Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnackis V75 Eskilstuna 29/6 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16681-uppsnackis-v75-eskilstuna-29-6-a/)

mackyyy 2013-06-29 14:49

Kör nu, Erik!

clarund 2013-06-29 14:52

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 260107)
såg du inte att han galopperade.... annars kör han ju till dödens direkt.... lätt att säga i efterhand.....lottovarning på den kommentaren...

Exakt, nu gav han upp, finns inga marginaler på snabb sommarbana ...

Det NiklasJ däremot vurmade för var hur usel Rocky var som favorit.

Nåja jag är sämst själv :sad: men om Niklas nu försöker plocka billiga poäng... :thumbdown:

glennoskar 2013-06-29 14:52

sör nu jorma vill höra hästen mycke bra.

kennyvirre 2013-06-29 14:53

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 260112)
V7 ger miljoner idag de som tror nåt annat har aldrig varit på trav....

Då jag inte har spelat på hästar mer än 3 månader så har jag inte vågat V7 än:D

Men jag hoppas att ni här på sharps hälsar mig välkommen ändå.
Jag har verkligen fastnat för trav och försöker lägga många timmar i veckan på att läsa in mig. Är det någon hemsida jag verkligen borde kolla på för tips? Det börjar bli för mycket trav365 och Nybrink känner jag.

Lillis 2013-06-29 14:53

felpost:skamsen:

NicklasJ 2013-06-29 14:55

Pratar inte om Tidieds prestation i sig. Menade att löpningsförloppet gjorde Tidied chanslös.
Spelar ingen roll om den galloperar eller inte idag tyvärr. Hade den gjort ett kanonlopp hade den kunnat komma 4-5 idag.

heddari 2013-06-29 14:58

amen lägg av..

NicklasJ 2013-06-29 14:59

Ojojojojoj snyggt! Många fina prestationer faktiskt

Ryssen 2013-06-29 15:00

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-06-29
Bana: Eskilstuna, omg. 22
Lopp: 6
Spelform: Vinnare

Hästar: 11 Mellby Briolett

Vadet gäller startnummer

1 x 92,00 kr Totalt: 92,00 kr

robfri 2013-06-29 15:00

Ja nu vann ju inte D"One, men vem som var råttan i gänget såg vi ju alla. Å andra sidan, alla som kan ngt om trav visste att Denim Boko skulle ge sej. Sist i mål, hahahaahaha

laxdasen 2013-06-29 15:00

kan bara säga en sak.....min tvilling gick ej in men jag vågade.... och DAVID som säger Denim Boko är helt klar haha...... vllken lus.... haha..... pinsamt att han uttalat sig över huvud taget..... med på två obegr bra system...... ska sjöa nu!

glennoskar 2013-06-29 15:02

Oj trodde det var för tidigt för MELLBY BRIOLETT såg förra gången att det skulle bli en bra häst men inte först nästa år.

mijo14 2013-06-29 15:04

Hade den på fyra hästar...så jävla svårt var det inte...speedig häst och kanonkusk som är bra på finishkörning. Nu ska bara Nahar göra sitt, sen ser det bra ut...

robfri 2013-06-29 15:04

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 260128)
kan bara säga en sak.....min tvilling gick ej in men jag vågade.... och DAVID som säger Denim Boko är helt klar haha...... vllken lus.... haha..... pinsamt att han uttalat sig över huvud taget..... med på två obegr bra system...... ska sjöa nu!

Fast du vet dasen, Denim Boko hade ju gått igenom besiktningen, hade ju perfekt exteriör, perfekt stam, & det hade ingen annan i HELA loppet.

Ja jisses, undrar vilken besiktning den råttan gått igenom....

:cheers:

NicklasJ 2013-06-29 15:05

Ja vågar man så vinner man. Första barfota och jänkarvagn. Favoriterna körde på säkra kort och fegade lite. Men det va en del andra som gjorde fina lopp också som Backfire, Demi de Veluwe osv.

clarund 2013-06-29 15:07

Citat:

Ursprungligen postat av mijo14 (Inlägg 260130)
Hade den på fyra hästar...så jävla svårt var det inte...speedig häst och kanonkusk som är bra på finishkörning. Nu ska bara Nahar göra sitt, sen ser det bra ut...

