Åkes tankar i tråden, har ni sett hans uttalande någonstans? Här eller var?

doob 2013-06-28 22:34

Jag är i form! Rygga! Sopar rent imorgon med dessa rader! ;)

V4

1) 4, 5, 9
2) 2, 4
3) 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 12
4) 7 Yank Kemp*

----------------------------------------------------------

V5

1) 1, 3, 7, 9, 10
2) 5 Blue River Pipe*
3) 4, 6
4) 2, 3, 4, 9, 10
5) 3, 5

.................................................. ....................

V75

1) 1 2 5 6 7 11

2) 1 2 3 4 5 8 9 12

3) 1 7

4) 5

5) 4 6

6) 2 3 4 9 10

7) 3 5

muumiin 2013-06-28 22:34

Har bestämt mig för spika denim boko, sen står de mellan Carelin & You bet hornline. För och emot mellan dem? Wallman trodde stenhårt på sin men Bergh trodde även på sin...

doob 2013-06-28 22:36

Citat:

Ursprungligen postat av Lindvallen (Inlägg 259934)
Kan inte hitta Åkes tankar i tråden, har ni sett hans uttalande någonstans? Här eller var?

SS intervjuer! ;) Du kan ju alltid se vad jag har spikat och dra dina egna slutsatser om dagens bästa! :evilgrin39:

doob 2013-06-28 22:38

Var är SJU CHANSLÖSA DASEN???

Jag vill gå all-in på NAHAR!!! :p;)

doob 2013-06-28 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 259936)
Har bestämt mig för spika denim boko, sen står de mellan Carelin & You bet hornline. För och emot mellan dem? Wallman trodde stenhårt på sin men Bergh trodde även på sin...

Väljer du mellan just dom två skulle jag spika You Bet Hornline! Bergh ska köra med skor på Nahar och formen måste ju gå ner snart. You Bet Hornline var smällfin sist och Bergh varnar! Åke vill inte köra i spets med Mr Piccolit och då har du bra mycket bättre möjlighet att sätta spiken än med Carelin som är från bakspår i ett getingbo där många kan vinna... My Point of view! :KO:

qwerta 2013-06-28 23:11

Kollade Ch omgången tycker att:
Amando K - imponerade, effektiv i spets.
Hitchcock - avsluta snabbt när han fick möjlighet (kan vara rensare)
-
Blue R - blir något att bita i för TM.
For Pleasure AS - chanslös trots bra lopp! (Glöm i morgon)
-
No deal - impade inte på mig!
-

Friskus90 2013-06-28 23:11

Andelsspelet denna vecka 75kr/andel har 1 plats i laget!

B]V75-1:[/B] Efter mycket övervägande väljer jag att sätta Rocky Winner som tipsetta då hästen tål dom flesta upplägg och vann enkelt från dödens senast dock ser jag många motbud i loppet som består av t.e.x 6 DIGITAL DARLING som jag tror laddas från start och kommer den till spets ska den slås bakom D.D rankar jag 1 ARMANDO KIEVITSHOF som är i toppform och om den klarar att hålla upp ledningen kan det hålla hela vägen och då det verkar bli lite körning i loppet är 11 TIDIED ACCELERATOR också ett givet streck med på kupongen åker också 4 & 8 som kan vinna med rätt resa.
Hästar/Rank: 2-6-1-11-8-4

V75-2: Klar tipsetta här är 1 DENIM BOKO som visat bra form på sistonde och måste ha toppchans att leda runtom dock är det e3 finaler för ston och det är många bra hästar med och klaffar det inte fullt ut för favoriten är det öppet bakom. Första motbudet till tipsettan är 2 DEMI DE VELUWE som varit i toppform och utvecklats mycket på dom senaste starterna tror inte den kommer till spets men med en bra resa kan den mycket väl plocka ner tipsettan bakom 2 D.D.W är det öppet och jag vill strecka 6 hästar till innan jag är nöjd
Hästar/Rank: 1-2-6-4-8-5-9

