![]() |
Denna seger var väntad. Redén är så jävla bra, är överlägset Sveriges bästa tränare. Kommer bli en stor kusk också.
|
Citat:
|
För er som gillar att spela vinnare o tvilling, fick detta mail.
Henrik Svensson har bara en häst på V75 och känner sig inte avsågad med 4 Bretagne Hornline (V75-2). - "Nej, det ska jag väl inte vara, vi fick bara stryk av Te Freddo Knick för tre starter sedan och då var jag mest sur över att de släppte ut den, senast var vi fotoslagna av Crane som är med här men då var min ändå inte som bäst. Han hade fått en kort träningsperiod med lite tyngre träning innan och jag är ganska säker på att han kommer att vara vassare nu. Dessutom tycker jag att han blev lite lat med öppet huvudlag som han gick med då, men jag ville prova eftersom han varit på gränsen till för het med helstängt. Nu provar jag troligen ett halvstängt idag och det kan bli precis lagom. Vi kör med samma skor och samma vagn och han öppnar anständigt. Jag tycker nog att han ska räknas lite grann om han som jag tror är något vassare än senast", säger Henke. |
Citat:
|
Tror man kan lägga ner snacket om What love can do nu. Idag om någon gång borde väl hästen ha vunnit om det är något ämne i den?
|
Citat:
kom igen nu svensson! |
Citat:
Hans körning idag var dock helt under isen - liksom tipset.:no: |
Fan så härligt! Så kom alla galopper på beställning också :clap:
|
alltid samma sak i början av veckan har man bästa spik sen i slutet gard. man loppet och favoriten vinner lätt..
|
blev inget lopp. synd för jag tror den är lite blöt sista biten IL
|
Idag kanske Björn gjorde fel, eller så kanske hästen inte va på G? Han vinner på Vincennes flera ggr i veckan, fel man o kritisera för att ni spikade fel häst.
|
Tråkigt lopp med alla som hoppade bort sig.
|
Var det nån betaltjänst som hade spikat Il Sånna?
|
Citat:
|
hoppas att varulv spikade, va hans stenklar i början av veckan
|
Får tacka Sharps för Il Sånna spiken! Hade faktiskt inte tänkt att spika den före jag hörde alla lovord här!
|
Citat:
|
Inken ser fantastisk ut, vettefan hur dom ska fälla den
|
Citat:
|
Algot Ålj ser grymt fin ut. Ska mycket till om Kalabaliken ska kunna blåsa den på spets idag. Hur man ens kan komma på tanken att spika den ändå...
|
Har lämnat denna v5 kupong
1) 7 (Bergh säger att han släpper till 7 - därmed är loppet över) 2) 2,4,5,6,10,11 (de två bästa är 2 och 10, hoppas på Erik) 3) 1,2,5,11,12 (de går 25-tid därframme och kan rinna undan, 5 visat form) 4) 2,4 (lås) 5) 1,2,4,5,8,9,11 Kostar 420:-. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ändrar såklart i sista jävla minut och spikar i avd1 efter redens avslag.. Fan trött man blir..
Har haft det låser hela veckan . Varför gör man så idiotiska beslut och alltid blir straffad.. Trav är fan verkligen inte min grej.. |
Varför i helvete släpper Robert!!!!!
|
Förstår inte att Bergh släpper när han fått trolla bort 1000 m. Tur att Goop försöker i alla fall, men nu blir det svårt när Digital Ink fått bestämma i lustempo.
|
Citat:
|
omg. dog nu eller?
|
Bergh måste känt sig slagen på förhand... Lite som alla misstänkte ändå.
|
Så enkelt för inken
|
Citat:
|
Citat:
|
Klart det är enkelt när alla lägger sig platt för den. Robban kan inte haft toppform för dagen på sin när han valde att släppa efter att ha fått såsa i ledningen. Kan aldrig tänka mig att han inte tar emot Inken annars...
|
Guldloppet var som väntat ett riktigt trist sömnpiller, helt ointressant och intetsägande
|
Citat:
|