Lyckönskningar men Bergh varnade för lös bana och jag tror inte han ljuger, däremot ser de lite spöken när de har riktigt bra djur...

Rankade upp Picolit, tog bort 1an lade till 5an o även Sanity på den infon, får se om jag blev lurad.... Nahar med men bara som gadd.

Om_sommaren 2013-06-29 15:07

Vad gjorde goop med ragata? Sitter kvar i en final när tåget går med en påställd häst. Galoppen kan ha kommit för att han var pigg

NicklasJ 2013-06-29 15:07

Hade på känn att D'one skulle få det svårt att vinna. Hon gjorde ett kanonlopp som 3a. Men denim boko, sjuk eller? Va ju helt tomt vid upploppet utan att ha blivit pressad alls.

kennyvirre 2013-06-29 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 260127)
Ja nu vann ju inte D"One, men vem som var råttan i gänget såg vi ju alla. Å andra sidan, alla som kan ngt om trav visste att Denim Boko skulle ge sej. Sist i mål, hahahaahaha

Harregud asså.. pinsamt att jag gått på uppsnacket om Denim Boko. Här satt jag med alla D-hästarna på mina lappar.
:claps: <--- klappmongo

robfri 2013-06-29 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 260132)
Ja vågar man så vinner man. Första barfota och jänkarvagn. Favoriterna körde på säkra kort och fegade lite. Men det va en del andra som gjorde fina lopp också som Backfire, Demi de Veluwe osv.

Håller med, ruskiga prestationer av de iaf 4 första i mål. Hoppas andra finalen blir lika sevärd

laxdasen 2013-06-29 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 260131)
Fast du vet dasen, Denim Boko hade ju gått igenom besiktningen, hade ju perfekt exteriör, perfekt stam, & det hade ingen annan i HELA loppet.

Ja jisses, undrar vilken besiktning den råttan gått igenom....

:cheers:

han är 25 år sett trav i 15 år om han börja tidigt... ber han inte om ursäkt senare ist för att bortförklara så är han en stor idiot!

sandro 2013-06-29 15:09

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 259608)
Tillåt mig skratta!!!:) Vänta och se istället....blir lekstuga för Done det fattar exakt alla ... utom.....

Ja DAVID var inte den enda som var helt fel ute i analysen av loppet.

Inte svårt att vara kaxig dasen när du har skrivit minst ett inlägg om alla hästar som ens startar på V75 och säger att dom har chans.

Avd. Helgardering

mikaels 2013-06-29 15:11

Denim Boko är ju såklart inte frisk o sånt får vi ju leva med i travets värld...kusarna kan ju inte prata...

laxdasen 2013-06-29 15:14

har jag aldrig skrivit men david uppförde sig som en penna...Penna= lågt stående varelse= chanslös...... jag har bara sagt vad jag tror... david borde skämmas resten av livet och de som inte tycker det är lika okunniga allihop.. det fattar väl alla???????

clarund 2013-06-29 15:15

Citat:

Ursprungligen postat av sandro (Inlägg 260139)
Ja DAVID var inte den enda som var helt fel ute i analysen av loppet.

Inte svårt att vara kaxig dasen när du har skrivit minst ett inlägg om alla hästar som ens startar på V75 och säger att dom har chans.

Avd. Helgardering

Först räknar man ut vem som är överlägsen, sen garderar man den.

Varianten i "En dag på kapplöpningarna" där han går runt och stryker bort de hästar experterna tror på och lirar den som är kvar är oxå fin.

Fast att efteråt kasta ur sig nonsens som många gör här i tråden efteråt är unikt (och rätt underhållande :) ) för detta forum...

Oblix 2013-06-29 15:15

MR PICOLIT NU :)

glennoskar 2013-06-29 15:17

Mijo 14 måste begränsa strecken när jag spelar själv MELLBY BRIOLETT var femte häst för mig i dagsläget. Kan bli repris for johan med CARELIN.

clarund 2013-06-29 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 260133)
Lyckönskningar men Bergh varnade för lös bana och jag tror inte han ljuger, däremot ser de lite spöken när de har riktigt bra djur...

Rankade upp Picolit, tog bort 1an lade till 5an o även Sanity på den infon, får se om jag blev lurad.... Nahar med men bara som gadd.

