![]() |
Citat:
|
Min x100 bong rök, men jag är ändå tacksam över att jag fick vara med och ha roligt med er så här länge. :cheers::hattenav:
|
Citat:
Nu hade jag förvisso 5:an med men hade hoppats på favorit torsk här.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Olle har rätt i hästen blir bättre, men här var det väl rätt givet att det skulle bli dödens på en bra häst, eller invändigt.
För varje som vinner när man gör så finns åter 10 som inte gör det, och det är därför att loppet blir fel, motståndet är tufft osv. De ska passas för att de blir minst 1s snabbare, men det är inte samma sak som vinst. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spik på 4:an nu!
|
Citat:
|
En U-häst inne i alla fall, men det hade varit roligare med skräll här och Face Ribb i förra. Nu får gärna Borups Nova ta nästa så U-förutsättningarna klaras av.
|
Dubbeljack till nästa vecka?
|
Det här måste vara den pissigaste omgången på länge :thumbdown:
|
Citat:
Det handlar inte bara om utrustningsförändringarna utan även om spelvärdet och vilken tränare det handlar om. Att spela v spel på dom hästarna hos atg innebär dock 9 ggr av 10 saftiga underodds och du blir garanterat ingen vinnare i längden med en sådan spelstrategi. Spelavdraget är redan enormt och att då dessutom gå in till underodds innebär garantitorsk i längden. |
4 favoriter efter halva omgången är körd och en 50-lapp i värde. Kul spel det här....:rolleyes:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
:whistling:
Citat:
Eller är den pissig bara för att du åkte ??? |
Den har visat upp överlägsen kapacitet tidigare, så där var det motiverat att tro på vinst.
Citat:
|
Kör lite vinnarspel på Borups Nova också.
|
Citat:
|
Citat:
Gick den med helstängt förra gången den gick barfota runt om? |
Citat:
|
Blä! Ångrar att man lade ner tid på detta!
|
Inte ens Peter ville tävla i det här loppet.
|
HaHa. 5 favoriter i rad nu. Nu är det kört vad gäller utdelningen.
|
Haha...fantastisk omgång! Får gärna fortsätta så här så värdet inte överstiger 200:-.
|
Älsklings Björn!
Hästen travade som en kratta men är man kusk med K så är man :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
|
Så är det förstås.
Ingen sätter på racerbalans på en häst som saknar toppform, så det är direkt en indikation på att de vill vara med och köra om det. Han hade nog inte tänkt sig det loppet, utan Erik tvingade honom köra så där. Tror han hade försökt köra fram i dödens oavsett, och kanske hade han vunnit då också ? Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Redéns hästar gillar inte banan säger han, men det är rejält snabba tider i samtliga lopp.
|
Men ursäkta att jag säger nåt om Malla för miljonte gången...
Han tar verkligen inte till sig information som kommer..Gäller ju inte bara ikväll utan det är alltid lika.. Tur att sommaren snart är slut så det ordinarie folket kommer tebax så man slipper se han i rutan... |
Där satt V5-spiken också. Men det här är inte mycket att hurra för.
|
hold kæft nogle triste lopp
|