V75-3: Här går tipset givetvis till elitloppsvinnaren NAHAR som varit lysande i dom senaste starterna det låter som att det kommer bli lite fart i loppet och det gynnar garanterat NAHAR och enligt Robert Bergh har Nahar tagit senaste loppet bra och är lika fin som sist, är han det vinner han därför väljer jag att spika
Hästar/Rank: 9

V75-4: Här kommer omgånges andra spik och jag väljer att singelstrecka 7 TIME MACHINE som gjorde en Heroisk insats senast, stallet meddelar att hästen ska köras offensivt och även om den inte kommer till spets tål den även andra upplägg och detta motstånd bör den plocka ner tillslut
Hästar/Rank: 7

V75-5: Tipset här går till nr 4 ESTRELLA DORADA som varit lysande och radat upp segrar i dom senaste starterna, hästen lär laddas till spets och köras där så länge det håller, dock finns det många utmanare då främst 6 ULM KARSK som varit lysande och utvecklas ständigt är ULM KARSK åtminstonde lika bra som senast har den bra chans att utmana tipsettan, med på kupongen åker 5hästar till och vi stannar där.
Hästar/Rank: 4-6-2-8-11-5-1

V75-6: Här kommer omgångens sista spik som är 4 Rolling Stones som varit lysande med 6raka segrar och allt tyder på att det blir en 7:e på lördag, hästen kan öppna ganska bra och borde få en bra position även om den kanske inte kommer direkt till spets tror jag att den kommer hålla sin segersvit
Hästar/Rank: 4

V75-7: Vill inte spricka här så jag streckar alla och hoppas på skräll om vi fortfarande är kvar

1: 1,2,4,6,8,11
2. 1,2,4,5,6,8,9,11
3. 9 Nahar
4. 7 Time Machine
5. 1,2,4,5,6,8,11
6. 4 Rolling Stones
7. ALLA

4032r/2016kr
75kr/andelar max 10 andelar/pers

PM:a för mer info/inbjudan

Ber om ursäkt för en kortare analys denna gången, håller på att flytta så lite tajt med tiden för tillfället :)

AbbeAce 2013-06-28 23:16

Lindvallen,,Åke om sina i korthet... Bästa chansen av sina 3 är Rocky. Mr P tar lungt från början och är vass till slut. BRP är jobbad för denna uppgift och kommer att laddas från start....så man får väl ta med alla ;)

benny28hbg 2013-06-28 23:30

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 258910)
Rolling stones ser jag som just nu enda spiken...hoppas hitta en till innan lördag....

va du inte på solvalla elitlopps helgen när harmis frido hade lekstuga med den? galopperade som klar vinnare på upploppet!

qwerta 2013-06-28 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av benny28hbg (Inlägg 259948)
va du inte på solvalla elitlopps helgen när harmis frido hade lekstuga med den? galopperade som klar vinnare på upploppet!

Klar vinnare var väl en lätt överdrift! :-) Men den var ev inte slagen! ;-)

benny28hbg 2013-06-28 23:52

Citat:

Ursprungligen postat av qwerta (Inlägg 259949)
Klar vinnare var väl en lätt överdrift! :-) Men den var ev inte slagen! ;-)

den hade spår 10 den gången oxå! jag spikar åtminstone!=)

doob 2013-06-29 00:09

Citat:

Ursprungligen postat av AbbeAce (Inlägg 259946)
Lindvallen,,Åke om sina i korthet... Bästa chansen av sina 3 är Rocky. Mr P tar lungt från början och är vass till slut. BRP är jobbad för denna uppgift och kommer att laddas från start....så man får väl ta med alla ;)

Om du är en van läsare så står det mellan raderna att Åkes bästa chans kommer i den lägsta klassen av hans starter.... Precis som SS tolkat det...

qwerta 2013-06-29 00:10

Citat:

Ursprungligen postat av benny28hbg (Inlägg 259950)
den hade spår 10 den gången oxå! jag spikar åtminstone!=)

Kan vara rätt, jag garderar och noterar att Tumbel Dust är för lite streckad
obesegrad på 3 starter i Sverige, var ca 20m förre Harmis sist dom mötes,
startsnabb/1a spår (vinnarhålet) 3% på insats fördelningen :-) Nice!

