Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 30/11 Jägersro Dubbeljackpott SNIK-SNAK (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18405-v75-30-11-jaegersro-dubbeljackpott-snik-snak/)

Rickart 2013-11-24 17:30

V75 30/11 Jägersro Dubbeljackpott SNIK-SNAK

Spik på Harry? Eller vad? Va? Ska lasta in ett par lök i jokersystemet och robota hem hela kosingen.

Med vänlig hälsning, Hov-mästarn

Matte70 2013-11-24 18:03

ska bli spännande! då e vi 2

sandro 2013-11-24 18:17

Jägers också , ska ju inte vara några problem att hitta ett par spetsvinnare som man spikar och sedan strecka på.

Är sjukt många spetsvinnare på Jägers som alla vet och det snittas 3-4 segrar från spets / V75 omgång där, vissa omgångar har till och med 6-7 hästar vunnit från den positionen där och oerhört fin utdelning.

sandro 2013-11-24 18:24

Får rysningar bara jag tänker på veckans vass eller kass.

Vadsmo "jo men den här veckan är det upplagt för harry"

Hästen trycks ner i 1,7 på vinnarspelet och streckas på varenda jädra kupong men är lika chanslös ändå, iofs bra för oss som vill ha bra pengar och tar bort den.

ImHappyAgain 2013-11-24 18:30

Hur ser man startlistorna?

whalz 2013-11-24 18:35

https://www.travsport.se/sanmlista?k...vlingId=529377

korpo 2013-11-24 19:06

Någon som har provat nya www.klubb33.se

Migge 2013-11-24 19:07

Citat:

Ursprungligen postat av korpo (Inlägg 292073)
Någon som har provat nya www.klubb33.se

Finns redan en tråd för denna: https://www.sharps.se/forums/offtopic...33/#post292070

NicklasJ 2013-11-24 19:33

Ser spelvänligt ut. Kommer bli bra det här!

draken 2013-11-24 19:40

Det borde kunna ge en del. Ser inte ut att vara lika stenklart som i går åtminstone.

ImHappyAgain 2013-11-24 19:46

Avd 1: Rinner Real Showman undan från ledningen eller räcker det att dubbla med O.F.V.Continue? Övriga är väl bortlottade för inte kommer Search Launcher hålla upp ledningen efter 500 meter?

Avd 2: Kan det räcka med 3, 6, 8 och 11 i det här loppet, eller missar jag någon nu?

Avd 3: Det känns som det är låst på 1 och 2 ifall de inte tar livet av varandra i starten!

Avd 4: Tolv hästar så överlever man!

Avd 5: Vågar man spika en tvååring? Tveksamt, men gör man det så får det bli nr 2 Enya Boko, annars tar vi hela fältet även här.

Avd 6: Får Prey Frontline leka hem detta utan tävlan kan det vara en spik, men annars ser det klart mer öppet ut. Nr 5 Avanti L.M. samt nr 6 Freeman T.Porter känns tidiga. Men även 8, 9, 10, 11 och 12 är ju bra hästar men kommer de komma in i matchen från dessa spår?

Avd 7: Nr 4 Amazing Man har ju gjort det riktigt bra även om jag aldrig tror på hästen. Men visst ser det bra ut för nr 7 Nugget's Face? Tilläggshästarna nr 10 El Mago Pellini samt nr 12 Dreams Take Time står ju i en klass för sig men kan de runda treåringarna?

För 10 000 rader med spik i sjätte tror jag systemet sitter. Nu har man en vecka på sig att göra det rätt eller spika fast misstagen.

korpo 2013-11-24 19:49

Onceforall Face vinner med hundra meter(laxar);)

NicklasJ 2013-11-24 19:59

Rätt många i avd1 som är bättre på lång distans. Kan bli svårt att hinna ifatt på Jägers.

Lillis 2013-11-24 20:07

Malmqvists 2-åring va riktigt bra på valla sist. Slog Orion Tilly lätt då.

Undrar hur beroende Enya Boko är att gå bf, har gjort sina bästa prestationer bf och lär väl gå så om det går. Trots allt 600K i första.

Var sorterar man in Luddes Onceforall Face? Idel strul och galopper men sist funkade den och vann lätt, men klarar Ludde att köra den felfritt. Om ja, så är det nog min vinnare.

