![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Så instämmer Ja den är GIVEN! Att spika en favorit vars kusk inte vunnit V75 på fem år. Är för mig ett stort ? |
Haha snacka om att det kommer bli High Chaparall i avd 1 när lillsvanen ska köra barfota mot hetsporren Kim Eriksson. Tror jag spikar Björn Goop nu... :lol:
|
Posta rena system med siffror i egen tråd, ni riskerar både varning och avstängning enligt moderators inlägg tidigare ang. detta.
http://piclair.com/data/rhyt1.jpg |
Citat:
Mind your face är ganska ny i klassen, står benhårt inne i loppet även om den visat form. Valfri balans på axevalla.. :D |
avd1.
Divas R är en grundkapabel travare med fint läge. Inget fel på formen, Drag! avd2. Öppet! Skräller? avd3. Vidöppet! 2 Art on Line verkar trivas förträffligt tillsammans med Johnny Takter i vagnen kan vara draget. Rysaren (dammsugaren) Classic Son Kan mycket. Hängde med godkänt senast, möjligen bland de tre främsta här med minsta klaff! 0% avd4. Fossens B har toppchans och vi spikar! avd5. Draget är Bethel Hanover som har vaknat till i nya regin. Visat att hon tål att gå en repa i spåren till slut. 0a på bestform. Rysaren är Alice the trotter som är en speedig dam som kommer från seger. Inte otänkbar om det klaffar med positionerna. 2% avd6 Jag gillar Henke Diablo som är en gamling som radat upp segrarna på slutet, är i toppslag. Gör upp om det. Mind your face står stentufft inne i klassen borde få det jobbigt. Rysardraget är nr 6 som satt fast med sparat senast. Vann överlägset på fin tid 22/10. Tuffing som blir svår att plocka ner om spets. avd7. Min vinnare startar från bakspår och jag tänker på Odin töll som står rätt inne i detta lopp och gillar lång distans. Kan vara vinnaren. Wilda tigern Jack höll bra som tvåa senast. Strålande insats som knappt slagen gången före. Körs till spets och blir svårslagen. God tur! |
bästa spiken avd:5 bethel hanover med rätt resa till tre fyra hundra meter kvar så kommer han blåsa förbi dom med en förbannad magnus för han bränt stor favoriten i avd innan.
bästa skrällarna avd:2 fuzz avd:4 jaccaroo 9 av 10 segrar är ingen duvunge och körning i loppet kommer gynna denna. dagens avslag avd:4 fossens bonus |
Citat:
Loppet avgörs inte från start med så mediokra hästar där framme. Det vinns av någon bakifrån. Betänk att Ulf Stenströmer, som vinner så många lopp inte minst på V75 och med Noras Bean) säger, att hans bästa vinstchans idag är 10 Network Broline, vars kusk är mycket duktig. Min förstarank är 10. Eftersom lärlingslopp per definition ger skrällar streckar jag 4,5,9,10 och 11. |
Jag hoppas alla kommer ihåg Claes Eskilsson och BBS Pelleshan i somras! På tal om Frank Nilsson ;)
Vad var den streckad på då, en bit över 80%? Kuskens betydelse ska inte underskattas i dom här sammanhangen! |
Det kan bli riktigt kul idag. Många har lämnat in redan och betalsajterna har sålt dyra systemförslag som baseras på barfotaförbud. Kan bli överbetalt för dem som hittar rätt.
|
Citat:
|
Citat:
balansinfo kommit (= valfri balans)... Hur mycket jobb som helst. Nä jag tror jag nöjer mig med det som redan är inlämnat och tar det som det blir idag. :whistling: |
Avd 1 känns totalt vidöppet. Fattar inte hur ni vågar spika en häst från formstallet Redén?
1,2,4,5,10,11 kommer jag ta med i alla fall |
Citat:
Tränaren och Kim är ju övertygade om att 2 leder från start till mål. Anders S säger, att 10 har bättre chans än 5. Erik är +++ som kusk på 9. De kan få loppet om 2 och 4 gör bort sig. 11 slog 2 senast. Jag streckar 2,4,9,10 och 11. P.S. Både 1 och 5 gynnas av skoryck. D.S. |
Ska man ranka Bear Dancer som förstahäst i silver nu? Känns som det blev perfekt för honom med barfota
|
Citat:
Inför ett Sharp$-körkort NU! :yes: |
Monster drive barfota runt om! SPIK
|
Ursäkta om jag ger en vinnare och inte agerar sheriff här på tråden
Har ni nu alla uppfattat, att Johnny Takter ger:popcorn: klartecken på min spik Henke Diablo, som bara är streckad på 27 %. Spik! |
Citat:
|
Dagens försök
Avd1: Går kort på favoriterna som jag tycker höjer sig en klass över resten. Avd2: A häst Stenströmmers gynnad av barfota blir nog körning där framme. Garderar dock upp med de som jag tror kan vinna tar bort Fuzz aldrig segrat över distansen. Avd3: Spikar Food Money spets och slut nu med optimal balans finns ingen som trycker upp farten så favoriten får nog bestämma om inte sårbar. Avd4: A häst Fossens men lägsta klassen travade inte 100 sist garderar med stenströmmers barfota siktar mot spets, Svanstedts barfota , Jacaroo 9 av 10 säger allt har nog mer hårdhet än favoriten ?. Love Palema blir sista stecket. Avd5: Stodivisionen garderas tror mest på 15, 8, 14. Avd6: Bear Dancer spik hårdare häst än Henke körs barfota bak björn och stenströmmer optimister efter ändrat