![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Inga Jormahatare här idag heller???!!! Hehe! Sööör, Jorma, para sööörrr!!!!
:clap: |
Nej det var bara HÄÄÄÄÄÄRLIG JORMA!!!!
|
usch vad jag är irriterad på erik.....hade ju spik på mt..... varför skulle han fjanta sig å stänga när han inte hade nåt att köra med???????
|
Citat:
|
fan vad bra hon var den hade jag missat snyggt av er som lirade, jag får hoppas på nåt iaf
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-11-27 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 73 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Orfeus Brodde (10) 2 7 Kalido* (2) 3 4 Kiss Me Kemp (1) 4 1, 3, 9, 11, 12, 15 (10) 5 4 Shiraz Brodde (2) 6 1, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11 (2, 6) 7 3, 7 (2) 8 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (4) Vadet gäller startnummer 768 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 192,00 kr Kvittonummer: 852A 0813 2673 xxxx |
Citat:
|
Som sagt, surt att inte Untersteiner kommer ut före Erik där i kurvan. Då vinner han ju åkandes. Nu är man me, men ack så tunt det är kvar.........
|
Citat:
|
Citat:
|
jag sågade nyss Malla på twitter... det är väl ok???:)
|
Kalle känns som vinnaren här synd man åker på den .
|
v4
V4
SOLVALLA 27.11.2013 V4-1: 4 V4-2: 3,4,5,9,10 V4-3: 2,3,6,7 V4-4: 4,7,12,15 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 2 kr. 80 160 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/ |
Citat:
Förstår att du är irriterad men Erik kör ju för sin hästs bästa placering och trodde kanske att han skulle bli tvåa om han höll in denne i rygg... Så helt rätt av Erik... :cheers: |
Citat:
|
Jaha nu börjar omstarterna..
|
Citat:
Skulle lägga till Mermaid Ås i sista . |
Citat:
|
Hade velat spela online, hur kommer man snabbast igång och vilken site är bäst?
|
Snygg vinst
|
ja det där sög ju
|
Citat:
|
En kolgjini kort före mål, man tackar.
|
Jäkla tilt jag hade fått då jag hade U-häst på Untersteiner Jr i första och fjärde loppet och ytterligare en häst senare. Minst två av dessa måste vinna! Som "tur" åkte jag i andra så jag behöver inte vara helt tokig men det kunde kanske gett en del på sjuan om det skräller lite på slutet nu... :(
|
Tror Dagfinn ska köpa sig en triss innan han åker hem ikväll också :cheers:
|
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! JÄVLA OTUR!
|
Citat:
jaja man spricker väl upprepat så ingen anledning till oro. |
Åh, herregud!!!
Sätter man den idag får man allt offra ett lamm eller två till spelguden. Quadrille hatade jag bort, KALLE har jag alltid med............. |
Kalle är lite speciell.
Svårt att följa med på bortre, men har alltid en 200m speed kvar ändå. Har sett det förut, men det är skumt... |
Mozart Töll, en typisk "nästagångare..."!
:moneybag: |
Nu kommer däremot en spik som jag iaf inte ångrar på förhand:
Shiraz Brodde. Tror han äter och skiter ut det här gänget inklusive nr 2 som har form. |
Tack för alla utömmande sport om onlinespel
|
Gick lite fort.
Jag menade tack för alla uttömmande svar om online spel ;-) |
Får man 40 i odds på fromage så är det värt ett spel, samt på plats om vi kan få runt 7.
|
Royal Carribean tycker jag känns intressant i avd 6. Hört en del bra om den. Ändå rätt osäkert eftersom jag inte har jättebra koll så provar bara en liten slant på vinnare och plats till oddsen 20x och 4x.
|
Citat:
|
Citat:
klart du kan spela på Unibet, men där får åtminstone jag inte vinna mer än en hundralapp innan deras godkännande ska inväntas och 3 kr insats blir 2,76 etc. De har fina odds om du jagar skrällar. Expekt är fega på skrällarna men bjuder ibland på favoriterna, ingen aning om deras limits. Bet365 hmmm ja de är hyfsat ok för småspelare iaf, ibland skenar deras oddsändringar åt rätt håll. Allt beror på vad du är ute efter, förstagångsbonusar etc. |
provar en slant på fromage. för högt odds på den
|