![]() |
underbart hade 580 pix @ 5.25 på #14
Ska erkänna att det var lite tilt över spelet efter att ha spruckit direkt på v7 i första. |
Citat:
|
hon vill inte riktigt vinna valetta strix. trodde det skulle räcka denna gången med det långsamma första varvet
|
Mellby Viking 5 inte sprungit bfro sedan september 2013, galopperade då.
5 hopp av 9 bfro, Något att oroa sig för? :ohmy: |
V75/1
Startförbud:6 MERLIN (startförbud 150718-150728 (orent trav)) 9 ROYAL PRINCE (startförbud 150718-150728 (dålig prestation)) Info: Under dagen har det gjorts slumpmässiga kontroller av körsvenners längd på deras körspön. Allt u.a. |
Kass omsättning idag för att vara högsommar. Man borde tycka att folk har en jävla massa tid över till att spela trav nu?
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Härligt Erik!!!!!!!
|
Enkel tvilling!
|
Citat:
|
Citat:
|
uträknat o klart. vikingen från dödens!
|
Alla krav på jokern inne! Nu jävlar ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu är det upp till Puros stallskrik att leverera
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-07-18 Bana: Axevalla, omg. 22 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 12 2 1, 2, 10, 12 3 5, 6, 12 4 5, 11 5 1, 4 Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr Kvittonummer: 8BC0 1331 3862 8858 |
Ja, det är viktigt med info ibland.. Från att gardera upp Supporten med 5 hästar blev det spik på Mellby, gött.
|
Omsättning
Citat:
|
Citat:
Mellby Viking har alltid vunnit när jag har garderat den och alltid förlorat när jag har spikat den, nästan iaf. :p |
Nu ska vi se om favoriten klarar av ett svenskt tolftespår i voltstart - och om Peter Ingves är "rätt" kusk i sulkyn. Jag spelar en tvilling emot: 1,2,5,7 runt om, 6 kombinationer.
|
Citat:
|
Rak tvilling 8-12 till 11 gr.
|
Nu kör Peter bort igen bästa hästen här.;)
|
Citat:
|
Suygg körd Peter idiot:gun_bandana:
|
Haha, ja fy fan sista gången jag betalar för travtips iaf. Lövgrens kuse var ju grym.
|
Peter skulle gått ut en halv km tidigare, haha :)
|
Tråkigt lopp...
|
Härligt Lövgren! Som att stjäla godis från ett småbarn. :-)
|
Citat:
|
Citat:
Är väl bara att konstatera att om man ska spika från bakspår så ska det vara en vass kusk. Ingves är en kusk, inget mer. |
Citat:
|
Men oavsett körning så hade inte Ingves vunnit ändå. Däremot är det klart att man vill att han skulle ha varit sugen på att tävla mer än han ville nu. Gå inte ut om du inte menar det...
|
Citat:
|
Citat:
Däremot var 2 Ritzo en stor besvikelse, iaf för mig. Vilsam löpning i rygg på vinnaren, behövde inte göra något alls, jag hade räknat hem pengarna när de svängde in på upploppet. Sen verkade han inte vara riktigt körbar och blev avslagen av 10an som körde slalom fram till andraplatsen....synd, snygga pengar som rök. |