::

tomtom2 2013-06-29 02:21

Citat:

Ursprungligen postat av capone (Inlägg 259483)
YOU BET HORNLINE kan vara rensaren första med Goop +++++

Visst visade hästen riktigt fin form senast och den kan mycket väl vinna, men varför det skulle va nåt plus med Goop Jr i sulkyn förstår jag inte, anser nog att Bergharn är minst lika bra kusk, om inte bättre. Bergh 27% segrar i år som kusk, BG 17% ....

turbo 2013-06-29 02:28

V75 spil til 29/6

1. afd : 1-2-3-7-11
2. afd : 1-4-6
3. afd : 1-7-9
4. afd : 3-6-7
5. afd : 4-5
6. afd : 3-4
7. afd : 1-3-5-9

2160 rk , 1080 kr.

KP 2013-06-29 02:32

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 259951)
Om du är en van läsare så står det mellan raderna att Åkes bästa chans kommer i den lägsta klassen av hans starter.... Precis som SS tolkat det...

Fast Åke uttrycker sig självt att Rocky är den med bäst vinstchans?
http://www.ebbes-travstudio.se/14441043

Citat:

Svanstedt: Mr Picolit kan ge Nahar en match i guld

Sebastian K. är frisk och har börjat träna igen. Nu siktar vi mot Hugo Åbergs. Däremot har Mr Chicago fått en hovbensfraktur och kan bli borta länge. I V75 har vi några bra chanser där Rocky Winner är min bästa och sedan tror jag att Mr Picolit kan ge Nahar en match i guldfinalen.

Om vi börjar med tråkiga först så fick Mr Chicago en hovbensfraktur förra veckan. Han skulle ha varit med i Silverdivisionsfinalen efter sina imponerande insatser på slutet men nu vet jag i dags­läget inte när han kan tävla igen. Mr Chicago är normalt ingen ömtålig häst och en hovbensfraktur är en mekanisk skada och ingen träningsskada. Han kan ha gjort sig illa i boxen, i hagen eller bara trampat snett. Det är sällan det sker i samband med träningen. Nu när det är så pass färskt är det svårt att se på röntgen hur pass allvarlig skadan är. Man måste vänta några veckor till och röntga igen och då kan man se om frakturen går ända in i hovleden, eller om den är av lindrigare sort. Är den allvarlig kan det bli vila i upp till sex månader men om det är en lindrigare fraktur som bara sitter ut i kanten kan man faktiskt börja träna redan efter några veckor. Det kan man göra med en specialsko i så fall även om skadan inte är hundraprocentigt läkt. Vi får alltså avvakta några veckor innan vi vet mer.

Sebastian K. är friskförklarad och allt såg bra ut i halsen vid undersökningen i veckan. Han har börjat träna igen och vi siktar på att ha honom i bra form till Hugo Åbergs dit han är inbjuden. Däremot blir det troligen ingen start i Årjängs Stora Sprinterlopp då det loppet kommer för tätt inpå om några veckor. En häst som också snart är tillbaka efter ett långt uppehåll är Perfect Toll. Han fick en gaffelbandsskada efter sista starten i fjol men han har tränat länge nu och ser jättefin ut. Om allt går som det ska tror jag att han är ute och startar igen i augusti. Även Beckman är starkt på gång igen och startar på torsdag i ett långlopp i Halmstad. Han var dålig i halsen i senaste starten då det även blev tuff körning i loppet. Han var lite sliten efteråt och sedan har det krånglat en del med att han gjorde sig illa i hagen och trampade sig. Men nu känns hästen riktigt fin igen.

Apropå Halmstad så hade vi fina framgångar i kvalen till Stosprintern i måndags och fick med samtliga tre hästar till finalen. Gisela Ås vann på en bra tid, 1.12,1, med krafter kvar och jag kommer att köra henne i finalen. Även nyförvärvet Alchemilla Rich var bra som kunde vinna och To Perfection var duktig som trea. I Sprintermästaren på torsdag provar vi med två hästar, Nagini och Polar L.B. men jag tror inte någon av dem är några kandidater till att vinna Sprintermästaren.

