Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Vinnare/plats på fasta odds (LÖPANDE) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18773-vinnare-plats-pa-fasta-odds-lopande/)

putte64 2014-02-06 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316892)
Åh herre min skapare, Lome Tabac plats 1,25 på atg du fick 4,85. Man undrar ju hur det är möjligt?

Sådär blir det på atg när två storfavoriter är etta o h tvåa
efter spelavdrag finns det knappt pengar kvar i potten att betala tillbaka insatsen till alla som spelat dem

NicklasJ 2014-02-06 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 316904)
1,7 är snabbare ut
men de kanske inte laddar

Kan inte tänka mig att man vill köra Brigadoon i spets i denna omgivning på Åby. Min uppfattning är att man håller ut Hanna Banker om man vill. Å andra sidan kanske det inte är fel att få rygg på denna om den körs offensivt.

sherwyn 2014-02-06 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 316906)
Det tog mig 15 sekunder att finna denna odds-skillnaden på nr. 1 Precious Value i Lopp 3, Åby (2014-02-06).

Expekt = 15 ggr https://sv.expekt.com/trav/aby-3-17264
Unibet = 22 ggr https://se.unibet.com/betting#/group.../category/1149

Detta är ju inte enda exemplet, finns ju så många fler!

Så visst lönar det sig att söka efter högsta oddset jämt!!! :moneybag:

Fast det har jag ju redan skrivit...

sirlarsson 2014-02-06 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 316907)
Sådär blir det på atg när två storfavoriter är etta o h tvåa
efter spelavdrag finns det knappt pengar kvar i potten att betala tillbaka insatsen till alla som spelat dem

Helt sanslöst att det kan skilja så mycket ändå, vem i helvete vill spela platsodds på Lome Tabac där till 1,25?

Steffe1988 2014-02-06 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316892)
Åh herre min skapare, Lome Tabac plats 1,25 på atg du fick 4,85. Man undrar ju hur det är möjligt?


Kan ju lova att oddset på den sjönk riktigt fort. När jag skulle lira min dubbel va oddset nere på 3.65 tyvärr.

Annars hade min dubbel gett 36 något istället :/.

Men hur det är möjligt att det skiljer så mycket mellan nätbolag och atg kan jag inte svara på.

Mvh

sirlarsson 2014-02-06 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av sherwyn (Inlägg 316911)
Fast det har jag ju redan skrivit...

Räkna skillnaden på 10-15 punkter på en säsong då. Är man inte så naiv som dig och tror att detta inte spelar någon roll så kan jag förklara för dig att många marknader så ligger edgen just på dessa punkter. Du tror väl inte bolagen sysslar med någon välgörenhet som ger dig oändligt värde på spelen?

Mitt tips till dig är att betting är ett marathon och gneta 10 punkter värden kommer vi alla få stå ut med.

sherwyn 2014-02-06 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316915)
Räkna skillnaden på 10-15 punkter på en säsong då. Är man inte så naiv som dig och tror att detta inte spelar någon roll så kan jag förklara för dig att många marknader så ligger edgen just på dessa punkter. Du tror väl inte bolagen sysslar med någon välgörenhet som ger dig oändligt värde på spelen?

Mitt tips till dig är att betting är ett marathon och gneta 10 punkter värden kommer vi alla få stå ut med.

MEN JAG HAR JU REDAN SKRIVIT ATT DET ÄR VÄRT DET OM DET ÄR SÅ STORA ODDSSKILLNADER!!! LÄSER DU INTE ELLER SPELAR DU DUM?

sirlarsson 2014-02-06 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av sherwyn (Inlägg 316917)
MEN JAG HAR JU REDAN SKRIVIT ATT DET ÄR VÄRT DET OM DET ÄR SÅ STORA ODDSSKILLNADER!!! LÄSER DU INTE ELLER SPELAR DU DUM?

Det är värt det oavsett om skillnaden är 10 punkter, läser du inte eller spelar du dum? :cheers:

sherwyn 2014-02-06 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316918)
Det är värt det oavsett om skillnaden är 10 punkter, läser du inte eller spelar du dum? :cheers:

Slarvläste:claps::claps::claps:

Edit:
Jo såklart det gör, men det är en fis i rymden.

sirlarsson 2014-02-06 16:57

Sen att du är ett troll får stå för dig, vi gav det i alla fall ett försök att ge dig några goda råd men du skämtade bort din trovärdighet för all framtid.

sherwyn 2014-02-06 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316921)
Sen att du är ett troll får stå för dig, vi gav det i alla fall ett försök att ge dig några goda råd men du skämtade bort din trovärdighet för all framtid.

Skål! :cheers:

sherwyn 2014-02-06 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316921)
Sen att du är ett troll får stå för dig, vi gav det i alla fall ett försök att ge dig några goda råd men du skämtade bort din trovärdighet för all framtid.

Och för det andra är det enda ni gjort är att skriva ner mig från dag ett att jag registrerade mig. Om jag inte hade en susning om dessa extrema oddsskillnader och jag tog tillbaka det, vad är problemet som gör att ni fortsätter?

putte64 2014-02-06 17:12

Det går inte att hjälpa folk som inte vill ha hjälp !!!
Och varför ens försöka ???

sherwyn 2014-02-06 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 316924)
Det går inte att hjälpa folk som inte vill ha hjälp !!!
Och varför ens försöka ???

Fast jag medgav ju att det är värt med flera konton, förstår inte problemet? Det enda ni fortsätter att göra att trycka ner mitt första inlägg när jag redan medgett att det är värt att ha flera konton om oddsskillnaderna, som jag då inte var medveten om, existerade.

sirlarsson 2014-02-06 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av sherwyn (Inlägg 316923)
Och för det andra är det enda ni gjort är att skriva ner mig från dag ett att jag registrerade mig. Om jag inte hade en susning om dessa extrema oddsskillnader och jag tog tillbaka det, vad är problemet som gör att ni fortsätter?

Om man inte har en susning kan man väl i alla fall vara ödmjuk inför andras bättre vetande?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved