![]() |
Vinner PeterU fjärde så börjar det lukta lax på mitt system
|
Dasen verkar ha rätt i att ludde inte vinner något idag.. tråkigt!
|
Har satsat "helhjärtat" på ludde idag ...
Haha dumstruten på!! Men Magical Face borde ju ha en hyffsad platschans kan man tycka ... Ärligt talat! |
ja det blir hans sämsta dag nånsin han kör lika blankt som en påklippare utan talang
|
Tvååringsloppet tror jag 1,3,5 felar.... känns helt uppenbart
|
Plats på Knugen Palema 200kr enbart på namnet Palema :drunk:
|
otroligt kan dem inte ens komma upp bakom bilen på rätt sätt :/ omstart helt makalöst ju...
|
vad fan håller de på med?? det där med IQ jag skrev tidigare blir alltmer uppenbart att det stämmer
|
vad händer inden gakopp på kolginis hästar
|
Citat:
de går bra :) |
Ja ingen kul omgång.....blir svårt att få lax nu...
|
Citat:
Jo då ännu så går det åt rätt håll =). Får se hur långt det räcker ^^. Plockade nyss fram Absinthe flaskan så. Haha får nog passa plats spel snart med :D |
Citat:
|
SOONERORLATER borde väl vara värd en slant på plats spel till 2.0 i odds :).
Chansar liten slant på det. |
Citat:
|
Nää nu dags ta hem lite pengar blir vinnar spel på Lufti Kolgjini 5 Onceforall Face 250kr. lycka till göbbar.
|
Citat:
Tänkte mera om det står mellan favoriten och andra hands typ. Får skrälla så mycket så jag klarar mig bara så :D. |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-11-30 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 667 Avd Ordinarie hästar 1 6, 10, 11 2 3, 13 Vadet gäller startnummer 6 x 10,00 kr Totalt: 60,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2013-11-30 Bana: Jägersro Tr, omg. 57 Lopp: 10 Spelform: Tvilling Hästar: 6, 11 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr Registrerat spel Datum: Lördag 2013-11-30 Bana: Jägersro Tr, omg. 57 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 11 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr |
Citat:
|
"Han e grym den" ja det tror jag med, heja Ludde!!
|
Med Gallop vinnar albanen så jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
Segt :/
|
Überlegsen
5ggr hos bet365 tack så micket |
vilken jävla insats av hästen och chansen på 6 rätt finns kvar:)
|
Citat:
|
Där var det tyvärr över....Blir DD nu
|
Bullyoung pissdålig.... Ludde fick sin revansch grattis Ludde!
|
DD
10
13 x 200 |
Citat:
Edit: ah du lirade Ludde, trodde du var skadeglad när han konstra bakom bilen .. Nåja allt väl skön vinnare ! Duktig den där Tillyhästen oxå, övriga tja haha... |
DD1. 6 Freeman T.Porter
DD2. 13 Dreams Take Time 10 El Mago Pellin satsar 100kr |
Har 20 enkelrader där jag kan få 6 rätt!
|
6x4 kvar på system med fotbollsgänget, nio andelar varav två är mina...
|
Citat:
|
Här har vi 3-6-11 och 13 eller 2 och 1-3-5 kvar för sju rätt. (Det saknas en A-häst).
Ser väl inte ut att bli någon vidare utdelning dock. |
Se nu... laxdasen kommer stå för en klassisk sågning av Prey Frontline igen! HA HA HA! Otroligt...
Hur ska Nougaten vinna? Prey behöver inte ens vara bra! Garantispets och sedan lätt jogg sista 500! Nougaten kommer vara "nästagångare" som strålande tvåa och raka tvillingen är STENKLAR! 2-10 i mål! Det är ju sirap i andraspår och utåt och spetshästarna rinner undan! Tror ni något annat är ni fulla! |
Såååååja!!!!
Tua på blött inte lätt å tas med, nu du Putte sjöar vi på 13 i sista !! Berghs såg dock ruskig ut i sista... Edit: Hehe dasen det favoritfallet kom i rättan tid :) Chanslös som väntat :lol: |
Oj oj såg ju verkligen ut som att Prey Frontline skulle ta hem det men skönt att se Playing Tuas avslutning :-)
|
ja nougaten var inte fräsch.... men PREY han skämde t sig lika mkt som alla borde fattat..... pinsam insats
|
Citat:
|
Är ägarna dyngraka?? Spotta ut gröten och sansa er! :popcorn:
|