![]() |
Citat:
Tänk om man fick fylla i kupongen i detta lopp efter 1000m:thumbup: |
Citat:
|
som jag skrev tidigare idag Digital Ink stenklar!!!
|
200 vinnare Hero Sjöhammar, lätta riksdaler
|
Så jäkla skönt att Montgomery Hill bara spurtar ner Noras Bean och Nahar från tredje ytter så tvillingen sitter :D
Var ju bara att ösa in efter värmningen på Digital Ink och bjudoddset på tvillingen på dryga 10 ggr! Precis som jag skrev så gjorde BG för första gången i sulkyn bra effekt för att vara väldigt bra idag. Vänsterhänt for the win! Citat:
|
Trodde på en lätt omgång förutom någon riktig kamel. Kan mycket väl bli så och kamelen redan missad så det är bara att bryta ihop och gå vidare.
|
Citat:
|
Citat:
|
Öppet lopp nu och samtliga kan vinna känns det som. Repris av Örjan? Ruggig kapacitet på pållen och kanske testas av nu? Skovana.
Lirar plats på Merlin då det gick bra senast. |
Blir ett vinnarspel på 4 Gantab Håleryd. Tror den sitter i spets och får bestämma tills Johan Untersteiner kommer fram till ledaren. Var visserligen inte bra senast utan någon förklaring till den insatsen men jag minns loppet på Halmstad då hästen var mkt bra. Ingves i sulkyn är respekt så jag tror den håller undan till ett bra odds
|
Sprite! du har nog druckit för mycket sprit, jag skrev att den alltid går med skor bak till skillnad mot konkurrenterna som alltid dansar barfota. Om inte det är en motivering då vet jag inte vad du räknar som motivering till skillnad mot de flesta inlägg här!!
|
Citat:
|
Heartbreaker V.S. är ju helt bortglömd nu.. Varför undrar jag?
Lekte med Red Team Rex senast och den är favorit på spelet just nu, folk röker ju på lite för mycket.. Gjorde ett riktigt fint sistavarv senast då den fick tugga på ensam i tredje för det mesta, otroligt att den kunde vinna. Allt spelvärde på 11;an, testar en liten slant vinnare. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
- Preparé är ej tillåtet så det blir det inte. - Erik kör, inte Stig H. |
Citat:
Då tycker jag vi spelar Carabinieri nu för Johan har röd hjälm på sig. Det är ju också en motivering i stil med din. |
føj små marginale der
Citat:
|
Takter gjorde servess på andraservern:-)
men visste skulle han ha kört mycket tidigare, då hade det inte blivit foto. Bra spik blev det iaf. |
Tvilling
15
6,7 x 100 kr, |
Solvalla 716 20141226 DD
Insats: 910 Avd-1: 8 Avd-2: 4 910,00 * 1 = 910 kr |
Citat:
Solvalla 716 20141226 DD Insats: 240 Avd-1: 8 Avd-2: 3 240,00 * 1 = 240 kr |
kamera vinklarna är ju helt fel ! kan man inte ordna det när det spelas om så mycket pengar ?
|
Solvalla 95 20141226 Trio
Insats: 2 1: 6 2: 5,6,7,10,13 3: 3,5,6,7,10,11,12,13,14 2,00 * 28 = 56,00 kr |
Citat:
Körde denna vid sidan om lite grundat på hur jag först tänkte lira Joker: Registrerat spel Datum: Fredag 2014-12-26 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 68 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Your Highness 2 8, 12 3 2, 7, 8 4 6, 12 5 7 Montdore 6 8 Royal Fighter 7 1, 4, 11 Vadet gäller startnummer 36 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 18,00 kr Kvittonummer: Kan bli dyrt målfoto. |
Citat:
|
håber på skræl
Citat:
|
ok vinder der
Citat:
|
Candor Hall, hästen som går broddat bak alltid överlägsen. Fanns en anledning till att oddsen på den rasade hos nätbolagen när barfotaförbudet kom, men V75 spelarna var inte med på det utan Montdore fick fortsatt förtroende som dagens bästa spik på de flesta system.
|
Adrian inte bättre än Ludde som kusk vilka felbedömningar om tempo i loppen syn med så bra hästar!
|
Speler också en DD 8-4 200kr
|
Citat:
Jättevärde ju! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
4&10 i sista då Berghárn har en häst som knappast tar sig till mål felfritt... |
Citat:
|
Vi kör följande på DD
8-10 x 150kr |
Citat:
|
Royal Fighter urtapper men Örjan förstör allt för min del, men han gör ju det enda rätta när han väl lyckats svara ut så inget att gnälla över. Kan ju inte bara ge bort loppet.
|
Matteus snackar skit i lajven.
Typ: "Det var en häst man trott gjort sitt om Overtakern, när kom till Johan." Har ju alltid visat att han matchar sin klass. Korkat uttryckt! Dessutom typ hos Johan tidigare med... Nånstans måste jag ju spika, skyller jag på för egen del... (Förväntar mig lite $harps här av en som ständigt bär runt på skygglappar...;)) |