![]() |
Upp till bevis nu! Som uträknat! Tror inte Ready vinner från dödens!
|
Fan så trist att den vinner trots att löpningsförloppet blev perfekt för fällning...
|
Citat:
|
Läcker häst den där Ready for More. Trodde verkligen inte att den skulle kunna vinna från dödens...
|
:clap: Lekstuga! När Reijo säger att det är klart, varför tvekar ni...?!:idiot:
|
gordonston är inte samma ras som ready for more. det är en kanon!
|
Synd att inte elvan kunde vinna, men det blev som jag trodde att Ready skulle krossa Gordonston och hålla undan.
|
Ready For More var lika bra som Reijo sagt hela veckan.:claps:
|
Citat:
Men det här är en grym häst, bara att lyfta på hatten. :hattenav: |
Citat:
|
Nu blir det garanterat en norsk seger i alla fall.
|
Heja Rejo vilken skön kanon du har skön spik !
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vore intressant att betäcka Lannem Silje med Månprinsen AM.
|
Citat:
Det jag vill säga, att jag är som Shooter och tror många är det, man har en tro man inte vågar följa fullt ut. p.g.a att man får så mycket andra tankar och insyn av andra, folk på forum, betalsajter & experterna. Sen kan man alltid säga att man inte lyssnar på dom och dem, men jag tror sådant alltid har en påverkan, kanske undermedvetet. Men ja sånt är surt, nu sitter jag med 5 sexor som bäst. Har spik i sista vilket jag tror är en dålig spik. Annars hade det sett bättre ut, nä man ska följa egna och tidiga tankar. Synd att man är så feg bara. :yes: |
Haha vilket monster ready for more är
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag såg det, missade det först. Sorry! Det jag kort ville säga var att om det hade varit som jag trodde, hade det nog varit rätt normalt. Jag och ja tror många fler, gör så. Lycka till att få 7 rätt. |
Citat:
|
Haha, vilken häst :claps:
Men jag hävdar fortfarande att den inte kommer ha en chans mot vår svenske prins. |
Klassblandning i kallblodsloppet...
|
Ytterligare en fin prestation. Nu kommer den bästa tiden på travåret, då alla kanoner kommer ut.
|
Datum: Lördag 2015-03-21
Bana: Momarken, omg. 7 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 10 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: Nära :( |
Citat:
|
asså vad fan har dom matat lannem silje med? hon är ju helt sjukt bra…bara att lyfta på hatten och njuta!
|
Citat:
|
Citat:
|
Och hur intressant är det att se 13 norska hästar tävla mot varandra? Inget som berör mig i alla fall....
|
Citat:
|
Citat:
|
Vore fint för värdet om Apollo Hornline kunde vinna nu, men så kassa som baggarna har varit hittills så är det nog för mycket begärt.
|
Nu får vi hoppas på någon skräll
sitter kvar med följande: Avd 6 1-4-7-9-12 Avd 7 1-5-6-7-9 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vore väl kul om Pedro Bi kunde slå nosen först.
|