![]() |
Art Kjarvald tredje och sista spik på det gemensamma. På mitt egna har jag även med B.W.Gulliver och Hallsta Lotus.
|
Citat:
|
Citat:
Många kuskar har klivit tillbaka när de inser att de inte duger, men där saknas tydligen självkritik. |
Citat:
|
Art Kjarvald var lika bra som jag trodde.
|
I samma ögonblick man lämnade in denna raka så säger Stig H samma sak i sändningen
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-10-04 Bana: Hagmyren Spelform: Dagens Dubbel, omg. 552 Avd Ordinarie hästar 1 11 Willmore Trot 2 9 Saxo Holmsminde Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: |
Lite tokkörning nu vore bra då jag vill ha en rensare till.
|
Körde en rak favorit dubbel, Hoppas på spets och slut på båda.
3 - 1 X 100 kr |
Fyra förstahästar på de fem första loppen, så det kanske inte går att sätta en rak DD, men jag testar: 10-1.
|
DD 3 - 2 så fick min DD bli
|
Det var ju lite synd att Uffe tog sig förbi, men favoriten rök i alla fall. Sju rätt på gemensamma om någon av 1,2,3 eller 12 vinner sista, och även sju rätt på mitt egna om fjärde spiken där Pedro Bi vinner.
|
Citat:
|
Tackarrrr
Hagmyren 552 20141004 DD Avd-1: 11 Avd-2: 3,4,6,7,8,9 100,00 * 6 = 600 kr Plus 400 till rak 11-9 |
Spets och slut på Pedro Bi? Det har varit väldigt många bakspår hittills, dags för ett framspår nu.
|
Citat:
|