![]() |
Citat:
|
Hmm, snacka om tur...
|
Härligt, det var värt att helgardera det loppet i alla fall :claps:
|
Cheer Bliss? Det finns ingen häst med det namnet.
|
Citat:
|
Hoppas Erik vinner nu och så skräll i sista så blir det bra betalt på 5:orna oxå
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Konstiga namn kan jag förstå är svåra att uttala, men vissa har problem med vanliga engelska ord... |
V75/2
Startförbud: 6 NETWORK BROLINE (startförbud 150718-150728 (orent trav)) 10 J.S.ANNABELL (startförbud 150718-150728 + friskintyg (orent trav)) Bestraffningar: Eriksson Christoffer, 500 kr, för att ha kört/ridit utanför bangränsen. Alkotest har tagits på samtliga deltagande körsvenner varvid alla var utan anmärkning. V75/3 Startförbud:6 DISCO A.E. (startförbud 150718-150728 (dålig prestation)) 9 OPEN* (DK) (startförbud 150718-150728 (orent trav)) |
Citat:
Kanske något sådant!? :) |
Nu borde väl Ingves vara grymt revanschsugen efter sin avvaktande styrning i fjärde avdelningen och köra offensivt för att ge 11 NTBL chansen? Den går jag på!
|
Citat:
Så kan man också finna en vinnare. http://i.gyazo.com/669b5e47fd37dfe770a9c08f433c98eb.png |
"Hemmahästen 1 Sheer Bliss får sannolikt ett fint lopp i rygg ledaren och sköt till bra efter sen lucka senast."
Från spelvärdes analys, dom hade den högt rankad som B-häst |
Sitter kvar på V5an med 1X5
åkte i första V75 på Goopen det kan bli en 6a o 25 5:or TT rockar idag !! |
Citat:
|
Kom igen Nu Erik så blir det lite spännande till sista avdelningen !!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Alla spricker, alla, hela tiden ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Fan vad jag älskar dig Erik :claps:
|
Wohoo, satte den raka tvillingen!
|
Kan vi få Remember my name eller Mind your face i sista nu :KO:
|
I veckan var OVE A min hjälte !! Idag är det ERIK !! KRAM !!!
|
Oj, hur han kan konsten att packa ett fält, Erik.
|
Björn får ta och shejpa upp sig nu, Erik smiskar ju alla gånger om. Tidigare var dom jämnbördiga.
|
Mattues Lillieborg :thumbup:
|
Citat:
|
Citat:
|
V75/4
Nr 1 Xlnt Chili Trippel segrade på nytt banrekord för 4-åriga hingstar och valacker 1.13.8 |
Citat:
|
Sitter kvar på V5:an med 1-2-4-9-10 kan man hoppas på på lite skräll ?? :claps:
|
Erik är överlägsen.
Alltid varit. Han kör bara i de tuffaste loppen, och har ibland bättre segerprocent än Goop och Ohlsson som konstant kör dunderfavoriter på småbanor. Kolla när Erik körde riktigt aktivt på Jägersro och runt omkring, vann ju guldhjälmen utan problem år efter år. |
Citat:
Bergh var väl rätt så uppåt gällande Montdores chans att vinna... |
Citat:
13,3 blev det för SJ. 14,7 för Enrico som skulle gå en 12-tid. Och Xlnt vann på en hög 13-tid hur lätt som helst. Skulle väl bli 3a-4a med den tiden? Eller va sa dem? |
V75/5
Bestraffningar:Forssell Anna, 2000 kr, felaktigt bruk av körspö. Holmskov Jeanette, avstängning 150801-150814, felaktigt bruk av körspö. Svensson Claes, 500 kr, för att inte rapporterat in korrekt skoinformation. |