Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Vinnare/plats på fasta odds (LÖPANDE) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18773-vinnare-plats-pa-fasta-odds-lopande/)

sirlarsson 2014-02-05 19:16

Geisha och Indian satt fint, tackar!

sirlarsson 2014-02-05 22:18

Tack för fina spel rakt igenom idag Niclas. Fortsätt gärna posta spel här på fasta marknaden ni som har kunskap, tänker på dig också Pilkast men även andra.

Uppskattas enormt!

sherwyn 2014-02-05 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316773)
Tack för fina spel rakt igenom idag Niclas. Fortsätt gärna posta spel här på fasta marknaden ni som har kunskap, tänker på dig också Pilkast men även andra.

Uppskattas enormt!

Håller med. :cheers:

Helt otroligt hur det kan skilja så mycket mellan fasta odds och ATGs...

Spelar ni på B365 eller Unibet?

sirlarsson 2014-02-05 22:58

Både och sherwyn, idag fick jag 1,80 på plats på Arn Hammering på lunchen, gav 1,14 på ATGn :)

sherwyn 2014-02-05 23:01

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316782)
Både och sherwyn, idag fick jag 1,80 på plats på Arn Hammering på lunchen, gav 1,14 på ATGn :)

Jag gillar inte att ha pengar på en massa olika bolag. Så vilka skulle du föredra?

sirlarsson 2014-02-05 23:01

Unibet har oftast bäst, men jag skulle säga att det är viktigt att ha båda. Sen finns nordicbet och expekt som erbjuder fina h2h spel främst.

sherwyn 2014-02-05 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316784)
Unibet har oftast bäst, men jag skulle säga att det är viktigt att ha båda. Sen finns nordicbet och expekt som erbjuder fina h2h spel främst.

Så Unibet och B365 har bara vinnare/plats? H2H måste ju vara mycket roligare att spela och även hitta felsatta odds...

Migge 2014-02-05 23:08

Citat:

Ursprungligen postat av sherwyn (Inlägg 316783)
Jag gillar inte att ha pengar på en massa olika bolag. Så vilka skulle du föredra?

Inte vidare klokt att ha "alla" cashen i ett & samma bolag!

Samt att du går miste om många bra erbjudanden om kontona står tomma för jämnan...

sherwyn 2014-02-05 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 316786)
Inte vidare klokt att ha "alla" cashen i ett & samma bolag!

Samt att du går miste om många bra erbjudanden om kontona står tomma för jämnan...

Fast det är din åsikt. Min erfarenhet är att det är bättre att ha hela rullen på samma bolag. Då faller man inte för att spela på allt och alla.

sirlarsson 2014-02-05 23:28

Citat:

Ursprungligen postat av sherwyn (Inlägg 316791)
Fast det är din åsikt. Min erfarenhet är att det är bättre att ha hela rullen på samma bolag. Då faller man inte för att spela på allt och alla.

Nej det är tyvärr idiotiskt, du missar bättre odds samt spelalternativ. Allt handlar om hur mogen man är i sitt bettande, trots att jag har 10 sidor med cash på spelar jag inte på allt. Däremot har jag enorm nytta av att sprida pengarna.

Best of luck!

sherwyn 2014-02-06 01:36

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 316795)
Nej det är tyvärr idiotiskt, du missar bättre odds samt spelalternativ. Allt handlar om hur mogen man är i sitt bettande, trots att jag har 10 sidor med cash på spelar jag inte på allt. Däremot har jag enorm nytta av att sprida pengarna.

Best of luck!

Ja alla är inte lika. Jag skulle lätt kunna idiotspela om jag missar några lir för att få upp kassan igen... När jag har pengar på ett bolag så märks det inte lika tydligt och jag är lugnare i motgång. Jag skiter fullständigt i om Unibet erbjuder 2.20 och Bet365 2.30... Större oddsskillnader verkar det inte vara, och det får man tillbaka sen när Unibet har högre odds. Är inte så desperat av att få ut en tia mer per hundring, om ens det.

Migge 2014-02-06 08:47

Citat:

Ursprungligen postat av sherwyn (Inlägg 316806)
Jag skiter fullständigt i om Unibet erbjuder 2.20 och Bet365 2.30... Större oddsskillnader verkar det inte vara, och det får man tillbaka sen när Unibet har högre odds. Är inte så desperat av att få ut en tia mer per hundring, om ens det.

Du har uppenbarligen inte studerat dom olika sajternas travodds något närmare, inte ovanligt att någon sajt ligger på uppemot dubbelt så högt vinnare-odds på en kamel jämfört med någon annan sajt.

Och då pratar vi inte om 0,10 eller 0,20 i oddsskillnad.

Ibland skiljer det väldigt i dom olika bolagens värderingar på resp. kamel.

Eller anser du att det är oväsentligt att rygga t.ex. en kamel för 15 ggr på bolag 1 när bolag 2 erbjuder 7.75 ggr?

Orkar du inte söka upp oddsen & jämföra själv så finns ju V75-oddsen för Unibet, Expekt & Bet365 tryckta i Aftonbladets spel/sport-bilaga på fredagarna...

Haltmathe 2014-02-06 09:50

Citat:

Ursprungligen postat av sherwyn (Inlägg 316806)
Ja alla är inte lika. Jag skulle lätt kunna idiotspela om jag missar några lir för att få upp kassan igen... När jag har pengar på ett bolag så märks det inte lika tydligt och jag är lugnare i motgång. Jag skiter fullständigt i om Unibet erbjuder 2.20 och Bet365 2.30... Större oddsskillnader verkar det inte vara, och det får man tillbaka sen när Unibet har högre odds. Är inte så desperat av att få ut en tia mer per hundring, om ens det.

Problemet är ju att du inte får tillbaka det när unibet har högre odds nästa gång.
Hade du haft flera bolag hade du ju alltid spelat till högsta odds,det går inte att ta igen.

Steffe1988 2014-02-06 12:11

Blir en bra lunch idag =).

Vet att folk hatar efterhandare. Och Robfri behöver inte kommentera med massa onödigt.

http://www.ladda-upp.se/files/2014/b88524.png

robfri 2014-02-06 12:31

Citat:

Ursprungligen postat av Steffe1988 (Inlägg 316839)
Blir en bra lunch idag =).

Vet att folk hatar efterhandare. Och Robfri behöver inte kommentera med massa onödigt.

http://www.ladda-upp.se/files/2014/b88524.png

Ooops, måste ha träffat mitt i prick om du fortf är bitter

Men snygg lunch !!!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved