![]() |
Tror inte Food Money hade tagit längd på AOL om inte J takter hade tagit upp.
|
Citat:
|
Citat:
Diska direkt när man kör över ngn. istället så kommer inte diskutionen upp & jag själv hade spikat NETWORK & nu blir man ju ännu mera arg att man är "borta" när Takter vinner nästa (har 2-4 lås på v7):gun_bandana: |
Citat:
|
Citat:
Nej usch vilken besvikelse :rant: Montgomery Hill kördes nog lite för passivt av Erik? |
Citat:
|
Oj vilken dålig gulddivision! O oj va snett ja va på det om monster drive. Även han börjar bli gammal kanske
|
En till diskning som passeras....
|
Jag tycker inte det är en så solklar diskning..hade inte blivit jätte förvånad om dom diskat men tycker ändå inte det är ett felaktigt beslut!
|
Blockethästen slut i sista sväng efter 16-tempo i ledningen...:rolleyes:
|
Citat:
|
Nu vill jag se Fossens Bonus åka på stryk, men det är väl mest en önskedröm. Kör en tvilling: 7 mot 3,4,11.
|
Citat:
|
tar bort en häst och de blev AOL så allt går emot idag! lycka till övriga!!
|
Citat:
Anders fick ju i stort sett ta över Svanens hästar, några stycken som gick med Glenn och Raoul. Sen att hästägarna har tröttnat för att resultaten uteblir och flyttar hästarna till Untersteiners eller Flemming är väl ingen konst. Talanglös!!:thumbdown: |
Erik køre alt for defensivt.
|
Sällan man ser 2 kuskar jobba så hårt för att ge en annan kusk luckan. Tur man inte spelat, skulle varit vansinnig.
|
Citat:
|
...hur tror ni att det skulle vara om man diskade i efterhand för alla möjliga olika situationer under loppet, bättre eller sämre?...fundera nogrant;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Plats på l'amour finner jag värde i.. spets och släpp uffe!!!:cheers:
|
Citat:
|
Citat:
Tror nog att han kanske körde på det viset på grund av att hästen inte gick med optimal balans. Kanske inte trodde att hästen kunde klara av ett tuffare lopp med den balansen? Eller? |
Jag hade inte med Art on line,men blir så trött att Frank får behålla segern.i princip kan man tydligen göra saker i loppet och hoppas att inget händer,får nu en bestraffning för grov förseelse och det ska inte ha påverkat ordningsföljden i mål,skitsnack.
|
Citat:
|
Betaltjänsterna TT och SS rankade AOL sexa och femma och har båda klivit av från sina kuponger, som väl kostat 8-10 000 kronor.
Dom verkar köra med järnskor runt om idag. |
Nu ska fossens losa så det blir lite värde idag
|
Men domarna har ju system dom med ,sjukt att det får vara så , vill dom höja travet så är det dags för lite regler runt allt detta...
|
Citat:
Johnny hade en enda chans att vinna loppet, släpp och lucka till slut och exakt så blev det. Tyckte inte det var så troligt på förhand så nöjde mig med fyra streck och skippade vinnaren, men det klaffade perfekt. |
Intressant är att efter 3 avdelningar så är det enbart framspårs hästar som vunnit fast Axvalla har ett långt upplopp.
Jens stats är ett viktigt verktyg för att hitta 7 an. |
Max Not Sand äntligen barfota runt om! Testar tvilling, vinnare och plats...
|
Citat:
|
Citat:
Nä det får dom inte , men en brorson får :) om du hajar vinkeln |
Citat:
|
Visst hann han dit?!?
|
Galopperade Love eller?
|
Citat:
|
Knallhårt säger Forsgren, är dom blinda i kommentatorsbåset, Fossens Bonus vann ju med huvud o hals
|