![]() |
Lillspel på skrällar också...
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-07-29 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 418 Avd Ordinarie hästar 1 6 Un Mec d'Heripre* 2 6, 8 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: XXXX XXXX XXXX XXXX |
Citat:
Det är mänskligt att vilja berätta det för alla andra här... :innocent: |
Citat:
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-07-29 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 418 Avd Ordinarie hästar 1 6 Un Mec d'Heripre* 2 2 Riff Kronos Vadet gäller startnummer 1 x 102,00 kr Totalt: 102,00 kr Kvittonummer: |
kör en udda dd idag
1,2,3,4,6,8,9 - 6 |
Ingen är Jesus..Lika rätt som Olle hade om Kontios, lika fel tippade han om att bakspårshästarna Uranium och Berghs var borta i nästa lopp...alla har fel ibland, men ändå läsvärt att ta del av andras ideer..sedan får man ju bilda sig en egen uppfattning...
Lycka till alla! |
Citat:
hahahaha |
har även denna dubbel
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-07-29 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 418 Avd Ordinarie hästar 1 3, 6, 9 2 1 Oliver Kronos Vadet gäller startnummer 3 x 40,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: |
Tar rygg på Olles underlag
Rak DD 2-2 200kr |
Kör en dubbel:
2,6 mot 12 |
Citat:
Mycket dumt har jag läst här över tid, men ditt inlägg placerar sig klart på den topplistan...... |
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-07-29 Bana: Jägersro Tr, omg. 30 Lopp: 10 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 6 U-hästar: 5, 6 Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 454A 74A5 A275 9001 |
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-07-29 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 418 Avd Ordinarie hästar 1 2, 6 2 2, 6, 12 Vadet gäller startnummer 6 x 40,00 kr Totalt: 240,00 kr |
DD 1 - 2 40kr
|
VM i stallkörning - men bra för mig
|
Trängning var det väl på upploppet?
|
Frank är en världskusk, men det där lär man kolla på många gånger
|
er erik 2 eller 3?
|
Ja, men jag tror de släpper det.
Citat:
|
tror inte dom vågar fälla
|
Inte en chans att de diskar.
Edit: Oj de vågade. Det trodde jag aldrig. |
Finns ingen att fälla, CC bryter ner och bjuder lucka
|
Inget snack om saken när vi ser den sista filmen i perfekt vinkel. Commander Crowe är till 90% i andraspår och 10% på innerspår. Finns ingen lucka för 6an. Diskas han inte är det helt makalöst för han trycker ju ut Johan i fjärdespår. Kolla bara vart de är när han får luckan
Jag har inte spelat så är neutral i frågan :) Robban har ju helt rätt. Det finns ingen lucka. Problemet med om han inte diskas kommer det kunna köras betydligt hårdare och alltid hänvisa till detta lopp om någon blir diskad i liknande situation. Hästen vinner inte utan luckan. edit: Sådärja, så jävla skönt att det blev rätt till slut. Detta lopp körs i Sverige, inte i Frankrike! :) |
stallkamraten underlätta något
|
de lär aldrig diska och visst bryter C.C ner
|
Solkar diskning ska det vara!
|
Borde inte bli någon diskning?
|
Citat:
|
Kommer nog inga fler fransmän och tävlar här
|
f-n hade inte med Bergh =/
|
den er disket
|
Fräckt glida mot/till vinnarcirkeln innan allt är klart. Dom lär aldrig komma tillbaka.
|
Undrar om han någonsin kommer tillbaka ?
Har ju varit vansinnig på alla böter, men det här var dyrare. |
Ska dom diska någon så är det CC för att gynna stallhästen, känns fel att diska Frank i det läget med de bilderna jag sett. Det var tight men det där känns fel. Usch
|
Exakt.
Citat:
|
Citat:
|
Satt med spik på 6an för v7. lagom kul
|
fan Erik,
|
Behöver de sitta på häcken så länge och klia sig i huvudet, då borde det vara läge att släppa kan man tycka.
Svårt att tro att travsporten skulle ha problem när de unnar sig att diska så här. Jag är ju och för sig inte proffs men kan läsa i inlägget att det är delade åsikter om diskning eller ej bland de som kan något |
Jaha.... Min vanliga tur....
Tufft beslut...hade inte sagt något om dom släppt det! Tycker Commandern bryter ned!? Nu kan svensk travsport GLÖMMA att Souloy kommer tillbaka till Sverige igen! Dessutom? Är inte Erik tvåa i mål?? |
Tar man ett felbeslut och inte går om CC i tid, får man skylla sig själv. Han satt fast och trängde sig ut på upploppet.
|