![]() |
Ser att betalsidorna tror på rebellion, tror den är chanslös hoppas på överspel där...
|
Citat:
Känns som det bäddar för lite körning och man kanske ska slå in spiken på queasy? |
Erik låg väldigt lågt gällande Rebellion. Att han dessutom skulle komma till spets håller jag som ytterst osannolikt.
|
Citat:
|
Rebellion är ändå spelvärd på kusk och läge ska tilläggas!
|
Vår man fråga den svenska trav eliten varför Ready for More är en så bra spik??
|
Vilken är bästa spiken av Digital o Ready for more Money, förnuftet Digital sjödén ready?
|
Citat:
Sen kan man väl inte sticka under stolen med att hästen ser ut att vara av den speciella sorten (i positiv bemärkelse). |
Citat:
hästar. Så är inte helt ensam om att loppet kan ha fler vinnare. |
Har fastnat i sista loppet!! Extreme Luca!!!
Vad säger ni om den??? |
Citat:
|
Sveriges största travforum! och ingen svarar!
Tack! |
Spik på 2 bara tok vinner tror jag.En dd ala 4-2 med hyffsat odds .Sen är det bara max 5 lopp att lösa :p
|
Citat:
|
Citat:
|
Man kan ju bli bakrädd om man är en person som normalt skall ha rätt!!
Till slut vågar man inte post för man är rädd! Det är synd tycker jag! för då förlorar ju forumet många viktiga tankar och personer. Så våga mera ni som bara sitter och lyssnar! Man är inte större än att man kan ha fel! |
Man har ofta fel i trav. Desto roligare när man har rätt.
|
Citat:
Hulte Magnus hade jag spikat i kallblodsloppet annars, borde vara helt överlägsen, men nu är det för många frågetecken på formen och misslyckat sista banjobb pga för hård bana. |
Jag funderar på att spika Twitter i sista med Björn bara för att det skall bli lite drag i systemet!!!
|
Citat:
|
Apropå diskutionen huruvida man bör spika en 25% häst eller en 75% båda neutrala i spelvärde så är det självklara svaret 75% . Det är bättre att sätta spiken 39 veckor än 13 det är sex lopp kvar att lösa ! Nu är ju allt hypotetiskt eftersom ingen av oss kommer att hitta en häst som är spelad till 75% och har 75% chans har enhäst den chansen är den nog alltis) spelad till + 75%! Det tycks va väldigt lätt att blanda ihop spelvärda hästar med spelvärda rader ! Om vi tänker att jag har en häst som är spelad till 1% men bedömer chansen till 50% har nog aldrig hänt men då blir ju spelvärdet rätt hyfsat på rätt många överspelade hästar! Det var nån som skrev en spelvärd häst är en som vinner och det är ju klockrent tyvärr är det ju få som tar spel efter loppen kanske ATG för vissa ! Jag hoppas ingen tar illa upp läser här ofta skriversällan har största respekt för många här ! Men Vad gäller den hr omgången så ser ju första loppet ut som förra veckan tre som kan vinna nufyra då alla med ? då som nu men enligt statisik jens så lämnar reden ofta bort sina bästachanser samtidigt har miss sue V tidigare förlorat mot riktigt dåliga hästar enorm högsta nivå men rättalldaglig annars!första streck Boston lyxstreck what love!
