![]() |
Citat:
|
Folk vill ha, utan att ge
Några är trevliga och får, men andra vill man inte hjälpa |
Citat:
Nicklas med, vad vore Sharps utan er? |
Citat:
|
Tack för idag NicklasJ, lyckades gå lite plus faktiskt av viktning på insatser samt att jag ej spelade H3H på Mandarino.
Vi tar dom stenhårt imorn! |
Citat:
Men skål alla goa här.. har hittat en tjej till - det är kul! :cheers: |
Niklas - Helge
Love is in the air ;) |
Citat:
Hade varit det för länge sedan...många år. :cheers: Så kan du rita rätt Nicklas ♥ Helge Om du ska dundra in med den infon! |
Eller
Helge ♥ Nicklas? Töntar ge er! TRAV!!! |
Gulligt det var här då :)
Hugger Wink Spot plats 2,30 @ unibet tidigt, känns som ett godkänt odds på en platssäker häst. 8/10 senaste på plats, Jensen i sulkyn. Minna informerar om BFF eller BFRO. |
V64 1: Miraflores 25 ggr bet 365, 2 lopp i kroppen värmde dunder inför valla. BRF RO idag och flemming upp.
V 64 2 Nelle Pride 25 ggr bet 365, Gjorde ett bra lopp bakom Flemmings Oliver Kronos och Vejjos Dream Duo för 2 starter sedan. Idag återigen BRF bak och spår 8 volt. Rygg på Do it komp som förhoppningsvis tar ledn och körs där. Open stretch och Dalborg jobbar in den. V 64 4 Lemonitor 15 ggr Expekt, Första BRF RO någonsin såg ut att kunna speeda rejält vid segern på Färjestad. SMygare invändigt från spår 9 och O.S kanske. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt Bergomiotmail :thumbup:
|
Citat:
|
Ruskigt snyggt, synd att man ej ryggade.
|
Citat:
Edit. 2 av 3 var det såklart men vad spelar det för roll! Fina odds blev det för dig |
Tack för Lemonitor Niclas, synd att man spelade 12 gånger dock och inte kikade Expekt som hade 15. Dock plats+vinnare var MYCKET trevligt, grönt ikväll :)
|
Citat:
|
Jag spelar ganska ofta plats på dina vinnare också, hade plats på Skogans Avec tex 2,30. Du gav mig plus igår med så du ska ej skämmas :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Där funkade det igen, idag flyter fan allt, Race Me gick in på 3 plats. :clap:
|
Orkar någon ens läsa min långrandiga rekar nuförtiden när Spreadsheetet är öppet?
|
Citat:
|
Absolut, spelar alltid hårdare på dina fina "långrandiga" rekar. Dock väljer du ju själv, men du cashar ju in 1k i månaden på att skriva dom där då du kommer vara i topp 2 hela tiden.
|
Citat:
Citat:
|
Lagt en dagsfärsk rek till v75 omgången för de som vill läsa mitt raljerande :popcorn:
https://www.sharps.se/rekar-speltips/...ish-trav-99051 |
Började fint idag Nicklas med orione spin plats, lite synd att man slängde in Stormysky i sista sekund men vafan gav fint plus ändå :)
|
Citat:
|
Citat:
Sitter han kvar bakom Takter tar han sig inte förbi den ändå och blir som bäst 5a. |
Citat:
|
Skönt! :claps: Efter gårdagens dåliga dag så är dagens vinst säkrad redan! :cheers:
|
ALEC HORNLINE FAN VAD GÖTT!
|
Citat:
|
Tror det kan bli svårt för Harry Hösäck att klara en plats idag. Ser lite rund ut. Behöver nog några lopp.
|
Citat:
|
vilken uppvisning och vilken häst!
|