![]() |
Bara Sjöstrand kan vara kvar nu !??
|
Ändå gött på ett sätt, såg ut som 1an vann hade den på fem streck :=) 1%...
|
Ja man får inte in något....tung dag.... blir en tvilling i sista sen slänga ut datorn!
|
Sämre spikar får man leta efter...
|
joooobbba nu finnen! komigen seppo!! :) :)
|
Sundberg är inte Örjan men ok hästen ska gå för fullt för att vara bra...
|
Missar V5 på Caviar Sisu, på 7 hästar.
Det e fan inte ok:idiot: |
Kan lika gärna jinxa den här DD också nu när allt går åt skogen :(
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-12-04 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 675 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11 2 10 Quite an Avenger* Vadet gäller startnummer 8 x ,00 kr Totalt: ,00 kr Kvittonummer: EB00 2483 CB1F 0945 |
V4an är alltså värd 12k inför sista omgången. :no:
|
Citat:
|
Citat:
|
har en lapp för 26:- (som sambon var med o tog ut) där jag får fyra sexor om 2 eller 4 vinner i sista ...kan bli några kronor!
|
Den hade klanke med'
|
Jobba jackpot på v86an nu så man kan grotta ner sig som en finnig tonårshacker hög på joltcola inför nästa onsdag!
|
Sjöstrand sitter med 12 häst i sista enligt twitter
|
Citat:
|
10 för DD
3 eller 5 för en sexa! Ja, idag kan väl ingen sätta åtta rätt? Vore ju sjukt! |
måste ble jackpott eller?
|
Citat:
Nej men sjukt om han sätter den nu igen |
Nu när man spelat med ollonet under armen hela kvällen så har jag börjat tänka... kan inte bli något annat än 1-2 på tvilling. tömmer kontot! Sjöstrand är borta....enligt twitter
|
Blir så tiltad efter första loppet, lämnar in en V5:a och slår på Liverpool Vs. Norwich istället.
Får absolut ingenting på min stora Ngare idag (Maranello). Att V4:an är vär 12 lax inför sista får mig att kaskadspy............ |
Även om det låter otroligt så är Sjöstrand inte kvar.
|
Anders Timell @AndersTimell 3m
Hade hellre haft Annie Lööf som tränare för Djurgården än Pelle Olsson. Visa |
Citat:
Jävligt synd du missade Caviar Sisu :/. Hur kunde du missa den på 7 hästar ? :P. Men trist om du hade satt V5an annars så. Mvh |
Spelade Quesy till 30 gånger. Får hoppas på den nu
|
Synd man inte lämnade in allt som V86 idag utan satte vissa rader som V8 :( Annars hade man haft 2, 4 och 10 för sex rätt också :D
|
den här sally hill tycker jag verkar va en riktigt fin häst. passa den om ca 2 år. då kan nog tomas pettersson var redo för en offensiv styrning...
|
KOOOOOOMIGEEEEEN SEEEEEEPPO! :clap:
|
Citat:
|
Citat:
och ja nåt internt antar jag jaja så kan de va. |
Citat:
Finns dock inte en chans att du kan fått igenom mer än 30-50kr |
Adielsson är fruktansvärt bra på voltstart.
|
Oj oj Klanke! Trodde Mousse skulle ta det som 2% are... Du får nog bra ändå på din sexa men men...
|
Stenklar tvilling! inte ens hårt
|
nu vann favoriten.. kan ju varit någon som satt på spik!? va tror ni?
|
Hehe ja även kuskar måste gambla...
Tog en omstart, världsklass, fast det visste vi iofs redan att Erik va. |
Citat:
Känns som om Björn hade vunnit avd5 och Kontio avd6 så hade jag nog blivit ensam.. (drömmen fortsätter) Tack till alla som peppade upp mig inför slutet.. :) |
Steffe och Nicklas jag får tacka för oerhört fina platsodds, dela gärna med er i framtiden, oerhört tacksamma är vi jag och mina polare!
|
Citat:
V4:an är dock det jag grämer mig mest över, nu vann iofs Poochai i sista. 5 sexor in är pengar tillbaka, men nu kan jag skita i V86 på ett par månader. Så här nära är inte jag på såna här pengar. God natt allihopa!! |
Citat:
. |