![]() |
4 Lome Brage struken på norsk toto men inte på ATG än....där kom den...förändrar loppet totalt!
|
Hmm... Med den strykningen så vinner väl Lannem S..:-(
Eller finns det någon med ett hållbart scenario där inte L S får loppet till skänks? Känns riktigt trist med den favoritspiken |
Jaha då är det bara att spika Lannem Silja.
|
Citat:
|
Hur snabb är Tekno Jerken?
|
vad är det för "liten olycka" som goop pratar om på B.B.S sugarlight?
|
Citat:
Finns många som har bra tider här, tror faktist silje torskar idag och det blir en rätt stor utdelning. |
Citat:
Däremot lyssnade jag igår ca kl 14 på telefonintervjun i atg.se, där bl a Elvenes frågade Hamre om chanserna. Han sa, att 3 kommer att ta ledningen efter 3-400 m. 3 och 15 har mycket goda chanser. På slutfrågan svarade Hamre, att 3 har bäst chans. I Björnkollen spikar Björn 15. Det gör också Sveriges duktigaste travjournalist Sören Englund. Jag har tidigare här motiverat varför jag streckar 2,3,7,8 och 15. Reserver 10-1. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Finns inte på rikstoto.no eller atg.se iaf... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Mot världens bästa hästar. Hur snabbt är det. |
Nr 15 i kallblodsloppet slog alltså storfavoriten i sin senaste start och står nu i 3% i jämförelse med favoritens 62%. Nä, det får nog bli att försöka fälla den trots den tråkiga strykningen av Lome Brage.
|
Citat:
|
I Avd 3. Kanske det vore dumt att skita i 13 Simb Ruby, om man ändå ska gardera.
|
Citat:
15 har springband och springspår. Samt en soldat, som offras. Det är en förnuftig spik. Men Erik och Johnny låter sig inte luras av en norsking. Jag är enveten och streckar dem liksom förra veckans storfavorit Stepping. |
Citat:
Men jag är tveksam, några snabba innanför. Norsk voltstart vet jag inte hur de olika kuskarna klarar, vill inte säga för mycket. |
försöker få grepp om sonador i andra avdelningen har för mig den gått nåt bra lopp i sverige! ev hos flemming någon som vet? :)
|
Citat:
|
Strålende vær og baneforhold på Momarken i dag. Banen blir rask. Minusgrader i natt. Kan ikke bli bedre nå. #llv75
Skriver dom på twitter.. |
Det var väl otroligt tråkiga nyheter. Mad kanonbana kan det ju bli värsta favoritkavalkaden i dag också.
|
mackpeter
Godmorgon., tänkte om du hade nått roligt skräll drag och bjuda på :)? |
här kommer Alf Roar Tipser'n Brovoll s joker system som sköter www.trav365.no file:///C:/Users/reception/Downloads/Systemrapport-V75-2015.03.21-Momarken.html
|
Citat:
God tur |
intervju:
Daniel Redén skickar en häst till Momarken - och ligger lågt: - 7 Rocket Zet (V75-1) måste ha ett lopp i sig inför finalerna nästa vecka. Det är därför jag tar ut honom här. Han möter några bra och jag har svårt tro att han är vinnaren av loppet. Det är först nästa vecka han ska vara på topp och till den starten blir det skoryck. Nu kör vi med skor, precis som i de senaste starterna. Det är en lat och flegmatisk häst som också missgynnas av att inte ha något körspö bakom sig.r |
Takter "struken"?
|
Så här blev mitt bolagssystem. Bra bana med valfri balans.
1) 2,3,4,5,7,12 r9-10 (2 tar ledningen, 3 har jättechans, 4 går för första gången bfro, 5 Jeppe reser långt, 7 har bästa kusken, 12 härdad på Vincennes och gillar det långa upploppet) 2) 4,5,7,9,11 r2-6 (Stig H optimist om 11, som är en tänkbar spik. 7 radar upp vinsterna. Men detta är låg klass och skrällen ligger på lut) 3) 2,3,7,8,15 r10-1 (1 leder, släpper till 7. 3 forceras till ledningen efter 3-400 m och skall Bereda Vägen För Herran dvs 15. Men jag tror/hoppas att denna taktik inte håller och garderar) 4) 3 r1-4 (Reijo låter konfident och jag håller honom högre än Lövgren) 5) 10 r14-7 (Idag är det fast bana och 10 är överlägsen. Enda motbudet är struken. 7 knäcktes på Solvalla förra året - har tidigare varit borta för allvarlig skada och för att citera Elvenes "en häst som varit nere i källaren två gånger har svårt att komma tillbaka". 14 fick dålig öppning senast på Leangen men var 10 m efter Lannem Silje i mål. 15 fick allt serverat på Bjerke och slåt inte 10 eller 14 en gång till) 6) 1,2,7,9 r5-3 (2 tar ledningen, 1 har bäst kapacitet, 7 urstark och 9 bortglömd) 7) 1,3,5,6,9 r7-2 (högklassig gulddivision med spännande årsdebut för 9) Kostar 1500:-. Hoppas några på Sharps tar potten från norskarna idag. |
oj naglo med skor! bara norska skoinfon som är som vanligt eller ska han gå så?
|
Nån som vet vilka Spelvärde spikar idag?
|
Citat:
Den förnuftige streckar 1,7 och 9. Om man inte spikar 3 i V75-1 får man bra utdelning på 12 till 12 %. Kom ihåg att de svenska hästarna vanligen är av bättre klass än de norska. Apollo Hornline är svensk uppfödning. Lycka till för man behöver en del tur för att sätta en V75 med bra utdelning! |
Citat:
|
Citat:
|
avd:4 raymond palema tycker ja är helt bortglömd om man nu ska gardera ready for more gjort det bra i sverige och varit skrik på många gånger blir de körning kan den vara en jätte knall att se upp med :clap:
|
Citat:
|
TT V4 finns inne S,P
|