![]() |
Citat:
|
Bearhawaii plats 2,75 spelad.
Sen måste väl Navigatorn plats 3,65 vara grymt bra? |
Citat:
|
Provade Black Line också 40/7,50 känns grymt spännande skrällchans. Sen givetvis Navigatorn till höga 3,65 (Nu 2,90).
Inget mer gottigt? |
3,50 Archangel AM för dåligt med läget och galopprisken?
|
Vinnar/plats odds på temperament?
Sitter på mobilen |
Citat:
|
Sover ni här inne eller? :)
|
Spelat bort alla penningarna - så jag måste arbeta.... kom hem nyss
Hade jag haft nån fet fru hade närapå sålt 'na till nån arab..... |
fel...
|
Någon som har något idag? Jag älskar ju V86 kvällar :)
|
Citat:
|
Citat:
YNWA min vän, heja djurgårn! (För jag vill minnas att dina sympatier ligger där) |
Citat:
för mig att jag såg bajen på g igen - galet sjukt grymma! :popcorn: |
Citat:
|
Citat:
|
Tidiga drag på Romme?
Vad tror den samlade expertisen om dessa? Bagley plats 3,35 Vendi plats 4,50 QPQC plats 2,75? |
Tror jag kan vara bra spel allihop med lite brasklapp för Vendi. Kan få tokjobbig inledning från spår 8.. Tyckte Borga Effekt gick helt strålande senast efter gunga. Tycker att den nästan pliktskyldigt borde hamna på plats. Lite knepig men tror på felfri avgång.Men kanske bättre att vänta med spel om den inte står skapligt. Venkatesh som troligen är bäst kan få rätt jobbigt och blir ibland riktigt hetsig så han kan vara fågel eller fisk. Även chippen As som troligen blir rätt betrodd är också rätt knepig. Försvinner de får man maximala på ATg. Säkert inte så högt iof sig men kanske bättre. Tycker den borde vara helt klar.
|
Hade lirat OPQC!
|
Synd att Navigator Sib har sjunkit så, den är ju annars en favorithäst på just platsspel.
|
Så det är ingen alltså som tror på plats på Kalle kula?
Vet att det låter som ett skämt men jag är fullt allvarlig :D Jag testar plats på min 1%are |
Kan Sophias Blush platsspel till 5,50 vara bra tro?
|
Citat:
|
Och El Mago Pellini 2,45 plats? :)
|
Spelade båda, känns som godkända odds.
|
Citat:
|
Finns det några drag idag tro?
|
Plats spel idag, Unibet har inte kollat odds någon annanstans :-)
140420 - Romme # 11 Asterix Hornline 2.05 140420 - Romme # 10 Uhlan Noir 4.00 140420 - Romme # 5 Wannabe Kemp 9.00 |
Provat Vendi och QPQC plats 2,85 båda.
|
2,19 var rätt bra. Kanske inget jättedrag men hyfsat iaf. Hoppas du tog det
|
Unibet gav 9,50 plats på ed you . Hela 2,14 på Atg :)
|
Jag kör vinnare på Sounds Good* (it) Jägersro
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Plats på Gisela Ås 4.75 Unibet
|
Sen tar jag åt mig Viroids tips om Circles så blir ett platsspel på den med på Unibet 6.25
|
Flickepojken, är det verkligen smart att spela både Gisela Ås och Circles plats i samma lopp? Det betyder i stort sett att endast ett spel kan gå in då det är långsökt att båda är på plats med så bra motståndare, bättre att chansa på den du tror mest på isåfall.
Troligtvis kniper Youana och Sahara Fairytale vars en plats bland de tre och då kanske det är lite dumt att spela två andra hästar på plats? |
Citat:
|
Citat:
Inga spel sitter varje gång utan man spelar efter sannolikheter. Gisela Ås behöver bara platsa 21,5% eller mer för att det ska vara profitabelt. 16% gäller för Circle. Kan ibland spela vinnarspel på 2-3 hästar utan problem i ett lopp t.ex. om favorit är kraftigt överspelad/överskattad. Då kan det uppstå värde i flera andra hästar. |