Mina starthästar i V75-finalerna är bara tre till antalet men det är också tre bra hästar:

++++
Rocky Winner (V75-1) såg jättefin ut i Boden senast och vann med lite krafter kvar trots ett tufft lopp. Nu känns hästen så där fin som han gjorde i debuten för mig och det är samma tryck i honom som det var i träningen innan han började starta. Då trodde man att hästen bara skulle rada upp segrarna men han var lite nedsatt av en halsinfektion i några lopp men i de två senaste starterna har han varit riktigt bra igen. Han tog den långa resan till Boden bra och har sett fin ut i träningen efteråt. Allt tyder på att han håller samma toppform och det är klart att jag måste tro mycket på honom från det här spåret. Vi möter Digital Darling igen men nu har vi ett bättre läge än senast och dessutom tycker jag att medel­distans är en fördel för min häst. Så jag har förhoppningar om att kunna slå henne nu och man ska tänka på att i Mantorp så gick Rocky Winner väldigt starkt sista varvet men hade då trafikproblem och fick för långt fram till henne. Det blir barfota runt om igen.

Mr Picolit (V75-3) var otroligt bra i Copenhagen Cup och jag har aldrig känt hästen så fin någon gång tidigare. Travet stämde helt perfekt i alla kurvor och han visade nu att han räcker i eliten. Hästen ser ut att ha tagit loppet bra och som han känns i jobben är det fortsatt toppform. Nu är det stenhårt motstånd igen och Nahar är ju med, men jag känner mig inte slagen på förhand. Även om han har spår långt ut bakom vingen så är det i alla fall framspår och han är snabb ut om man laddar. Men jag tycker att hästen är bättre bakifrån för han slappnar av bättre och är inte het när han springer i ryggar. Det blir nog löpningsförlopp som kommer att avgöra det här och får min ett bra lopp så tror jag att han segerstrider igen. Det blir fortsatt barfota runt om.

+++
Blue River Pipe (V75-4) var jättefin när han vann i Köpenhamn senast och det var heller inte slutsålt i mål. Gången innan var han inte riktigt i form och hade dessutom ett dåligt läge och kom åter efter en halsinfektion. Men nu känns det att han har toppform och han har även varit fin i träningen efteråt. Det är en häst under utveckling och han är snabb ut bakom bilen. Jag vill inte binda mig med någon taktik men jag tycker att han är en av de som ska räknas trots att det är tuffare motstånd den här gången. Han går barfota runt om igen precis som vanligt.

Åke Svanstedt

Källa: Trav365/Sportbladet

KP 2013-06-29 02:37

Citat:

Ursprungligen postat av qwerta (Inlägg 259952)
Kan vara rätt, jag garderar och noterar att Tumbel Dust är för lite streckad
obesegrad på 3 starter i Sverige, var ca 20m förre Harmis sist dom mötes,
startsnabb/1a spår (vinnarhålet) 3% på insats fördelningen :-) Nice!

::

Fast då var ändå Tumbel Dust även 20m före vid starten då Harmis hade spår 12 på kortkort :D Så de smög bara med och hade gett upp vinstchansen på förhand. Helt klart att ettan ska med dock!

Själv har jag god feeling för Adielsson i andra och i sjätte!

putte64 2013-06-29 05:27

Det finns risk för grym favorit parad
2
1
9
Lurigt
Lurigt
4
5
Blir det så ser vi dubbel jack nästa

putte64 2013-06-29 06:25

ragata har varit dålig i de två senaste men tydligen har hon varit sjuk
Hon slog harmis Frido, som är den enda som varit i närheten av Rolling stones

putte64 2013-06-29 06:50

Nu är det bara två timmar till tåget
Etuna, vi ses

doob 2013-06-29 07:24

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 259956)
Fast Åke uttrycker sig självt att Rocky är den med bäst vinstchans?
http://www.ebbes-travstudio.se/14441043

