![]() |
Avd1:8 och i 2a nr 2
|
Nu börjar det lukta jackpot för 5e veckan i rad på V75.
|
Loppet avgörs när Untersteiner kör fram utvändigt. Hade Veijo hunnit före så finns det inte en chans i helvetet att den här vinner...
|
Vad är det med Takter?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Trist guldlopp.
Genom åren har Erik A påtalat hur viktig ledningen är i högsta klassen. Han lär vara besviken på sig som kusk att han inte stannade kvar där med en duglig häst i en blek guldupplaga. Det är för trist att kuskarna inte vill köra om det i guld oftare. Favven ska vinna till varje pris och därför blir det färglösa omgångar på V75. Lägg ner ordinarie guld och kör flerklasslopp med tillägg där guldhästarna är med. Sedan kan de köra ordinarie guldlopp en gång i månaden med halv mille i förstapris, fast vanliga 75 i andra. Då blir det nog mer ta än att ge i loppen? Fina hästar som nu i trista lopp är ju helt förkastligt! |
Härligt! Den chansspiken gick hem denna gång :clap:
|
Usch, favoritparad idag också...
|
Citat:
|
Jaha - där hade man övergarderat favoriten Folli.
|
Citat:
|
Citat:
|
Skönt att båda spikarna har satts och även en utgång nu! Kan vi väl jobba in LITE värde iaf! Känns skönt att ha spikat Naglo i sista stund!
|
Citat:
|
3 spikar avklarade. Naglo, Dreams och Folli... Nu ska det börja skrälla!! :gun_bandana:
|
Citat:
|
Har vi några bra dubblar idag ? :clap:
|
Citat:
|
Citat:
Johan och rejält påställt mot en Veijo med fart iom valfri balans idag |
Lirar vinnare på Twins Dvingaflinga.
|
Citat:
|
tvilling på 8-14 lopp 9
|
Uhrberg alltså...
|
Hmm! Smart av Dahlborg, men i övrigt fanns en del att önska.
|
Kul, lämnade bort den där som sistastreck på mina system. Jävla skit när man är dumsnål :idiot:
|
Citat:
|
Här snackar vi kuskprestation! Att våga öka tempot som han gjorde med en häst som står i 35 ggr!
|
Jag tror alla kuskar hade tummen upp i *****.
|
Kom ni ihåg snacket här på forumet om huruvida Dalborg körde bort hästen eller ej senast?
Vann på V7 idag.:popcorn: |
Citat:
Men jag valde bort Dalborg för att jag inte trodde på den helt enkelt... Hade mer feeling för 6:an som skräll |
Citat:
|
Citat:
|
Men DD nu! :KO:
|
Inte mycket till rens på den 2-procentaren. Knappt värdet rör sig på en i princip omöjlig häst. Inte lätt att vara V75-spelare nu för tiden...
|
Citat:
|
Rejäl sänkning från 1.17.5 Medel/volt till dagens 1.14.8.
|
Citat:
|
Nu kör jag vinnarspel på Alchemilla Rich, borde ge fina pengar :)
|