![]() |
Tyver vänner.... Det var ingen lätt Deal denna dag.. :no:
|
Citat:
Stora pengar på G |
Vinner Maranello i nästa sitter jag med 5 x alla, men åker på Drillbit.
Då kan det faktiskt bli aktuellt med en tur till Enköping:gun_bandana: |
synd klanke hela veckan var du nära kanske imor sitter den hoppas du är värd detta
|
Citat:
|
Citat:
|
Vi är meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!
|
Sitter med 3-4-5-8-10-12x7x3 kvar för 7! kan bli en bra peng
|
Citat:
Hur ser resten ut då? Vore kul om någon här inne satte 8 rätt idag =) |
Filsystem så tre hästar nu, sen spik på Ragata och beroende på vinnare av våra tre nu har vi fyra olika hästar i sista! Sex rader kvar!
Mycket tufft fortfarande men kan gå. Sjukt att ens vara med bara men det är tunnt men har överlevt tre lopp nu som vi ocks hade lite hästar kvar så exakt rätt A-hästar vann och spiken nu senast! Börjar bli svettigt! :D |
Citat:
|
Tvilling 8-12 nu! 650:-
|
Citat:
Surt klanke! jävligt snyggt system iövrigt. lycka till ni som är kvar |
Den styrningen kan vi inte klaga på
100% |
vilken jävla nästgångare detta var bara å inkassera.
|
Kul att man skulle spika Disney Tooma på v4an men lyckades istället kryssa i Chicago Jenny.
Lovar att den sitter nu! |
Citat:
|
Hade 3, 8 och 10 här så nu klev vi av men får jobba in bra pengar på sjuor istället.
|
Maranello!!!!!!!!
|
Citat:
|
får bli en galen DD och få lite cash tillbaka
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-12-04 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 675 Avd Ordinarie hästar 1 11 Room to Go 2 5 Gimeheaven Sisu Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: CB80 0C43 6373 8141 |
Citat:
Nu måste jag jobba in min dubbel :D |
Har för övrigt 100% på vinnare/plats spel idag. Fortfarande sjuk form gällande singelspelen. Inte samma form på streckspelen dock!
|
Citat:
Några bra plats spel kvar idag då? |
Ge dig nu Per Skoglund !
Varför skulle det inte vara nyktert att hoppas på en miljon innan karriären är slut för en fyraåring med Eli Sea som mamma ?? ok kan vara i överkant men ska man säga så till lyckliga ägare i en intervju ??? Idiotjävel. |
Citat:
|
DD
11-1 500:- måste räta mig |
Citat:
Kunde ju inte veta att han tankat raketbränsle idag :cry: Får ta revansch med Room To Go o Mousse :evilgrin39: |
Citat:
Dock redan kört dubbel med Ragata med i den så hoppar då att ha 2 spel i samma lopp. brukar ofta bara gå åt skogen ^^ |
Timo lovade vinst med Disney brukar stämma
|
Sally Hill ser jädrigt läcker ut alltså, får bli vinnarspel på den.
|
DD 11-2 samt vinnarspel på 11:an
|
Quesy sjunkit från 30 till 12.5x
|
Nu mår jag dåligt
|
vinner takter sjunde stänger jag av
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-12-04 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 675 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 8, 11 2 10 Quite an Avenger* Vadet gäller startnummer 4 x 20,00 kr Totalt: 80,00 kr Kvittonummer: |
Den är svår att sätta idag :D
|
Det är nästan skönt att jag INTE hade den med.
satt med 2,3,7,8,11 mot alla Spikarna va Drillbit och Maranello |
Ja va säger man Hans Owe vilken jävla sopa!!!!FY FAN!!!!
|
Där sket det sig direkt. Mår ju vidrigt eftersom jag hade levt på v4an där jag felspikade Chicago Jenny
|