Javisst! Men jag säger att om man läser SS intervjuer kontinuerligt så vet man "mellan raderna" när det, trots att dom intervjuerna är dom mest tillförlitliga, är påställt! SS vet också hur tolka och dom spikar rätt ut! Omgångens bästa spik! Aftonbladets intervjuer är sekundära i sammanhanget men även i SS intervjuer säger Åke att Rocky är hans bästa, trots det är Blue River Pike omgångens spik! Klart det är påställt och klart! Spets och slut! :KO:

robfri 2013-06-29 07:38

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 259962)
Javisst! Men jag säger att om man läser SS intervjuer kontinuerligt så vet man "mellan raderna" när det, trots att dom intervjuerna är dom mest tillförlitliga, är påställt! SS vet också hur tolka och dom spikar rätt ut! Omgångens bästa spik! Aftonbladets intervjuer är sekundära i sammanhanget men även i SS intervjuer säger Åke att Rocky är hans bästa, trots det är Blue River Pike omgångens spik! Klart det är påställt och klart! Spets och slut! :KO:

Kan väl meddela att det är inte bara hos stall svansteft det är påställt o klart, det är det även hos stall westholm, man tror på bra chans från dödens, tävlar mot sej själv säger man. Jag pratar alltså om time machine.

putte64 2013-06-29 07:54

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 259963)
Kan väl meddela att det är inte bara hos stall svansteft det är påställt o klart, det är det även hos stall westholm, man tror på bra chans från dödens, tävlar mot sej själv säger man. Jag pratar alltså om time machine.

Det loppet TM gör senast är bland det värsta jag sett under mina 40 år på sveriges travbanor.
Man jag tror inte han kommer förbi svanens i starten och då blir det ett till blytungt lopp
Kanske kan de bägge köra livet ur sig och bädda för någon annan ?
1,3,12 behöver inte mycket hjälp för att vara med i striden

Sprite 2013-06-29 08:15

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 259954)
Visst visade hästen riktigt fin form senast och den kan mycket väl vinna, men varför det skulle va nåt plus med Goop Jr i sulkyn förstår jag inte, anser nog att Bergharn är minst lika bra kusk, om inte bättre. Bergh 27% segrar i år som kusk, BG 17% ....

Goop är väl ansedd som Sveriges bästa kusk oavsett din personliga åsikt och han är dessutom vänsterhänt vilket gör att hästar ofta går mycket bra i första starten då pisken kommer på "fel" sida än normalt. Därför säger man att det är ++ om Goop kör en häst för första gången

lars 2013-06-29 08:33

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-06-29
Bana: Eskilstuna
Spelform: V75, omg. 30

Avd Ordinarie hästar (Res.)
V75-1) 2
V75-2) 1,2,4,8
V75-3) 1,5,7,9
V75-4) 7
V75-5) 1,3,4,6,11
V75-6) 4
V75-7) 2

80 rader X 1 X 0,50 kr=40kr

KP 2013-06-29 08:55

Noterar att i avd4 klass 2 loppet startar K.A.Online, den hästen har de senaste 2 loppen sprungit i klass 1 och ändå startar den här i klass 2 finalen ;)
Hästen är 5 år och möter 4åringar = +
Hästen har de senaste 2 starterna sprungit tider som är snabbare än top 5 = ++
Hästen står endast i 1% på insatsfördelningen = Jackpot :moneybag:

putte64 2013-06-29 09:13

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 259968)
Noterar att i avd4 klass 2 loppet startar K.A.Online, den hästen har de senaste 2 loppen sprungit i klass 1 och ändå startar den här i klass 2 finalen ;)
Hästen är 5 år och möter 4åringar = +
Hästen har de senaste 2 starterna sprungit tider som är snabbare än top 5 = ++
Hästen står endast i 1% på insatsfördelningen = Jackpot :moneybag:

Det är 1% för mycket
Totalt chanslös

KP 2013-06-29 09:18

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 259969)
Det är 1% för mycket
Totalt chanslös

Inte såga den så hårt nu:(
Långskott I know, men har man som jag 6-7 hästar där så borde den rankas upp några steg iaf! Tror förvisso inte heller att den vinner men nu letar man efter spelvärde här... och därför följer den med.