barfota förbud. Avd:7 a häst Wilda Tigern spetsar? och är hästen att slå. Tar med 2, 10,11,12 Tror det räcker om min A häst sviker. Registrerat spel Datum: Lördag 2015-01-31 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 6 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 4 (5, 10) 2 2, 3, 5, 9, 10, 11 (1, 7) 3 3 Food Money (4, 9) 4 5 Fossens Bonus (4, 11) 5 3, 6, 8, 13, 14, 15 (11, 4) 6 8 Bear Dancer (4, 10) 7 2, 10, 11, 12 (4, 9) Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr Kvittonummer: 2762 xxxx xxxx 1105 Registrerat spel Datum: Lördag 2015-01-31 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 6 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 4 (5, 10) 2 2, 3, 5, 9, 10, 11 (1, 7) 3 3 Food Money (4, 9) 4 4, 5, 6, 7, 11 (1, 3) 5 3, 6, 8, 13, 14, 15 (11, 4) 6 8 Bear Dancer (4, 10) 7 7 Wilda Tigern Jack (11, 2) Vadet gäller startnummer 360 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer: 8B20 xxxx xxxx 1145 Registrerat spel Datum: Lördag 2015-01-31 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 6 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 4 (5, 10) 2 10 Network Broline (5, 9) 3 3 Food Money (4, 9) 4 4, 5, 6, 7, 11 (1, 3) 5 3, 6, 8, 13, 14, 15 (11, 4) 6 8 Bear Dancer (4, 10) 7 2, 10, 11, 12 (4, 9) Vadet gäller startnummer 240 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: 8760 XXXX XXXX 9141 |
Citat:
|
Citat:
|
Det finns en tråd för att lägga upp V75 Bongar !!
ordning & reda |
Citat:
Jag har inte med den på fyra streck - vad har jag missat? |
Citat:
Senast han vann var i guld juli 2013. Det var första V75 starten för Reijo efter han tagit över efter Åke S. Åke S lyckades skrapa ihop några 2:a och 3:e platser på sina 13 V75 starter med hästen. Den andra segern på V75 stod tränare Per Lennartsson för och det skedde November 2010 och då i Silver. |
Citat:
|
Citat:
Vad gäller 4 Rocket övervägde jag tidigt att spika, men har ändrat mig efter att ha noggrannare studerat loppet. Han är en av de två, som först skall streckas. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror hårt på Svandstedt i första efter att man fick köra valfri balans som höjer hästarna rejält.
Food Money måste vara spets och slut med optimal balans i en klen gulddivision. Hästen har 9 segrar på 22 starter i livet att jämföra med MH som har 1-5-2 på 11 starter 2014-2015. Jag vill gärna se lite skalle på den även om den mött bra hästar. Att plocka ner en ledare som kan gå 12 blankt kräver en jävla prestation. Spets och slut i de sista två avdelningarna. Ingen är favorit konstigt nog trots att de båda troligtvis tar spets. Tror att spelarkollektivet överskattar bakspårsmyten om Axevalla. Nu hör jag dessutom att Anders är lyrisk angående Listas Rafiki i första. Inlämnat och klart redan, men kanske borde ha varit spik istället till 10%. edit: Fick bli en liten till med spik i första på Listas Rafiki efter den infon. __________________ Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 5, 10 2 6, 7, 9, 10, 11 3 3 Food Money 4 5, 7, 9, 11 5 8, 15 6 2 Henke Diablo 7 7 Wilda Tigern Jack 80 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 40,00 kr __________________ Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 2, 4, 5, 10 2 6, 7, 9, 10, 11 3 3 Food Money 4 5 Fossens Bonus 5 2, 8, 11, 15 6 2 Henke Diablo 7 7 Wilda Tigern Jack 80 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 40,00 kr __________________ Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 5 Listas Rafiki 2 1, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 3 3 Food Money 4 5 Fossens Bonus 5 2, 6, 8, 11, 13, 15 6 2, 8, 10 7 7 Wilda Tigern Jack 144 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 72,00 kr |
Men typiskt. Analyserat färdigt trodde jag. Men nu får man veta att det är valfri balans... :cry:
|
Du missar poängen.
Det är olagligt, som Helge försökte hjälpa dig att förstå. Du kan alltså bli stämd om du lämnar ut intervjuer och annan info. Systemet är lagligt att lämna ut. Citat:
|
...
|
Citat:
|
Citat:
Regler, https://www.sharps.se/forums/service-...service-plays/ *Rubriken måste innehålla datum för när spelstoppet är samt även namnet på speltjänsten. *Skriv endast spelförslaget/ranken som tjänsten spelar på. *Inga motiveringar är tillåtna i forumet såvida ni inte har skriftligt medgivande för detta från upphovsmakaren då motiveringar täcks utav upphovsrättslagen. Att lägga upp inloggningsuppgifter för att ta del utav betalmaterial är tillåtet. |
Citat:
Men lägger ned, får sköta sitt själv. |
Lord Rocket höll på att plocka ner Kadett CD från dödens i slutet på Augusti, vart tartade Kadetten sist?
Nu hade troligen mycket sämre form just då men tycker ändå det visar att Lord Rocket är inte så dålig! Jag tror kim spurtar ner allihopa! |
Citat:
|