avd2 il sånna ser att folk börjar vända den ryggen tycker den är solklarspik under 35% sen är det ett öppet lopp! avslutningen sist skrek ju nästa gång men har bara vunnit 2/20 så möjligt att den strular och när man tittar på streck listan så är det väl snarast en utgång men jag spikar ! Det var nån som skrev att guld var ett två hästars men inte som alla tror och så kan det ju bli men jag tror att de flesta tror eller hoppas det blir ett enhästars jag tycker man ska försöka se vilka möjliga loppsenarir det kan bli och sen utifrån dessa försöka lista ut vem som ska vinna! Hur jag än vänder detta lopp å tar amuro ledningen Robert släpper om inken kommer hyffsat tidigt et är det troligasta tror jag och då tror jag att amuro har en hyffsad chans löpniningsförlopp +50 chans från rygg med lucka vilketdet bör bli+ 0,5x+04 dvs ++ 20% nästan en spik å spelvärde nu kanske amuro är slut han tog ju tots allt inte ner tian sist (svårt namn ) om Amuro svarar och inken går utvändigt öppnar det förstås loppet men tror ändå intå på skräll tycker amuro är spelvärdet inken den troliga skrällrisken sådär 10-15% |
Citat:
Till 4% är ju allt streckvärt och här snackar vi om en häst som vunnit utan att se tom ut i två raka.:popcorn: |
Citat:
|
Går alla under allias i forumet just nu för ni är rädda att säga vad ni tycker?
Antar ni har många olika alias? |
Jag kan inte spika MISS Sue V 63% när Carmellen är med !!!
|
Spelvärde måste väl skämta när de har Närby Kalabalik bank på allt imorgon
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag tror mer att caramella kommer pressa på björn ....:drunk: |
Caramella är ju stark! så varför skall hon inte pressa på Björn???
|
Citat:
|
Det är nya tider! Dvs new order!!
Men ATG fattar inte det de fortsätter dumförklara Svenska folket" https://www.youtube.com/watch?v=9ZCzJRXvpCg |
Min analys av omgången.
Hoppas inte robotspelen förstör utdelningen denna gång med. Varje gång BG talar om att omgången ser favoritbetonad ut så har den gett miljoner eller blviit JACKPOT på 7 rätt, btw nu har de börjat köra reklam i början på björnkollen videon. ATG börjar få panik verkar det som och försöker dra in pengar på allt möjligt. Avd1. Stallkörning till 100% här, BG och Redén verkar vara kära här kommer INGEN annan ha en chans att göra något. Lås på 2 och 5. Caramella får problem med spåret och är ingen sprinter. Lina Liv är megaskrällen för den som vill ta med en sådan. Avd2. Alla skriver om att detta är omgångens svåraste lopp, jag säger detta är det enklaste, spets och slut IL SÅNNA, stekhet kusk och startsnabb häst garanterat i spets och slut sen. Avd3. Här kommer skrällen, Digital Ink i all ära men toppform en längre tid, har en känsla för att det kommer en dip närsom, 3140 kan ställa till de för han, Amaru kan svara en bit men vinner inte han heller, Candor Hall får en bra resa och likaså Francais Du Gull det står mellan dessa två. I nuläget 5% och 3% Avd4. Jämt lopp som alltid i silver, sällan det skräller, ofta är det någon av de mer betrodda som vinner så vi tar 2,4,6,10 och 11. Avd5. Skrällvarning, dubbla tillägg, mycket galoppbenägna hästar, hittar ingen vinnare här direkt, visst ett par med chans men det är lättare att peka ut 2 eller 3 som inte har chans och sedan ta med resten. Avd6. Vem kan INTE vinna här? Alla måste med. Chansspik nummer 7 Rufus Avd7. Hur i hela HEL****T kan Jorma va favorit?? Överreklamerad häst. Jag tror 1,2 och 8 är de som gör upp. Vad tror ni? |
Citat:
|
Citat:
|
Det blir ingen nederbörd över Gävle under tävlingarna. Ej heller före. Blåser 5 m/sek, vilket brukar torka upp. Därmed bör banan bli bra med valfri balans.
Men jag vet inte inte om t ex tjällossning kan ställa till oreda. Normalt bör banan bli fin. |
Citat:
|
Tror Inkens öde vilar i Robert Berghs händer. Får jag minsta lilla antydan till att hästen inte är helt 100 eller att han kommer ta det lugnt så blir det spik på Inken.
|
Citat:
|