![]() |
Snö aviseras - och lätt snöfall började redan vid elvatiden (mellansverige)
Pga väderrapporterna passade jag på att jogga 5 km väg. Kan rapportera att skor runt om var klart behövliga...:innocent: Pga väderrapporterna krymps dessutom dagens löp till att endast omfatta den kära dd:n som i nuläget är formulerad slikt: 3 mot 6-8-10-12 :whistling: |
Snöandet har tilltagit.
|
Citat:
|
Citat:
Borde inte det innebära skor på Panne också? |
Citat:
Han twittrar ju tom om hur skoinfon ser ut lopp för lopp vilket känns lite väl bra. Sådant kan man ju kolla själv på atg.se |
Citat:
|
Citat:
Tror det kommer att bli ruskigt svårt idag, årsdebut för många hästar som "kräver" barfotabalans. Google Håleryd gynnas av detta väder jämfört med tex Ruhuna. Cool Keeper borde också gynnas. |
Än så länge inga problem med vädret. Jag avvaktar och ser hur det utvecklar sig innan jag tar ställning.
|
Citat:
Friction är en halshäst och luftfuktigheten hög i dag. Dessutom är han en bfhäst och gynnas absolut inte av att gå med skor heller. |
Citat:
Eller så tar man alla och njuter. |
Citat:
Finns ju en hel hemsida om barfotan har jag sett som spiken följer, som inte kan läsa originalet själv... Han verkar hitta fynd där som ingen annan gör ;) :cheers: Psst Lövgren tillbaka och Wallmans kommer snart. Såg du svaret jag fick på mailen? |
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Kom igen nu Zilverboy :clap:
|
Citat:
|