Björnland 2013-06-29 09:19

Du bör nog leta enprocentare nån annanstans tror jag då Time Machine borde vara omgångens säkraste spik dock inte den största vilket är bra, trodde den skulle bli det.

Misär 2013-06-29 09:25

Kan ni hjälpa mig att hitta minusfaktorer på följande hästar?

Denim Boko
Går bättre på korta häcken?

Nahar

Time Machine
Kusken

Estrella Dorada
Tvingas köras hårt för ledning?

Caddie Galant

Galopprisk?
Får gå ytterligare ett hårt lopp?

putte64 2013-06-29 09:30

Citat:

Ursprungligen postat av Misär (Inlägg 259972)

Denim Boko

Nahar

Time Machine
Kusken

Estrella Dorada

Caddie Galant

Galopprisk?

Finns inte mycket minus på dem
Tm och cg får bägge gå i dödens, enda minus jag hittar

Helge 2013-06-29 09:31

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 259962)

Håller inte med dig alls i resonemanget, utan att orda om vem som vinner ;). Åkes intervjuer på SS lämnar mycket lite till "tolkning" - han är enormt tydlig med sina chanser/rank av sina hästar.

SS går faktiskt ibland emot Åkes helt klara med....och det med brakförlust. Sett flera systemförslag där de tippat även utan att ta del av Åkes intervjuer, då de inte fått tag på Åke i tid innan deadline.

Däremot letar SS spelvärde och Rocky som omgångens största favorit (just nu) är ju roligare att gå emot och därmed spika BRP som andrahandare.

Är snarast SS egna loppanalyser som avgör "dagens bästa spik", då de tror BRP är en SOS medan Rocky kommer få göra grovjobbet.

Ville bara påtala min syn på det hela, lycka till!!

Björnland 2013-06-29 09:32

Citat:

Ursprungligen postat av Misär (Inlägg 259972)

Denim Boko

Nahar

Time Machine
Kusken

Estrella Dorada

Caddie Galant

Galopprisk?

Estrella - Brukar trivas bäst på Mantorp sämre utanför, sto, chansas bort.

Nahar - Har större lopp i sikte, hamnar långt bak, för långt bak? Går med skor vilket han gjorde sist med men då var det en mer skogynnad bana, chansas bort.

putte64 2013-06-29 09:32

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 259970)
Långskott I know, men har man som jag 6-7 hästar där så borde den rankas upp några steg iaf! Tror förvisso inte heller att den vinner men nu letar man efter spelvärde här... och därför följer den med.

Jag har 1 3 5 7 12
Enda jag är lite rädd för är 2

putte64 2013-06-29 09:39

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 259970)

Du har min ranking på sidan 5
Följ den så sjöar du obegränsat som lacdasen skulle sagt :cheers:
Nu på tåget mot etuna
Och vad du än gör, glöm inte bort you bet hornline
Det är spets och slut på den
Åke tycker sin är bättre bakifrån vilket jag tror betyder att goop får bestämma lite
Och då rör ingen den

laxdasen 2013-06-29 10:17

Citat:

Ursprungligen postat av benny28hbg (Inlägg 259948)

jo jag har ju ändrat mig ska gardera skrev jag igår...

HuBBaBuBBa 2013-06-29 10:22

Eskilstuna 30 20130629 V75
Avd-1: 2,11, Res: 6 1
Avd-2: 1,2,4, Res: 8 6
Avd-3: 1,6,7,10, Res: 9 3
Avd-4: 3,5,7, Res: 12 10
Avd-5: 1,2,6,7, Res: 11 8
Avd-6: 2,4, Res: 3 10
Avd-7: 5, Res: 2 6
System: 1
576 rader * 1 * 0,50 = 288 kr