![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Hade svanen kört så med sina djur hade det blivit livat i media, men tarzan är ju "mysfarbror" kul för alla som spikar, men man borde ju fattat själv. Man kan ej lita på rödhåriga
|
Skönt man satte plats spelen och lever på ena reducerade systemet iallafall =).
Kände på mig att man skulle garderat första loppet på båda systemen |
Vad är det de säger, Man kör sin häst för bästa möjliga placering
Jojo;) |
Citat:
|
usel stäng honom på livstid det finns två stor mafiosa i världen han och platini uh
|
Citat:
|
|
Hittade detta när jag kollade runt lite, helt sjuk rank måste jag säga.
Sportbladet : V86-1 Vår rankning 1 Dileva Käll 3 Drillbit Ås 7 Global Kitten 5 Aloe Vera 9 Parodie 4 System Performance 2 Miss Beniss 6 Digital Darling 8 True Advantage 10 O.U.Glide |
Mer förbannad än nånsin! ska spela i ren ilska nu! får bära eller brista! 3000 V Johan U!
|
Det är fan helt sjukt att Tarzan får hålla på som han gör. Många pratar om att det är risk för stallkörning när en tränare har flera hästar i loppen, normalt är det olika ägare på hästarna och då kan man inte köra hur som helst och offra en häst. Men eftersom Tarzan äger i princip alla hästar på träningslistan själv blir det ju total Vilda western när han har flera hästar i loppet. Fan vad jag hatar den jävla grisen, stäng av honom på minst ett år, tala om att skada travsporten.
|
Citat:
Körning/ridning för bästa möjliga placering samt formförändring 59 § Häst ska köras/ridas tävlingsmässigt till bästa möjliga placering om ej påtaglig trötthet eller tecken på skada hos hästen eller fel på utrustningen konstateras under loppet. gäller min själ inte alla... |
Problemet är ju dock att Digital Darling inte är en häst som man lägger sig lugnt i dödens med. Tarzan e ju fullt medveten i vad han gör när han laddar fullt med hästen. Då kommer den rusa sig trött och galoppera när mjölksyran kommer. Inte första gången.
|
Citat:
|
Foto Tarzan o hans armé`är så trött på hela karln o hans svar han ger när de intervjuvar honom innan loppena oxå,kommer ihåg när han fota på Sundbyholm o så när man såg han springa till spelluckorna var det bara ta rygg de han spela vann ganska ofta.
|
Hahahahaha.. Nej men jag körde henne som hon ska köras.
Det var Erik som höll uppe tempot det kan inte jag hjälpa. Tarzans ord där måste bli min signatur på inläggen i fortsättningen :D |
Citat:
|
SÅÅÅ JA TROTTER DIN SKÖNE JÄVEL!!
2,5,9 13 3,6 3,5,7,8,10,12 7 1,4,6 Det kvar, men en andel och 1/5. |
Hur ofta händer det att man sätter två tokspikar på rad`??? snacka om komedi..
Avd Ordinarie Reserver 1 8 2 1 3 9 4 1 2 5 6 7 9 13 15 5 6 6 12 7 1 2 7 8 11 8 1 3 4 5 11 200 rader * 1 * 0,25 kr = 50,00 kr 2013 8362 CA43 **** 0945 4 december 2013 |
Blir bra pengar idag. Nice!
|
Citat:
|
Någon hade väldigt klart för sig att True Advantage skulle vinna. Dök rejält i odds på vinnarspel
|
Citat:
|
Citat:
Kan 50 devalverade ge 100 laxar? Rensa nu !!! |
Jag kan inte tänka mig att det blir kraftiga reaktioner i hela travsverige efter v86-1!
Sista droppen är nådd! |
P G @laxdasen 9m
@EskilHellberg visa för fan lite kurage och såga tarzan i tidningen totalt! Ni journalister slickar för mkt röv! STÅ UPP NU |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-12-04 Bana: Solvalla, omg. 75 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 5, 6, 9, 10, 11 2 1 Coruna 3 3, 6, 11 4 8 Napoleon C.D. 5 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 Vadet gäller startnummer 150 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 150,00 kr |
Ett roligt plats bud ^^.
Avd 6: THE SMOKING KING Odds: 11.0 18 starter i år och på plats 9gg. Men ber ingen rygga då chansen är liten att den vinner. Men ni gör som ni vill :) |
Citat:
Han orkar inte förklara att han inte kan kväva hästen. Erik skulle släppt och rundat efter ett varv. |
Citat:
Eller har vi sett olika lopp? Pratar du om v86-1 2013-12-04? |
Citat:
|
Klanke du kan bli kung ikväll!:)
|
Citat:
|
Du förstår väl att Melander aldrig hade släpp tillbaka till Erik va? Och bakom Digitalen radade sig 3 stycken Melander hästar upp sig som skulle stängt loppet totalt. Förmodligen hade dom 4 varit först i mål allihop ifall Erik släppt.
|
Citat:
|
Citat:
KÄMPA! |
Citat:
|
Citat:
|
Lite väl nervigt, faktiskt... :)
|