![]() |
|
Jag tror att Ohlsson tar första. Plockar med Caliber TT på tvillingen också m m
|
Kan kanske bli svårt att komma upp i 50 tusen med 2 favoritspikar och krav på 2 lampor.
Fel av mig. Läste inte max. Sorry |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-09-06 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 46 Avd Ordinarie hästar 1 2, 4, 5, 11 2 1, 2, 6, 10 3 1, 2, 5 4 4, 10 5 6 Rare Wise As* 6 1, 2 7 2, 5, 6, 11 Vadet gäller startnummer 768 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 384,00 kr |
Long Night såg fin ut, får bli ett spel på den med.
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-09-06 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 46 Avd Ordinarie hästar 1 5, 11 2 10 Calvin Borel 3 5, 10 4 4, 10 5 6, 15 6 1, 2 7 2, 6 Vadet gäller startnummer 64 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 32,00 kr |
Dooooobbb!!!!
|
det luktar skräll redan i första om inte perfect power bara vinner. october kronors o aristocat går inte att lita på. dålig värmning +hetsig aristocat
|
Bra rutet, REIJO!!!!!
|
Härligt Reijo!!! Äntligen en aktiv som ryter ifrån! Verkar bara vara jag i hela landet som är totalt vansinnig på nonchalansen inom travet. Jävla amatörer!! Ett helt fält får vänta då man GLÖMT sätta på korrekt utrustning!! För fan det är miljoner på spel!!!!
|
Citat:
|
Hoppas Caliber TT hann fram
|
Citat:
Bra kört av P.U hoppas han kör lika bra senare under dagen också :D |
Citat:
|
Jag missade debaclet före start, vem var det dom hade missat utrustning på?
|
Hade spelvärde med den på det reducerade? Dom är väl, märkligt nog, torsk på deras matematiska...?
|
Väntat att October inte skulle vinna efter den värmningen men Dålig rak tvilling. 11an kass. Borde kunnat bättre. Testar en rak i nästa också . Kom igen Bubba
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tony Boy nu hade suttit fint för värdet!
|
M.T In Cash, spets och slut... Calvin galopp...
|
takter eller ohlsson nu. lugauer räcker tyvärr inte till trots att han har en fin kuse
|
Lövgren kommer göra ett bra lopp :clap:
|
Vilken glänsare han är Calvin Borel. Tony Boy ser också bra ut, en rysare...
Men läget talar för Johnny! Men då han inte värmer sina uppsittningar själv, då förstår jag varför han har så många galopper på sitt samvete - Johnny Gunga är mitt öknamn på honom... |
Citat:
Jädra bra han var Calvin ändå, skön som ensam A-häst på mitt system i det loppet... |
Satans! Men, vilken insats av Calvin!!!
|
Oj sjukt, trodde inte det skulle gå för favoriten. Bara :hattenav: för den insatsen
|
Fy fan vilken prestation!
|
sitter man med spik på takter. trodde det var klart när calvin hoppade. fruktansvärd kuse ska ju inte gå :)
|
Varför höll Johnny upp i sista sväng? Det är väl bara sticka där eftersom rygg ledaren är chanslös...?
|
Fan va usel man är på tvillingarna . Bara sitter och skänker pengar. Kanske skulle ha lagt de på v75 istället för de hela 144 rader jag offrade idag :idiot:
|
Citat:
|
persson hade klart för sig i vass eller kass. "jag såg ögonen på calvin borel sist då jag satt utvändigt, den är klar" :)
|
Tvilling 5-11
|
Expo Express - rygg ledaren och lucka = vinst!
|
Kom igen nu Jorma... enda spiken på andelen och första på det egna systemet
|