![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas ni säkrade upp stålarna.
|
Mera om Naglo d.N.
I Björnkollen var Goop tveksam till hästens möjligheter p.g.a piskförbudet och gruskvalitén för barfotahästar.Synd att Kolle inte kollat på Björnkollen:rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
|
DET ÄR K.H.K. BOKO
UNCOMMON NIGHT* de to heste kan overraske tro den så godt ud 100 vp på denne og DET ÅR K:H:K BOKO:::::KØR VI NU!!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hamre får 3.80! Grattis!! Kriminellt bra är väl passande ord....
|
JAAAAAA!!! Äntligen var man rätt ute :clap:
|
Där kom en fin liten skräll.
|
Citat:
|
Citat:
|
Lägg ner Norge, dom här är ju totalt underlägsna. Dom får vara glada att inte prinsen deltar i kallblodsloppet, annars hade det blivit pisk där också.
Nu grämer jag mig lite över att jag spikat BBS i sista.. :idiot: |
Synd att inte 13 orkade.
|
Nu vill jag gärna få in en till rensare.
|
Satt med lås på 15 och 13. Trodde Simb Ruby skulle räcka hela vägen :sad44: Jaja, nu blir det en Arboga 10.2a och får nöja mig med en 6a idag.
|
Och där såg vi hur "överlägsen" den märkligt uppsnackade Premance Simoni var........
|
Citat:
|
Bara å inse att vi har grymma hästar i Sverige, möjligtvis är vi bäst i världen just nu. :hattenav:
|
Citat:
|
Citat:
|
DD
21-MAR-2015
Løb 10 MOMARKEN 200,00 Kr. DBL 200,00 Kr. AFD 1 1 AFD 2 9 1 SPIL Total 200,00 Kr. 21-MAR-2015 15:28 |
Två lopp nu som förloras för att de driver för dåligt. Kolle vinner första om han jagar upp hästen i samband med att luckan kommer, men han trodde sig vara chanslös och insåg för sent att chansen fanns. Brekkes bortkörning mer väntad, en kusk som inte var bästis med hästen hade vunnnit den där upploppsstriden 100 gånger av 100.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu jobbar vi in Priamo Caf!
|
Citat:
|
Kör en rak tvilling: 3-7.
|
Citat:
|
Irriterande när man sätter dit häst nummer 1 på 2 hästar men rycker på 3 hästar i avdelning 2!
Plåster på såren var tvilling som satt. dock bara 10kr |
(Efterhandare)
Spikade Miss My Money på mitt chanssystem. De två andra spikarna är Tekno Jerken och Apollo Hornline :whistling: |
Citat:
|