![]() |
Vad ingen tagit upp är att vi har en megafavorit i omgången som bara gjort 10 starter i sitt liv. Det räcker nästan för att den inte ska vara motiverad att vara såpass stor tycker jag. RFM är mycket mindre klar än de övriga stora, över lång distans är väl chansen stor att de ger loppet till honom men gör de inte det är det rätt sårbart. Från andra-tredjespår är det tufft att vinna långlopp. Sen har vi det där med orutinen då.
|
begriper inte varför svante ligger så lågt gällande leif. Den är riktigt bra o ha visat hög 12 tid i somras skulle den komma till spets o rady for more få gå utvändigt så tycker jag det bör vara fin chans
|
Varför ligger Svante lågt med den? Reijos häst för bra eller?
|
Citat:
|
Citat:
Tycker den har en riktigt tung avslutning och förtjänar uppmärksamhet i samma utsträckning som senast. Då löjligt överstreckad av flera anledningar, bl.a. för startspåret. Idag trevlig % ifrån ett spår som kan visa sig gynnsamt, framförallt om ekipaget kan få chans smyga ut i andraspår direkt efter start. Vid högt tempo kan lucka alltid uppenbara sig. Då får Super Otto hålla i hatten igen! Senaste mötet dessa emellan kom "V" härligt fort över upploppet, så bättre kontakt med ledaren kan innebära seger idag? _______ Jag har inget spikförlag på V75 värt att nämna. Tråkigt svar, va? Hoppas nån av de stora favoriterna faller!:) |
Citat:
|
Kan man spika sig ur kallblodsloppet så är mycket vunnet. Kanske är så enkelt att Hulte Magnus bara vinner detta? Tyvärr får man ju inte det intrycket när man läser intervjuerna med ägaren.
|
Citat:
|
vill flagga lite för bretagne hornline i avd 2 som jag tycker är en fin häst. Svensson har varit ganska offensiv med denna o sist var insatsen inte helgjuten. Denna gången är han inne på att ge hästen en smygare o är den bättre än senast kan den ramla dit.
|
Citat:
|
Varför spela som alla andra för?
1,2,5 5,7,8,9,10,12 2,6 (om jag går på pumpen så tar jag den bläck plumpen) 2,5,10,11 1,2 5 1,11 Vad är ett spel med bara favoriter? RED: Om ni inte kommit på den än så stavas det Jackpot(t) |
Citat:
1,2A - - 1,2B hur vet du det? Varför använder du endast AB-red när du har ett bra reduceringsprogram? Jag kommer att köpa/använda HPT igen, men varför ska jag göra det? Priset är inget argument. 100-300-700 utan betydelse då du sparar in det på ditt första inlämnade system. Mvh Ulf Haugstad |
Citat:
Så ditt försök till otrevlig recension var helt förgäves. |
Citat:
Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
-Aldrig vunnit lopp från ledningen... J O Olsen nyss i ATG live!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Har non ÖGAT ?:hattenav:
|
Citat:
Mig spelar det väl ingen roll om du köpet HPT eller inte? Jag postade främst i syfte att se om någon kunde komma med någon vettig kommentar till om jag behövde någon mer häst till systemramen. Använde kopieringsfunktionen från HPT då jag inte palla skriva allt manuellt. Givetvis får man de mest meningslösa svaren frånm kära Ulf. :offtopic: Att du alltid ska missförstå/missförstås. |
Citat:
|
Citat:
Edit: Ok, såg ditt andra inlägg nu, tack :) |
Citat:
|
Citat:
|
usain henna har mött hästar (o gjort det bra) som ready for more inte kan stava till. given på kupongen vid gadd
|
Citat:
|
Tycker Örjan är ett stort kuskminus på Inken i det här loppet. Hade hellre sett en offensive Stefan.
|
Citat:
|
Risk eller stor chans att BG I FÖRSTA . ÖK I AVD TRE och UO I AVD SEX ,bara vinner .
Jag spikar alla tre och helgardera resten med bara ett krav. |
Citat:
|
Någon som har Snoken?
|
Det är ju såklart mycket man inte förstår, men jag fattar inte Venkatesh och hur man kan förorda den hästen som ett tänkbar chansspik. Kan ju lika bra sätta upp startlistan på väggen och kasta pil.
Varje gång den haft bakspår har förespråkarna sagt att det är bra då hästen är hetsig och kan ta en lugn avgång. Nu har den spår ett och det är jättebra, ÖK behöver bara hitta ut i andra..... Haha, galopp i första sväng. Streckar hellre 3,6 eller 11 som alla har större vinstchans i min bok. Men det sa jag ju förra veckan om Djali Boko också:holms: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
Igår skulle Åke Sundberg vinna idag Peter Eriksson... |
Citat:
|
Citat:
|
kallblodsloppet
Vart te stall Persson stallet tycker Lärkan har bäst chans av stallets hästar! smygresa ock lucka snabb ja jättesnabb på en kortspeed hamnar bara Kontio rätt på det så äe den med på fotot! Det var vad stallet tror för dagen!
|