![]() |
nurmos hästar har inte gått ngt idag...
|
Citat:
Då åker jag på min spik i sista! :( |
J.U. sätter dit 11 i sista också, lär ju bli överpace bigtime här.
|
hoppas inte det !det är en kanonhäst ! lycka till !!!
|
Solvalla 95 20141226 V3
Insats: 10 1: 4 2: 1,2,5,8 3: 3,4,8,10,11 10,00 * 20 = 200,00 kr |
Jorma stenklar!!!
|
Inga ursäkter nu Andy.
Vad var det jag sa igår. |
synd att dansken inte hittade ut, nu blev det ju straffspark för jorma
|
Citat:
|
grattis ni som hade coldtown ! man var ute o cykla idag. tack för alla finatips man får här !!!
|
Citat:
Själv gick jag på en amatörlallare i sista: 1,4,11 (11 för lite spelad för min smak.) 1,2,4,5,8 4 Zirpa (Spets och slut! Scampi var lite väl seg senast tycker jag och Zirpa rusade undan vid vinsten i positiv stil. Jormas värmde bra i ny regi dessutom, farlig!) God tur! (Stekel: Snyggt V75-system, förtjänade bättre om du också hade med Björn i IV:e?) |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-12-26 Bana: Solvalla Spelform: V75 Harry Boy, omg. 68 Avd Ordinarie hästar 1 5 Your Highness 2 1, 2, 3, 4, 12 3 2 Digital Ink 4 3, 10 5 5, 6, 7, 13, 14, 15 6 3, 5, 6, 8, 9 7 4 Coldtown Vadet gäller startnummer 300 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 150,00 kr Faan att inte Harry hittade Angelo Am! Drygt 20 laxar ändå :lol: |
Citat:
|
Citat:
Fast nu brukar man ju mest skjuta från höften iaf,men nästa år ska jag försöka skärpa mig o bli mera seriös här som alla andra som ger utförliga tankar o utfall av loppen innan start. |
Citat:
Är inte så lite rekatochklart-varning nuförtiden över travforumet här med alla klaringar utan motivering, kuponger utan motivering och efterhandspostande av vinster :holms: :sad: |
Citat:
|
Det går ju inte att fira jul om man ska vara påläst till alla V75 tävlingarna. Därför många som spelar utan att vara lika pålästa som normalt till V75. Hand upp alla som t ex är pålästa till söndagens V75a lika bra som normalt mindre än två dygn innan loppen.
Atg kör ju på tufft i jul. Nu drar dom igång full tävlingsdag uppe i Umeå och saxlopp från Norge. I morgon fulla tävlingsdagar från hela tre svenska banor och dessutom danmarkstrav i atg live. Alla som som vanligt ska spela på allt och vara pålästa kan ju aldrig fira en normal jul där man prioriterar socialt umgänge med släkt och vänner. Då är man genast i underläge. Ett alternativ till att då köpa Harry Boy är ju att helt enkelt avstå något. Det kanske till och med kan vara sunt att hoppa över travet någon gång då och då med tanke på att vi matas med nya tävlingar varje dag (förtutom julafton) hela dagarna och hela kvällarna. |
Harry
Citat:
|
Vem myntade namnet Harry Boy ?
|
Ögat hade Angelo förstarankad
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tvilling! Nära 5 håller undan på min V65 å då hade jag sjöat: Registrerat spel Datum: Fredag 2014-12-26 Bana: Umeå Spelform: V65, omg. 245 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1 Gin T.Deluxe (10, 8) 2 1 Åsakjappen (14, 15) 3 1, 6 (7, 9) 4 12, 13 (2, 5) 5 6, 11, 12 (9, 2) 6 2, 5, 7, 8, 9 (1, 10) Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: För långt upplopp eller så kunde ju Månsson ha släppt, den skojarn... ...var inne nu på classic å såg att 5:an givit 24644:- bara på 6:an...Perkele!:hurt: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Du var inte helt fel ute på detta synd på miss i 5e sista:sad44:
Citat:
|
Citat:
Fast tvillingen satt gött som den gjorde! Utan ditt inlägg hade jag nog inte lirat alls på Umeå:cheers: |