![]() |
Citat:
Det kan nog bli Food Money som sätter tempo på tillställningen av egen maskin. Johnny Takter kommer högst troligt försöka svara upp ledningen med tanke på att han kör en betrodd häst (och att det är Johnny förstås), Food Money tar sig förbi men risk för att den blir het och drar iväg. Oavsett är det en tveksam favorit i gulddivisionen, kan räcka om den får fuska bort loppet helt men andra hästar har visat mer. |
Nån som bor i närheten av Skara och vet hur vädret ser ut? Lutar det år brodd ?
|
Citat:
|
Även om Frank inte vunnit många segrar så är han en av de bästa lärlingskuskarna. Även proffs som Örjan K, Björn G, Erik A och Jonny T m.fl kommer in i en period då de inte vinner. Det kallas i folkmun formsvacka. Den varar ett tag men plötsligt börjar man vinna igen. Bara för att man är i en formsvacka betyder inte det att man är dålig som kusk. Samma sak gäller Frank N. Han är bra !
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Verkar som det blir valfri balans idag :)
|
Trillade av stolen... Valfri balans idag!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja, fortsatt stor skandal...
Citat:
Givetvis är det rätta ett permanent barfotaförbud. Beslutet borde gälla till 2020 då man diskuterar det nästa gång. Mvh Ulf-Eddie |
|
Om nu folk väljer att gå barfota vilket inte ens är säkert, är ju Listas Rafiki livsfarlig i Avd 1.
|
Citat:
Att vara spelare innebär att vara på alerten och rätta sig efter vad som händer efterhand. Väderomslag har alltid varit en del av spelet, så jag fattar inte var skandalen dykt upp ifrån? Är så trött på gnällande spelare. Ibland skiter det sig även under loppen, vad gör då lite sent beslut kring banans beskaffenhet?:sleep: |
Citat:
Men det intressanta är om skor och ev brodd. Kan någon svara i Skara? |
Citat:
Raketforskning deluxe. Men Sven Svensson i skara vet nog vad alla tränare väljer eller hur? |
NU blev det ju helt plötsligt intressant!
|
Säger bara VERSAILLES med BG mot spets !!!! 3% bara lira ;)
|
OJ, nu blev det helt andra förutsättningar. Gäller att inte missa någon kuse som man gömt långt ner på jokern nu.
|
detta skappar bara förvirring för spelarna och blir inte förvånnad om dom helt plötligt gör en 360 och så helt plötsligt går banveterinären in och säger skotvång skidor och kälke på :cry:
|
Asterix Hornline och Network Broline, det låset borde räcka långt i andra
|
Wilda Tigern Jack
WTJ tycker jag är omgångens bästa spik.
Plusfaktorerna är dom rätta, -Barfota fram -Kusk i form -Kan få överta spets, då det inte finns några "monster innanför" -Västa hotet på förhand (Raggamuffin) hamnar mitt i fältet, antigen köra sista 700-800 metrarna i tredjespår eller välja dödens. -Odin Töll är klar för finalerna nästa helg, tror de inte tok kör denna gång, utan hoppas på en bra rygg sista varvet. -Hästen klarar även att göra mycket av arbetet själv. Kan vara så enkelt som spets och slut till härliga 19% |
Citat:
|
Undrar hur lång tid det tar innan Per Nordström aviserar Bf Ro, jänkarvagn och ska köras i spets på stackars Denim Boko.
Ärkepajasen #1 |
Monster drive! Om barfota fram. Flyger sista 300m på långa upploppet. Hoppas Johnny takter häxar o svarar food money. Då vrålar vi in monstret! KÖÖÖR
|
Citat:
Alla går med skor alltid, det ger rättvisa förutsättningar i alla led, för alla. Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
V75 Axevalla 2015-01-31
Citat:
Bear Dancer klar för final till nästa helg, men aviserat bfro. Edit: ändrat till skor fram. |
Citat:
|
Citat:
Uffe kör väl knappast Love lini 3% i ledning i sista? JOhan untersteiner bör vara först fram o få överta. spik nr 2 |
Citat:
Ska själv iväg nu, så det lär dröja innan jag läser vad du svarar! Lycka till med spelen.:) |
Citat:
Även om vi lever... Mvh Ulf-Eddie |
Food Money
Vem ska kunna slå denna häst om den körs på följande sätt, ledningen efter 200-300 meter, första varvet på en 13 tid och avslutar sista 1000 på en 11 tid. Kommer i mål på en 12 tid.
Spik nr 2 är hittad. |
Citat:
|
V75-1 vinner 2. 4 är favorit (Björn spikar sig själv) men den har inte övertygat på mig. Förstår inte stimmet på 5 - som tom Anders ligger lågt på.
V75-2 vinner 10, som Ulf S säger är stallets bästa chans. 4 tar ledningen. 5 är medel från start och alldeles för stor favo. V75-3 tror jag 4 vinner. Har mött värre motstånd och får elitkusk i jollen. V75-4 vinner dagens ankare 5 (trots att han inte var 100 i travet senast på upploppet). 11 blir tvåa. V75-5 vinner Johan Untersteiner med sin debutant 8. V75-6 leder startsnabbe 2 med Johnny från start till mål. Spik. V75-7 tror jag inte favoriten 2 vinner. Litar heller inte på kusken till bästa hästen 11. Så här blev mitt bolagssystem. Det kontstruerades innan jag visste om valfri balans. Men i grunden står jag fast. 1) 2,4,9,10,11 (5-1) 2) 4,5,9,10,11 (2-1) 3) 2,3,4,9 (7-10) 4) 5 (11-6) 5) 3,8,11,13,15 (6-4) 6) 2 (4-8) 7) 2,3,7,9,11,12 (1-10) Kostar 1500:-. Lycka till att ta en stor del av jackpotten. Det gäller att ha 7 rätt! |
Många som spekulerar här. Roligt! Sånt är kul. Men man ska nog avvakta med utspel tills man hört intervjuer och hundraprocent rätt balans.
Mvh Softpojk. |
Citat:
Mvh Softpojk. |
Food Money 4,50 på bet365, för den som tror på den...verkar ju bli optimal balans dessutom...
|
Alltså - jag är imponerad över hur mycket tankar och analyser det finns här om dagens V75:a!! Nu är det ju många som skriver -- men det är ju faktiskt ett rent hästjobb (he he)
att så fördjupa sig i loppen, hästarna, möjliga löpförlopp, banunderlag, stats, och alla twitter, facebook, social media + gå genom alla kusar i lopparkiv. Alltså - mer än vanligt heltidskneg helt klart. Själv är man ju lite dojig efter en veckas jobb - vill mest slappa lite - träna nå och sen ta't lugnt. Då orkar man inte med så mycket huvudbry på helgen,,, Därför ett stort tack till er som har tid, energi, intresse och kunnande -- och som dessutom delar med er här på forumet! Helt ovärdeligt faktiskt -- och med den basen kan ju även en amatör som jag sno ihop nåt kul spel ;) |