![]() |
En dröm vore ju Mind Your Face nu. Och sen i avd 7: 1.4.9.12 =).
Bara hoppas iaf |
Hans G. var rätt ute redan i sin krönika: "Rina Chen Hai helt felstreckad, fin häst som var sjuk i senaste starten. Näst senast var hon tvåa bakom kanonen Darling Boko på Åby."
|
Jag tror tyvärr att Mind your face står lite för hårt inne i detta lopp. Henke Diablo och Bear Dancer gör förmodligen upp om detta.
|
Citat:
|
Citat:
|
Sorgligt att höra Frank Nilssons syn på bentagningen av Network Broline.
Provar nu DD. Jag har tjatat om Henke och blev stärkt av Johnny. DD 2-1,2,3,7,9,11,12x100:- kostar 700:-. |
Härligt Erik! Wilde Tigern i nästa så sitter raka dubbeln. Får hoppas på det.
|
Serverade Mind Your Face ett perfekt lopp....
|
Lord Rocket lika iskall som jag på lirat idag.. :)
|
Citat:
|
nu har jag tröttnat på v75 och alla kuskar, nu blir det stryktips hädanefter
|
Åter visade Erik att en vårdad körning betalar sig. Vilken krigskörning Anders Svanstedt visade med överfallet på Johnny!
|
Citat:
|
Hahaha Goop. Skum styrning trots finalerna. Skulle ju fått defilera hem 125k med vettig styrning.
|
Citat:
|
Nu är det Wilda Tigern för 6 rätt...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Har dessa för 7 rätt.
1.2.4.7.9.11.12 RES: 10:3 Rädd att någon av Reserv hästarna vinner. Men hoppas mest på dessa: 1.4.9.12 |
Tycker att Top Model med Björn Goop i avd 3 på V3 har en vettig chans nu med strykningar på häst 6 & 7
|
Vilken pissomgång alltså... :no:
|
Vet någon varför man har hävt barfotaförbudet idag? Banan verkar inte vara så värst mycket bättre nu? ;)
|
Odin Töll måste ha varit sjuk.... Sur omgång..
Grattis till er som hade 7 an |
Fyfan vilken piss tråkig omgång , värsta jag sett.
Blir att ta paus och börja lira vår igen |
Citat:
|
Blir en jävla jackpot nästa vecka som vi kan glädja oss åt ha bidragit till ;)
|
Lärde sig inte Anders något av Åke tro ? Herregud
|
grattis alla som vann idag.. jä.... Frank N förstorde med dommarna för mig.. ska bojkota axevalla..
|
Citat:
|
Citat:
|
järvsöfaks tryckte sig ut ett par ggr fick behålla segern varje gång det var länge sedan han tävlade inga ändringar fast vi lever på år 2015 ! får man böter eller avstängning o ändå tjänar på det då gör man det varje gång....
|
Citat:
|
Kunde inte låta bli att kolla betaltjänsterna
Travtjänsten gjorde 2 system 4608 och 3584 rader och sprack i guld på 4 hästar Dom hade Art on Line som andra reserv (10-2) Sprack på DD på 490 kr Spelarservice fick ihop 5 rätt, sprack på spiken Odin Töll i sista och hade inte heller art on Line på 4 hästar.Systemet var på 5120 rader. Hade dessutom Raggamuffin som mest överspelade- Snoken hade 4200 rader och sprack i sista på Raggamuffin, hade den som 4;e häst i sin ranking. Och bara 7-11 på systemet STORA VINSTER sprack på sin spik 11 Red Team Rex ----------------------------------------------------------------------------------------------- Så kom inte och säg att V75 är lätt när dom fantastiska betalsajterna kammade noll. Men i reklamen 'r det annat ljud i skällan som vanligt. Gokväll/SO |
Citat:
|
Du kan lägga till Travtjänsten Slutspelet med 5184 rader samt 3168 rader samt slutspelet DD 1450kr.
utan framgång. Totalt 5626kr |
Citat:
|
Citat:
|