Kanske VARULV sitter på lite inside, men det lär väl dröja fram tills torsdag innan han nyktrar efter helgen i Marbella:drunk:

Lillis 2013-11-24 20:14

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 292088)
Rätt många i avd1 som är bättre på lång distans. Kan bli svårt att hinna ifatt på Jägers.

Real Showman körs till ledningen, får han sitta ifred en stund så vinner han lätt om inte så kommer 9,11,12 in i matchen.

Spontant på jokern given A och kanske utgång, sen några bakspårshästar som B bakom

NicklasJ 2013-11-24 20:18

Jag tror det kan bli riktigt bra betalt på lördag.

Rickart 2013-11-24 20:20

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 292096)
Jag tror det kan bli riktigt bra betalt på lördag.

Jasså?

Farnod 2013-11-24 20:26

Lillis, soonerorlater vann lätt ja, men orion tilly gjorde ett bättre lopp. Bra spelvärde där.

ImHappyAgain 2013-11-24 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av Farnod (Inlägg 292099)
Lillis, soonerorlater vann lätt ja, men orion tilly gjorde ett bättre lopp. Bra spelvärde där.

Tvååringar ändrar dock form från en dag till en annan och det gör det klart svårare, men skulle det inte svänga så mycket så kommer ju Orion Tilly slå Soonerorlater alla dagar i veckan om den slipper öppna på 1.09.x :D

fusbar 2013-11-24 20:54

Jägers brukar ju generellt ge kaffepengar, vi får se helt enkelt.

NicklasJ 2013-11-24 20:54

ImHappyAgain varför ser det bra ut för Nuggets?

ImHappyAgain 2013-11-24 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 292104)

Tror den kommer till spets från sitt springspår och då får den ett fint lopp. Tror dock den kommer släppa ledningen. Hästen är riktigt fin och nu är den tillbaka på banan efter några månaders uppehåll. Gjorde det godkänt men inte mer senast. Men visst, den kan lika gärna sluta åtta som etta. Har dock lite feeling för den pga springspåret. Men visst är det kanoner den möter!

Lillis 2013-11-24 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av ImHappyAgain (Inlägg 292102)
Tvååringar ändrar dock form från en dag till en annan och det gör det klart svårare, men skulle det inte svänga så mycket så kommer ju Orion Tilly slå Soonerorlater alla dagar i veckan om den slipper öppna på 1.09.x :D

Och en normal Enya Boko slår båda. Sen slänger vi in Ludde och vips så har du en 1.09-öppning.....

Svårt, svårt.

Lillis 2013-11-24 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 292104)

Den här tror jag att de körde sönder som 2-åring.

Hoppas att jag har fel, men tror den går till avel efter sin 4-års säsong utan att åstakommit något

NicklasJ 2013-11-24 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av ImHappyAgain (Inlägg 292107)
Tror den kommer till spets från sitt springspår och då får den ett fint lopp. Tror dock den kommer släppa ledningen. Hästen är riktigt fin och nu är den tillbaka på banan efter några månaders uppehåll. Gjorde det godkänt men inte mer senast. Men visst, den kan lika gärna sluta åtta som etta. Har dock lite feeling för den pga springspåret. Men visst är det kanoner den möter!

Den är väl chanslös i spetstrid mot Denim Boko. Förutsatt att denne går felfritt.
Kan aldrig tänka mig att Nordström i sin tur släpper till Nuggets.

alle 2013-11-24 21:17

Big Bill bac är stenklar..

ImHappyAgain 2013-11-24 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 292110)
Den är väl chanslös i spetstrid mot Denim Boko. Förutsatt att denne går felfritt.
Kan aldrig tänka mig att Nordström i sin tur släpper till Nuggets.

Ja, det är möjligt att den kommer iväg bättre men jag vill tro att sjundespåret får en knapp fördel men visst, den ska förbi också. Ja, kommer den inte till spets får den nog svårt.

NicklasJ 2013-11-24 21:33

Danska hästarna är inte jättedåliga i 7e avdelningen heller. Speciellt nr 3 och 9. Men Amazing Man är bäst på start.
Tillägshästarna är dock härdade i helt annat motstånd. Tror det blir svårt att hålla undan för dom.

NicklasJ 2013-11-24 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 292111)
Big Bill bac är stenklar..

Big Bill Bac är aldrig stenklar. Alldeles för mycket galopper. Däremot lär den ha bra chans felfritt absolut:cheers:

ImHappyAgain 2013-11-24 22:03

Leker vidare och några krav på A-hästar kan göra det här systemet till något riktigt spännande om Untersteiner vinner i första! Men många dagar kvar och imorgon har jag nog andra tankar!

