Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Hjälp! Jokersystemet (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18049-hjaelp-jokersystemet/)

Strappa71 2014-10-01 06:32

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 374558)
Det enda som hinrar mig från att gå över till HPT är väl att jag inte gillar gui't, tycker joker känns 100ggr smidigare främst i hur responsivt det är på datorer med mindre kraft. Upplever joker smidigare på en laptop med nån gammal core2duo med 2gb ram än vad HPT är på min stationära i7 med 24gb ram. Den dagen HPT blir lika smidigt och lättanvänt (och fixar travguro) så går jag över helt. Men gissar att det aldrig lär hända =(

Och innan ni börjar hacka på mig, detta är hur JAG upplever det, sen att någon annan upplever det annorlunda hjälper ju inte mig =)

Och när vi ändå surar olika program, är det nån som har koll på vad som händre med gamla Oddshtm pro? Alternativt vet av ett liknande program? Var skoj att leka med =)

Det är två helt korrekta invändningar. Särskilt på översiktsfliken är HPT irriterande segt jämfört med Jokerns Ranking-flik.

Travguro kommer inte att hända inom all överskådlig framtid.


Det är klart att det är den personliga upplevelsen som avgör vad man väljer. För mig är det så att funktionaliteten trumfar GUI't. Jag skulle t o m acceptera ett textbaserat program så länge jag fick HPT's extrafunktioner.

alle 2016-04-02 07:30

Kan man inte använda pc versionen längre? Måste man använda den webbaserade? förlängde mitt abonnemang kan inte hitta den gamla hederliga användarkoden?

Migge 2016-04-02 07:47

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 484363)
Kan man inte använda pc versionen längre? Måste man använda den webbaserade? förlängde mitt abonnemang kan inte hitta den gamla hederliga användarkoden?

http://pc.jokersystemet.se/

alle 2016-04-02 08:01

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 484365)

Jag läste det, så svaret är att det ENBART är webbversionen nu?

Migge 2016-04-02 08:10

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 484367)
Jag läste det, så svaret är att det ENBART är webbversionen nu?

Om du har den gamla versionen (PC) redan installerad på datorn så går den att använda fram tom juni-juli i år...men jag antar att du inte har det?

alle 2016-04-02 08:25

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 484368)
Om du har den gamla versionen (PC) redan installerad på datorn så går den att använda fram tom juni-juli i år...men jag antar att du inte har det?

Jo det har jag, men nu när jag förlängde så får jag ingen ny användarkod?

Migge 2016-04-02 08:35

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 484369)
Jo det har jag, men nu när jag förlängde så får jag ingen ny användarkod?

Ok, då förstår jag...personligen kommer jag nog att se mig om efter något annat program när mitt nuvarande abonnemang går ut till hösten.

Webversionen av Jokersystemet är ingen hit direkt, saknar många funktioner som finns i andra program samt att det har blivit väl dyrt nu :thumbdown:

alle 2016-04-02 09:02

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 484371)
Ok, då förstår jag...personligen kommer jag nog att se mig om efter något annat program när mitt nuvarande abonnemang går ut till hösten.

Webversionen av Jokersystemet är ingen hit direkt, saknar många funktioner som finns i andra program samt att det har blivit väl dyrt nu :thumbdown:

Fyfan det är ju hemskt! Inte alls lika smidigt samt en massa äcklig reklam för spelvärde överallt!

Misär....

alle 2016-04-02 09:17

Finns det något program liknande jokersystemet på pc, jag behöver de enklaste formerna av reducering på ett överskådligt sett samt att loppkommentarerna kommer upp när jag klickar!????????
Det är förbannat smidigt!

hugotheboss 2016-04-02 09:18

Jokersystemet blev riktigt uselt i veckan. Fungerade helt okay innan. Nu ska jag dubbelklicka för att markera, och jag ska dubbelklicka i rätt hastighet, annars händer inte ett skit! På paddan funkar det helt okay, men det är rätt skönt att kunna sitta vid datorn också. Tack o lov sitter jag bara på en 3 månaders freebe från Spelvärde. Tvivlar på att det blir en fortsättning!

alle 2016-04-02 09:22

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 484384)
Jokersystemet blev riktigt uselt i veckan. Fungerade helt okay innan. Nu ska jag dubbelklicka för att markera, och jag ska dubbelklicka i rätt hastighet, annars händer inte ett skit! På paddan funkar det helt okay, men det är rätt skönt att kunna sitta vid datorn också. Tack o lov sitter jag bara på en 3 månaders freebe från Spelvärde. Tvivlar på att det blir en fortsättning!

Vad kommer du köra istället?

Det är ju fruktansvärt uselt nu.. dubbelklickningar som blir fel och det krånglar att dra hästar i ranken! Jag förstår verkligen inte vrf dom krånglar till saker...

reflex 2016-04-02 09:32

Jag kör med RRR från Netcetera.se, Enkelt och funktionellt. 595 kronor vid första beställningen och sen har jag bara betalt 150 kr vid större uppdateringar, ibland tar det flera år innan det blir större uppdateringar. Jag tycker att det är prisvärt och billigt i längden. Det går att prova en fullversion i 30 dagar.

Hilding 2016-04-02 09:43

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 484369)
Jo det har jag, men nu när jag förlängde så får jag ingen ny användarkod?

Hej, hade samma problem som dig för 1 månad sedan, blev skogstokig.
Jag mailade supporten och fick då en användarkod skickad, så kör fortsatt old school.

alle 2016-04-02 09:58

Webbversionen är extremt ologisk, när jag trycker på en häst efter ett par fladdertryck (eftersom den inte fattar att jag vill ha upp loppkommentarerna) så måste jag välja mellan 4 alternativ.
1 flytta i ranken
2 loppkommentarer
3 reserv 1
4 reserv 2

hur kan reserverna ligga där? det är ju inte JÄTTE ofta jag väljer ut reserver utan det gör jag på slutet!

Sen om jag ser loppkommentarerna måste jag flytta runt med musen för att klicka ner rutor för att sen få upp en ny! Man kan trycka ner ctrl för att direkt på upp kommentarerna men då låser jag båda händerna vilket är störigt!

En jävla massa klickande och fladdrande!

VARFÖR??

OCH sen all jävla spelvärdereklam som tar en massa plats.. FÖRSVINN!

:idiot:

HPT 2016-04-02 10:24

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 374664)
Det är två helt korrekta invändningar. Särskilt på översiktsfliken är HPT irriterande segt jämfört med Jokerns Ranking-flik.

Travguro kommer inte att hända inom all överskådlig framtid.

Edit: Ska lära mig att läsa när saker är skrivna innan jag svarar på flera år gamla inlägg...

Översikt var långsamt innan version 5.2, men att kalla det "irriterande segt" numera känns nästan lite orättvist... ;-)

Travguro är ju en kommersiell tjänst från TR Media så den kommer aldrig bli aktuell för någon annan reduceringsprodukt än Jokersystemet.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved