![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Min V5:a ser ut så här (ungefär som V75):
1) Spik 4 2) 3,4 3) Spik 11 4) 1,3,6,7,9 5) 1,4,5,6,7,9,11 |
Citat:
Pra häst. |
Lär inte bli mycket cash idag;(
|
fint lopp av Happy Days, då lever man fortfarande på V5 iaf
|
SÅJA , bra rens på v75 och hade en del fina slantar h2h vs djali boko . Älskar storfavoriter som inte går med optimal balans.
|
Det blev ju fel det där, även om jag visste att Takter hade en snabb häst och kunde skrälla. Trodde favoriten skulle köra till och få överta.
|
Citat:
:cheers: |
Herregud, denna trodde jag inte ett skit på. Vilket skitlopp.
|
P Nordström vilken dålig kusk skönt med en 7Procentare
|
nu får man jobba in resterande 3 avd på V5 då
borde förhoppningsvis överleva nästa med 7 st hästar 3-4-6-8-10-11-15 |
Magiskt vilka djur, mest okörd Poochai eller Dream With Me , men denna var ju rysligt snabb vad pratar de om på liven, vad skulle Nordström gjort ? Måste man vara ärkepucko för att få sitta där med mundiarré ?
|
Vem av er nummerspelare här, har redan spelat för 4 K i finalen?
:drunk: |
Citat:
|
Citat:
EDIT, men haha nr 3 är favoriten, nummer ett i 12 ggr :) Undrar vilket nummer Poochai får, och Adrian och .... ser fram mot det där loppet ! |
Alla nummer spelade :lol:
Citat:
|
Blir ett vinnarspel på Daryl Boko om oddset håller sig någorlunda bara att kolla tiderna, såväl rekordtid som i senaste lopp mot konkurrenterna
|
Nu Bazir Dimanche 50v/p
|
Citat:
Är ju just det, inte lottat än :p Kyodai brukar lira nummer men finns tydligen fler :lol: |
Poochai var ju okörd, men Ludde var på sin hela tiden.
Citat:
|
Citat:
Alla nummer spelade :lol: http://piclair.com/data/gzbr9.jpg |
Poochai spår nr 1
|
Hur kan man välja spår 10 istället för spår 6 när man har en otroligt startsnabb häst ???
|
Citat:
200 V/P på Claes Boko nu, dagens bästa lir. |
Citat:
|
6 spår för Bandit, oddshöjande
|
Citat:
Hade kunnat gå ned i 3e ut från spår6, nu hamnar den längre bak. |
Gäller att gå på innerspår för att vinna Sprintermästarloppet..
|
Citat:
(kommer iofs inte ihåg vem som var nr 5 men antar det var ytterligare en utomjording...) |
Testar en rak tvilling 4-11.
|
|
Alfas vinner och vinner men får aldrig riktigt något erkännande.
Mycket duktig igen och vilken speed den tidigare helt ospeediga hästen fått till nu ♥ |
där var det nära att man rök, tack Lövgren att man överlevde en till på V5:an. Nu spik på Goop i nästa
|
Det går inget bra för Erik och Stigs hästar nu, trots att de är jättefina så funkar det bara inte.
|
Undrar ändå vad som hänt om Untersteiner hittat ut tidigare med Bazir Dimanche....
|
8.22 på Bazir, tänk om luckan kommit lite tidigare
|
v5 1404 kr efter 3 afd. wow
|
kör med de jag har kvar på V5 på dubbeln (men såg att jag missade 6:an i sista dock)
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-07-03 Bana: Halmstad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 366 Avd Ordinarie hästar 1 6 Oliver Kronos 2 1, 5, 7, 12 Vadet gäller startnummer 4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 0584 0C15 347C 1041 Hr även Xena Brick på V5 |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-07-03 Bana: Halmstad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 366 Avd Ordinarie hästar 1 6 Oliver Kronos 2 10 M.T.Harmony Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr |