![]() |
En halvtimme kvar drygt. Dagens spikar på bägge systemen är Naglo'del Nord, Scellino Luis och Lannem Silje.
|
27min till start vill se värmningar alla på kanal75 sitter o fikar!
|
Lannem Silje och Gordonston samt Winmecredit är bästa spikarna idag! Som vanligt före start är man VÄRLDSMÄSTARE i trav!
|
Vad tycker Ni om BBS Sugarlight? Ska man spika eller ej? Eller är Edward Ale redo för stordåd?
|
Jag spikar två klasshästar idag. Lannem Silje som endast har en överman i världen i Månprinsen AM som inte är med idag. BBS Sugarlight den andra som även det är en klasshäst och bör städa av dessa över det långa upploppet.
|
Citat:
|
doob vilka ska man spika idag?
|
Banan ser jävligt smal ut?
|
Tycker Veijo ser ut som en jävligt nöjd grosshandlare i sulkyn !
|
Puro drar upp två till Baggeland :-) bara fem lopp kvar att tippa!
|
Naglo barfota trots skor i grafiken.... Jävla idioter!! Leker med våra pengar i amatörland! Fy fan!!
|
Citat:
|
Alamo Boko. Bara vinner..... :p
|
Cab, Ready for more och Winmecredit får bli spikarna...
|
Norrmännen är inte helt 100. Ska dom låta Veijo provstarta tills hästen har tröttnat lagom mycket?
|
Citat:
|
Fan Kolle!!! Tävla!!!!!
|
Jahapp, pissfavoriter... grattis till 72kr alla
|
Som väntat en lätt vinst för Naglo. Stickans i nästa tack!
|
Citat:
|
Falcon Håleryd är en jävla snackhäst och jag kommer aldrig mer spela den.
|
Citat:
|
Tråkig favoritseger, de bara ger bort loppen som vanligt xD
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Till Travronden sa tränaren Kolnes: "Ledningen är ju närmaste vägen till mål". Så varför släppte Kolle? Fick luckan turligt och för sent. Är det att tävla? Så kan man göra på Åby och Skellefteå men inte Momarken. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Eller tror ni att en körning om ledningen där Veijo efter ett tag till slut får ta över, endast skulle ta på krafterna hos Naglo medans Rafolo skulle ha samma krafter som nu? |
Citat:
|
Citat:
|
Tvilling løb 6.
4-11 x 100 kr
tro meget på Tudor i dette løb.....skidt at takter er bliver syg...god bedreing her fra |
Citat:
|
hilsen fra takter
Citat:
|
Citat:
|
Örjan kvaddade loppet helt för Erik. Det blev ju omöjligt då.
|
Citat:
|
En följehäst till mig vann, vad roligt. jag spelade 30 kr på vinnare och spikade på mitt mindre system.
Danmark har otroligt fina hästar. |
Citat:
|