Hehe den var GO lopp i kroppen o extraväxlar o fulltankat :) skulle förstås chansat fullt ut på en sån knallprocentare :clap:

laxdasen 2013-06-29 15:23

ger miljoner som jag sa... det fatta alla... helnöjd nu... bara jobba vidare--

NicklasJ 2013-06-29 15:23

ojojojojoj helt sjuk prestation. löjligt bra

laxdasen 2013-06-29 15:25

En A en B En C hittills.

mackyyy 2013-06-29 15:27

Eskilstuna 22 2013-06-29 VP
Lopp Insats Häst
7 200 5 Vinnare
200,00 kr * 1 = 200,00 kr
2013 E3C0 F706 **** ****
29 juni 2013

Såja, tackar vi för Johan! :)
Som plåster på såren efter Backfire

Lillis 2013-06-29 15:27

Där klev man av, 2 C-hästar (klarade bara en). kan bli ett par sexor, spik på Ulm Karsk.

Med på V5 dock:D

DavidP 2013-06-29 15:28

Det roligaste med det hela är att jag drivit i flera veckor och bara härmat laxdasens beteende som jag blivit så trött på innan. Bästa är att det är han själv som blivit mest förbannad på "hans eget" beteende. Att vissa här inne har någon form av diagnos har bara blivit mer uppenbart:) trevlig helg era muppar

glennoskar 2013-06-29 15:28

Dasen måste börja bli ont om streck snart. Det ska vara själva fan att YOUBET HORNLINE skulle fela Bergh hade låtit den vinna om man lyssnat på snacket.

clarund 2013-06-29 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 260147)
ojojojojoj helt sjuk prestation. löjligt bra

Hehe du fattar väl att Nahar inte gillade sandstranden ;)

Var ju självklart redan innan eller hur ?

(faktiskt hade jag med denna men det hjälper inte på V7 o 16 ggr var förstås bra men surt den fanns som 50 oddsare innan infon läckte ut...)

clarund 2013-06-29 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av glennoskar (Inlägg 260153)
Dasen måste börja bli ont om streck snart. Det ska vara själva fan att YOUBET HORNLINE skulle fela Bergh hade låtit den vinna om man lyssnat på snacket.

Då lyssnade du inte på Bergharn för halvannan timme sen, deklarerade klart o tydligt att alla hans djur ogillar lös bana , skorna av på Nahar pga det och mest missgynnad var enligt honom YOU BET HORNLINE ...

NicklasJ 2013-06-29 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 260154)
Hehe du fattar väl att Nahar inte gillade sandstranden ;)

Var ju självklart redan innan eller hur ?

(faktiskt hade jag med denna men det hjälper inte på V7 o 16 ggr var förstås bra men surt den fanns som 50 oddsare innan infon läckte ut...)

Jo det va ju lite varning på att det kanske inte skulle passa om man lyssnade på Bergh.
Jag tror inte att den går bäst från ledningen heller. Men nu har ju 3 rätt betrodda förlorat från spets får se om det fortsätter.

Men absolut ingen skugga på vinnaren som kryssade förbi hästarna och avslutade GRYMT

laxdasen 2013-06-29 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 260152)
Det roligaste med det hela är att jag drivit i flera veckor och bara härmat laxdasens beteende som jag blivit så trött på innan. Bästa är att det är han själv som blivit mest förbannad på "hans eget" beteende. Att vissa här inne har någon form av diagnos har bara blivit mer uppenbart:) trevlig helg era muppar

har aldrig betett mig som dej.... du är ett ungdun som ingen tar på allvar.... jag kan lova att jag har obegr med anhängare här som vet vad jag kan.....du öär inne en gång om ået och spyr chanslösa....det inger inte respekt....det vet alla asom är där....DENIM BOKO sjuk??? nej ej bara lika usel som väntat.....en tidig häst som aldrig blir något....

muumiin 2013-06-29 15:36

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 260155)
Då lyssnade du inte på Bergharn för halvannan timme sen, deklarerade klart o tydligt att alla hans djur ogillar lös bana , skorna av på Nahar pga det och mest missgynnad var enligt honom YOU BET HORNLINE ...

innan du gnäller ha info samlad!

Haha, skojar du nahar gick med skor? You betten hade vunnit klart om han inte hoppat! Samt om han inte hoppat så hade 5 aldrig fått luckan och nahar varit 2?