![]() |
Där klev man av på V7 (spik på Claes B), det får bli en DD 6-12 sen invänta lördag
|
DD dags :D
Kör två olika DD, tror mycket på Oliver i första och Blended i andra, trots läget. DD 1: 1-3-6 mot 1-12 DD 2: ALLA mot 12 Blended Scotch |
Testar ett vinnarspel på Just Flying By.
|
4an, holländaren ser helt ok ut här, provas.
Berghs 1a ser ut vara av på mitten men kanske kan springa ändå ? |
4,6-11,12
:) |
vilken fin kuskinsats av Goop....:claps:
|
Yess trodde f-n det var kört när Goop galopperade i början...
|
Hej! Dags för mitt första inlägg här.. :)
Sahara fairytale vinnare till 35 ggr degen på unibet tar vi direkt! Plats till 6,25! Nu kööör vi! :) |
Starkt av Oliver Kronos men inte såg aktionen nåt vidare ut...
|
Vilken häst, synd jag inte tog denna mot alla istället för Blended, valde mellan dessa..
|
Fina prestationer av Goops och Veijos.
|
Björn, vilken styrning, vilken kung, nu kom jag igen....
|
Haha de två vi såg på bilden här fann varann i nedre vänstra hörnet på vyn med publiken nyss :D Grattis Ivar o Hanbollssnubben !
|
|
han är i livsform.. helt otroligt goop
|
Vilket tränarjobb av Stenströmmer !!
|
Vilken jävla styrning av Goop! Snacka om att han kan jobba hästar in i mål!
|
Xena Brick för 26k på V5 nu då hehe, visst går bra med 1-5-7-12 också men helst 6 Xena Brick nu då hehe
|
kör kör ulf
|
6 Oliver Kronos: Efter galopp, sen i kön gick invändigt bortre, hästar utv kallna i sista kurvan luckan öppna sig där, tur som en tokig. I bland är det lätt att köra häst.
|
Citat:
|
Ahh nu förstår jag varför Amazing Man trampade så mycket luft i försöket, skor var på.
Såg den tidigt förra säsongen då hade han ett par kilo typ på hovarna, rejäla järnskor med sulor, lär hända en del utan men spelar väl ingen roll med det läget och motståndet... Edit kommer heja på Veijo men Poochai o Express Duo imponerade enormt. Vilket höjdarlopp ! |
Citat:
|
Är jag ensam om att ha varit imponerad av Xena Brick senast ? Men å andra sidan vilket getingbo detta, bästa hästen dock bortlottad, 12 Blended Scotch.
|
Kvittering print
Vinner, 10. løp - Halmstad torsdag 3. juli 2014 Løp Markeringer 10 12 Blended Scotch Total kr 250,00 1 rekke á kr 250,00 = kr 250,00 Referansenr: :moneybag::moneybag::moneybag: |
Citat:
|
Mt Harmony. Passas var den startar nästa gång
|
Citat:
|
goop vinner allt . missade 7 fa....
|
Tack Goop, V5 och Dubbeln + 2 st 5:or på V7 totalt 8214:-
Blev en bra kväll iaf ett par tusen plus då tack för det :) |
Varför kan jag inte sätta in pengar på Unibet?? Fan om Bandit vinner nu och jag går miste om 25ggr pengarna :cry:
|
Fasiken, så ovillig Blended Scotch var - barfota runt om och seger? Var nog det lilla sista som skulle behövts mot en omöjlig Goop... Faan, vad säker på vinst jag var in på upploppet!
Men, men - pengarna är statens innan de gått över mål, tyvärr! Och oftast efter, hehe... :cry: |
Jackpot!!!
Hjälper och jobba för det. :drunk: Dubbel jackpot för att vara tydlig då. |
Surt att Blended Scotch inte hann fram, kostade mig lite cash money.
Men bara att gratulera Björn och framförallt Ulf Stenströmer, vilken dag han haft!! :) |
Ingen kul DD för en Goophatare som jag.....:cry:
|
2.30 på screen height vs västerbo loveboat får bli mitt sista spel. Kuskminus o pissläge på västerbo
|
Citat:
|
Grattis ni som fick 7 rätt ni var väl några stycken här.
Pluspoäng till de som streckat V7. Fasen vad sköj det ska bli att se detta lopp som kommer. |
Lyckades få in 50$ på Bandit Hornline till 22ggr pengarna. Nu kör vi! :moneybag:
|
Citat:
Kan själv inte peka ut vem som är först där men båda kan få problem med löpningen med så många hypersnabba innanför och kanske 8an tål spår en liten bit iaf. |