![]() |
Jag har spelat dagens dubbel i lopp ett tror jag bara det finns två hästar som kan vinna det är 9 & 12.
I andra så spikar jag 4 för att mysa upp oddset. Nu ska jag laga oxfile och dricka vin. |
För mig solklar diskning, fast jag lirat JT...blir oerhört godtyckligt om man ska börja bedömma ev. resultat i såna här situationer...
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2015-01-03 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 5 Avd Ordinarie hästar 1 4, 10, 12 2 2, 4, 12 Vadet gäller startnummer 9 x 10,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: 4B20 D629 D6E9 9545 |
Nu är det tråkigt att sitta med 4 hästar i 6:e och 5 hästar i 7:e med chans på 6 rätt efter spik på Rattigan med Da Vinci Boko rankad 2:a :-(
|
Citat:
Böter för påkörningen e ju given å andra sidan. Jag önskar reglerna ändras till att ojuste styrning alltid innebär diskning! |
Satte Youana som första reserv. Nu kan det bara bli sex femmor.
|
Sätter Youana och Young farmer, och bommar ändå :-(
|
vem vinner sista tror ni?
|
Citat:
|
2eller 4 för DD gick på snokens förslag idag!
|
Citat:
|
Ja diskningen var helrätt men trodde inte de skulle ha ballar att ta beslutet mot Takter med favorit på hemmaplan på V75. Jävligt otaktiskt att erkänna att man inte var eniga i beslutet dock.
|
Tobbe får ta och vinna nu så DD sitter.
Citat:
|
Citat:
Datum: Lördag 2015-01-03 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 5 Avd Ordinarie hästar 1 6, 9, 12 2 4 Perl's Fortune Vadet gäller startnummer 3 x 5,00 kr Totalt: 15,00 kr Kvittonummer: 6D8E B0E7 50AD 9545 Du missade nog det han satsade mest på |
Citat:
|
Får lira lite på Maffioso Face. Sex streck i sista V75 dock för fem rätt. Vet inte om Adrian kan ta sig till spets, men det vore nog en fördel.
|
7 eller 4 nu!!!!!
|
Nog vinner väl PU avd7. Med nr.2 ;)
|
300V - Nr6 Hertig Shim
|
Spets tog han i alla fall. Då bör det vara en vettig chans.
|
100 V 7
|
Snyggt Adrian! Då blev det i alla fall lite vinst idag även på spelet.
|
Goop Å Nurmos-gänget hade lirat tungt å satt kvar...
...DEN GUBBEN GICK INTE! Adrian regerar på Jägers!:smoke: |
Citat:
|
Citat:
|
Undrar om det är något allvarligt fel på Goop, trodde den dumme jäveln att Adrian skulle släppa???
|
næste gang et stor bon
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu kör jag Eila på tvilling i svagt gäng. Tycker hästen kan litegrand. Stå på benen vore roligt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Gå och göm dig istället.:skamsen::idiot::popcorn: Och en viss Adde gör väl likadant 9 av 10 ggr själv, lik många andra. men först nu skriks det, du har nog något personligt emot Goop. Sådant får du lösa med dig själv istället. |
Hmm, ser att sjuan gav mycket lägre än procentprognosen (628 000). Spelvärde satte spikarna. Satte de systemen också? I så fall förstörde Spelvärde spelvärdet...
|
Citat:
Ofta ihåliga lopp där, men knivskarp konkurrens i V75. Om jag lirat V3? Nä, fråga mig inte varför?:idiot: Mest sugen på 3, 9 och 11 där i sista, samt 6 på Uhrberg i ny regi. 8 är en liten obeskedlig sak som känns begränsad.(Ett lopp jag inte gjort jobbet i...) Ooops...12, ej 11! Den vita hästen gjorde det bra senast! |
Någon som plussade skapligt i dag? Man kan, som jag tidigare påpekat, säga mycket i efterhand men Mafioso Face ser till att det blir finsenap till korven i kväll. :moneybag:
|
Citat:
V75 gick dåligt, har svårt för V75.. Men veckan är snart slut och den visar nästan så jag skäms mycket plus. får väl va glad för det. Hoppas senapen smakar! Det gjorde min oxé och rosé. :hattenav: |