![]() |
ang. Youana ..när vann johan på V75 senast vfr kör inte peter?
|
Citat:
|
Citat:
Pedro Bi - var inte så säker på den. Alec Hornline är mycket bra och även snabb ut. Kan pressa sig förbi Pedro Bi eller pressa Pedro till galopp. Pedro har hoppat tidigare från just innerspåret. |
Youna. Reims Gasti och Mr Pellegrino blir spikar. Lås på Mr Picolit och HH. Måla i 3. Klart
|
V75-1.
Jag tror inte det räcker med Youana. Sahara och Stylish H måste också streckas. |
Ingen som såg Mousse senast. Fast med ett ton i årsdebuten. Där youhana vann. Blir livsfarlig i första. Tror tom den kan vinna från dödens.
|
Citat:
|
Bara de = gardering!
|
Citat:
|
Citat:
Muumiin, du som brukar ha klart för dig stallsnacket - har du nåt nytt från höskullen (förutom Sluggern förstås)?:popcorn: |
Citat:
Har du sett vilka spår hästen lottats till? Platsar ta mig tusan jämnt ändå med sylvassa avslutningar. Nu får han ledningen initialt och förmodligen ryggen på Ludde in på upploppet. Jag kan aldrig lämna honom utanför. Sist det var storlopp på Åby trollade han med No Deal och vann med 4 längder på 12.2 på samma distans. Det är starka papper! Hans comeback nu lovade väldigt gott med. Jag låser på 2 och spelar Arazi på dubbeln. |
V75-4
Har kollat ett antal vidoelopp. 3 Hobard är jättefavorit med 49 %. Skall garderas 1 Reims Gasti bara streckad på 6 %. Måste med. Min vinnare. 6 Salina DK kan jag inte. Någon som vet om han ska streckas? 9 % 10 Nitalar.. såg jättefin ut senast. Tidig 14 % 11 Confectioner har vunnit alla sina fyra starter i år. 7 %:popcorn: |
Citat:
3 invändigt är min gissning för Arazi då jag tror Democrat tar en längd från start, democrat är fruktansvärt snabb ut. Sedan släpper Örjan till Ludde. |
Citat:
|
Haha ser ju alla? Kördes inte ett smack över mål.... Ville bara säkra finalen! Bättre nu ich sämst 3 in i ett öppet lopp är en given 1 enligt mig
|
Olympiatravets vinnare är Mr Picolit vad enkelt trav kan vara ibland. SÖÖÖÖÖR JORMA SÖÖÖÖR!
|
Hyffsat nöjd med systemet så här långt, synd att det är 2000 kr för dyrt bara... Kommer inte bli lätt att banta ner!
http://forumbilder.se/DCH9J/ff.png |
Citat:
|
fel tråd :rolleyes:
|
Ser ut att bli lite jobbigt inför lördagen då man bara hittar ett på förhand spikförslag i Olympic Kronos i 6:e.
Kommer behöva en spik till att bygga det reducerade kring. Första avdelningen borde väl stå mellan Youana och Sahara Fairytale, köra ett lås på de två och kanske även slänga in Stylish Hanover som outsider. Med tanke på Pedro Bi´s galopp från innerspår på Momarken så funderar jag på om det eventuellt kan bli tal om samma sak nu på Åby, hur mycket vågar man ladda där från start? Spika Alec Hornline kanske? hmm blir att fortsätta fundera där Olympiafinalen känns svårlöst.. är väl en 5-6 hästar som kan vinna men tror lite på Brad de Veluwe blir till att strecka många här Avd 4,5 och 7 blir det till att läsa på mera om och kika mera på efter att man lagt barnen... |
Citat:
|
Citat:
MEN man har ju haft fel förr:drunk: |
Citat:
|
Citat:
Sahara har ju inte sett dålig ut heller precis men med kolgini i loppet så kanske det öppnar upp för en tredje tyvärr.. |
Hittade.........
|
MR Picolit är stenklar! Spets och släpp till finnen. Sen får albanen och finnen köra mot varann. Sen dånar Jorma förbi på OS.
|
ja banta bort lite streckfavoriter alla behöver du inte ha med så blir det lite billigare tex avd 5 å 7
|
mr Pellegrino krossar alla bombar till ledningen sen är det klart nr 4 i sista avd
|
Nya Ghostvagnen gör entré på V75.
Om fortsättningen blir succé, fiasko eller något mittemellan får framtiden utvisa, men den som vill spana in den nya ”snacksulkyn” bör förutom nämnda kuskar även följa Årjängsamatören Niclas Benzon på tävlingsbanorna de närmaste veckorna. Och på lördag blir det med all sannolikhet premiär på V75. – Jag skulle tro att både 9 Kincannon Hanover (V75-4) och 4 Democrat (V75-6) får tävla i den, säger Marcus Melander medan Björn Goop svävar lite mer på målet: – Jag tar med den till Åby, men de flesta av mina egna hästar har för dåliga startspår för att det ska kännas lönt och i övriga fall får tränarna bestämma. Den som ligger närmast till hands att få testa är 7 Bono Boko (V75-2). http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18774969.ab |
Citat:
|
Citat:
"– Tanken var att Magic Tonight skulle bli den första hästen jag körde i Ghost, men leveransen blev försenad. Det kanske var tur, en sådan start hade nog varit för bra." Tillägg! Där kom första segern i Sverige med Ghostvagn - Integrated med Melander. 14%, kanonspik :) Fungerar ju utmärkt i voltstart med. Var ju mycket med Johan om vagnen idag på V65-sändningen. |
Kollar man sätt till statistiken sedan 2010-2013 så har enbart hästar från spåren 1-8 vunnit Guld på just Åby, troligen söker Peter sargen med Harry och kör på chans. Noras Bean är mest gynnad om det blir tempo i loppet och Ludde lär säkert hålla ett jämnt och högt tempo för att göra det extra surt för hästarna 9 samt 10. Nån tyckte det var dålig klass på årets upplaga. Men man börjar ju undra, när en häst som blev 3:a i Prix d'Amerique och sedan 4:a i Prix d'France (efter en 1.03.9 öppning) tillhör loppets minst streckade??. (Yaharra boko) Då måste ju konkurrensen vara enorm!!
|
Blir inte twigs voici väldigt bortglömd i avd 1? Om nu youana är den klara spetshästen borde ju TV vara den klara rygg ledar hästen? Tar rygg på 1 i starten och sitter limmad till OS? Lite körning mellan 1 och 3 och skrällen är ett faktum...
|
Citat:
|
Citat:
Igår var det ju fyra hästar som sprang med den utan att vinna, så jag tänker inte strecka allt som har den här vagnen bakom sig. |
Hoppas R. Malmqvist har ställt i ordning Alec H. då blir det åka av. SPIK
|
Citat:
Är han som i årsdebuten vinner han lätt. |
Citat:
Nej, tror jag ingen gör? Det ska vara maxat på alla fronter och Ghosten som grädden på moset. Nu en kall till och läsa Spelvärde.se intervjuer, gratis denna V75 omgång. :cheers: |
Citat:
Får se kanske köra Alec H. som utgång på Jokern |