![]() |
Inget har stämt hittills (förutom Deuxieme då) men här kommer ett MONsTeR, Time Machine ...
|
vad fan e de som händer?? All heder till Johan....Jävla unge tänkte jag skriva men han e för fan äldre än mig
|
Ser sådär ut i prov, hmmm Åkes fin 3 o 12 ??
aja heja MASKINEN !! |
Citat:
|
Dagens enda helspik satt, synd man inte spekulerade på rätt häst i andra, gick på Rocky i första, Deuxieme fullt ut eller något annat efterklokt...
-------------------------------------------------------- https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/ -------------------------------------------------------- |
Två spikar av två inne men endå borta att TIME MACHINE skulle förlora fanns inte på kartan.
|
äntligen så satt något av de man trodde på iaf..synd att Johan varit så jävla bra innan bara.
|
David P kan inte ens säga jag hade fel..... det har jag sagt tusentals gånger... bara läsa statistik.... ni som är här vet att jag har rätt....
|
Varför blir det alltid tjafs i travdelen? Kom igen nu. Högt i tak i disskusionerna ska det vara men låt det stanna vid travet och sluta hoppa på varandra.
|
Citat:
Tänkte själv skriva något svar till DavidP men avstod då jag insåg att jag isåfall likt honom skrivit i affekt. |
Kan ingen starta ett större andels spel på atg tillsammans med andelspris 500-1000 kronor.
|
Dasen är du kvar får hålla tummarna för dig i såfall
|
Detta forum är humor på hög nivå:)
|
Citat:
|
Det är fan inte lätt med trav.
Alla gasglada ungdomar kör i jänkarbike, och alla slänger ner sig på innerspår. VA FAN!!! |
Har 1 fel hitills men eftersom man lirade v7 e man långt borta.
|
Dubbelideér nu då?
Marrku Nieminen vill köra offensivt med Harmis Frido, slår den Rolling Stones tro? Vem blir släppt till spets i andra av Democrat? |
Citat:
|
Citat:
|
Är det inte dags för 12 Captivating ÅS nu måntro trots knepigt spår?
|
4 och 6 på slutet så sitter det... gånger v7 ingen risk att det sitter....
|
Citat:
|
Inte alls övertygad om Frido på dagens lösa bana, men bra spänst ok.
Hade velat ha mer spänst på Örjans beryktade monster... hmmm jättepengar på g om den torskar... hade (borta) halvspik på Örjan o 10 o 2 emot. gillar 9 men den e grön. |
Dd 3-5
|
Citat:
|
Dd: 1,4,10 mot 1
|
Tror DENIM BOKO är en sprinter+dom andra börjar växa i kapp hene o kanske var missjynnad av banan.
|
Citat:
|
Man får hoppas på ett sista favoritfall nu så att sexan ger lite :drunk:
Registrerat spel II (360:-) 2 Rocky Winner 1, 4, 8 1, 5, 7, 9 5, 7 1, 4, 5, 6, 11 4 Rolling Stones 2, 3, 5, 6, 7, 9 |
Nu får vi se om dasen har karma nog för nr 6 som vinnare...
sjukt spännande med halvannan hundratusing vinnare på den... en av de jag hade med faktiskt... |
karma??? alla vet att den viker sig nu... men man måste hoppas.....det vet alla utom DAVID som är årets flopp.... ni som ger honom sharps för det han skriver måste vara totalt dumma i huvet....
|
Citat:
En mille dasen, duger det??:evilgrin39: |
Hur kan Breakbumper få behålla andrapriset???
|
ja har även en lax på DD 4-6 men inte så intressant nu haha:)
|
Själv jobbar jag in Aega Band eller No Deal på mina microstakes...
|
Håller tummarna för dej laxen :-)
|
Citat:
|
Tyvärr vinner inte Democrat - kommer aldrig få sitta still om ledningen nås... Allt för många som kan och vill trycka upp tempot här...
MEN, jag hoppas jag har fel, dasen! Lycka till, i massor!!! :moneybag::moneybag::moneybag: |
Ja, No Deal var lika bra i dag som i Köpenhamn... Tråkigt laxasen... du var fan nära även då :'(
|
du är den största glädjedödare som finns skriv aldrig något mer till mig. lova det aldrig. Gör du det kommer jag bli riktigt förbannad.....så lev ditt eget liv nu.... jag spyyyyyyyyyr på dig du kan inte ens jobba in en kompis på sharps.... så uselt..... du är en kille med alla syndrom man kan ha.. adhd, add. asbergers.... allt.... sorgligt\'
|