Avd 1: 3 Real Showman
Avd 2: 3,4,11
Avd 3: 1,2
Avd 4: ALLA 12
Avd 5: 2,4,5
Avd 6: ALLA 12
Avd 7: 3,4,6,7,10,13

robfri 2013-11-24 22:15

Jag tycker Bandit Hornline är intressant ut i sista (om den tar sej iväg) såg ju ut som en helt ny häst i sin nya regi senast & kapabel har den alltid varit

Om_sommaren 2013-11-24 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 292113)
Danska hästarna är inte jättedåliga i 7e avdelningen heller. Speciellt nr 3 och 9. Men Amazing Man är bäst på start.
Tillägshästarna är dock härdade i helt annat motstånd. Tror det blir svårt att hålla undan för dom.

Tror alla hästarna på start är beredda att släppa till amazing man. Gäller för veijo att köra felfritt och sen köra till spets så är loppet över sen. Amazing man är en fruktansvärd häst som är kraftigt gynnad av spets då den inte är klockren i travet.

Om_sommaren 2013-11-24 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 292109)
Den här tror jag att de körde sönder som 2-åring.

Hoppas att jag har fel, men tror den går till avel efter sin 4-års säsong utan att åstakommit något

Tror jag absolut inte. såg riktigt fin ut i värmningen efter långt uppehåll sist. gjorde ett helt okej lopp och är säkert förbättrad nu. Christoffer Eriksson är väldigt duktig och jag tror han har fullkomlig koll på vad han gör med sin guldklimp.

Lillis 2013-11-24 22:26

Sista är litet lurigt.

Denim Boko borde ju spetsa, sen tycker ju jag att Nordström ska släppa till Veijo och Amazing Man. Framför allt när han kör ett sto över medel som möter hingstar, men det är ju bara jag. Han har ju visat tidigare att han är bra på att köra sönder sina unghästar.

Nåja, om nu Amazing Man kommer till ledningen. Vem ska göra något? Dreams Take Time kommer ju vänta på en rygg. Det är Ludde Jr med El Mago som måste göra något och frågan är om det inte är för långt fram då.

Sen har vi som sagt danskarna också

Lillis 2013-11-24 22:31

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 292123)
Tror jag absolut inte. såg riktigt fin ut i värmningen efter långt uppehåll sist. gjorde ett helt okej lopp och är säkert förbättrad nu. Christoffer Eriksson är väldigt duktig och jag tror han har fullkomlig koll på vad han gör med sin guldklimp.

Hoppas att du har rätt, men jag tror inte att den hästen dyker upp i speciellt många kullfinaler nästa år.

Kan sticka ut hakan och säga att Denim Boko går samma öde till mötes. Iskall 4-års säsong och sen avel.

Om_sommaren 2013-11-24 22:36

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 292126)
Hoppas att du har rätt, men jag tror inte att den hästen dyker upp i speciellt många kullfinaler nästa år.

Kan sticka ut hakan och säga att Denim Boko går samma öde till mötes. Iskall 4-års säsong och sen avel.

på kort distans från spets kommer demin göra sig gällande även nästa år. Den är ju lite begränsad hästen då den inte går från andra positioner riktigt. Förstår inte varför du tror att de är slut. Inga hästar som har pressats ut över det vanliga direkt.

Lillis 2013-11-24 22:41

vi får se, ingen av oss som har kristallkula. Tyvärr.

Nu skiter vi i det och blickar tillbaka till guld.

Om bana och väder tillåter fri balans/utrustning tar då Reven ledningen och i så fall är det SoS?

Om_sommaren 2013-11-24 22:41

big bill bac kommer också att få ta över spets om takter få iväg honom felfritt sen är det loppet också över.

Om_sommaren 2013-11-24 22:44

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 292128)
vi får se, ingen av oss som har kristallkula. Tyvärr.

Nu skiter vi i det och blickar tillbaka till guld.

Om bana och väder tillåter fri balans/utrustning tar då Reven ledningen och i så fall är det SoS?

han får den nog inte gratis. både peter och björn kommer nog kasta loss rejält. kan kosta lite. Hur kör ludde med raja och var står han formässigt. lurigt lopp

Farnod 2013-11-24 22:46

har för mig att reven damour öppnar bättre med spår längre ut. Tror Harry kan ta en längd även sida vid sida.