![]() |
ATG gänget pladdrar på som en syjunta fast nationalsången ljuder i bakgrunden. Förbannade traditionslösa hädare. :gun_bandana:
|
Ny folkfest, vore idioti egentligen, att köra v86 på en storbana innan oktober...
|
Raden är lagd i tid idag! (missade ca 50k på v64 igår med färdig rad som jag inte han lämna in för jag missa tiden när jag satt och ögna här i forumet)
Överstreckade favoriter i mitt tycke Standout - Åkte med på systemet bara för att det finns risk att han får gå i tät och fuska bort loppet. New Kiss - Är min fjärde häst i loppet. Hästen är väldigt ojämn och har inte heller dom bästa tiderna i loppet. Förstår inte hur den är favorit. Kommer galoppera före första kurv! Nose Gear - Ska man ha med på system då den kan vinna. Men är inte värd att stå som favorit. Nu är jag glad att han är så pass spelad som han är. Då intergrad, exlosiv zon och Tequila palema är spelade under 5%. Riktigt roligt spelvärde. Spoiler:
|
Citat:
|
Såja, då var det inlämnat. Vi börjar med spikarna - 2 sexor i rad.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
God afton travälskare !
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Har vi någon härlig information på ett litet vinnare spel i avd 2 ?
|
Citat:
|
Provar en TV med U:6 Mc S och 7 och 8 som snurr bakom
|
Citat:
|
Citat:
|
Lätt seger och andra spiken hemma! Travar dock inte klockrent och det ska bli kul att se om Peter får ordningen på det.
|
Härligt lopp och vilken häst Untersteiner har. Kul att Örjan ville tävla.
|
Varför var det sånt avslag på den där? Stenklar ju
|
Men vad höll Herr Adielsson på med ? Bromskloss delux i tredjespår för Goop
|
Citat:
|
Kan man få in Face Ribb nu som U-häst så blir det trevligt.
|
Nu brakade min atg sida ihop totalt !!
|
Citat:
|
19kr och rättvist för alla som är glada och nöjda i sann kommunistisk anda :cheers:
|
Citat:
|
Blä, ännu en favorit...
|
Kenneth bjussade Tino på den där.
|
Synd att inte Face Ribb kan få travet att stämma.
|
Gaaaahhh...vilket blufflopp. Trodde Björn skulle köra lite men näe..den kunde inget.
|
3 favoriter i rad. Nu är det toppchans till skräputdelning och jackpot till Solvallas onsdagspremiär nästa onsdag.
|
Fan att man gick på blåsningen om Digital Bronze. Var lite väl uppblåst
|
Citat:
|