![]() |
Favoritvinst även i avd 6 men en väldigt klar vinnare som var helt överlägsen.
|
Väldigt spännande lopp idag. Värre än Meadowlands för fasen.
|
Vilken uppvisning WOW !! bra tryck i steget Lord Flax !!
|
Känns ju kul att sitta med spikarna på slutet;)
|
Citat:
Tyvärr spelas stormatchen i Salzburg kl 19 då så själv missar man travet den kvällen. Även onsdagen efter då jag ska gå och se returen live. |
Otroligt jobbigt att lyssna till Jari Åkerfeldt samt tjejen i studion. De formligen pulvriserar sändningen med kallprat. Det får inte vara tyst en enda sekund utan det pratas mest på för att undvika pinsam tystnad...
|
Citat:
|
hej kan nr 7 i dd1 vinna? hjälp tack
|
Citat:
Bra för banorna med andra ord. |
Citat:
|
Coco och Cash så når inte udelningen 200:-.:p
|
7464 ikväll, man blir rörd...
|
Citat:
Går du igång på 4 melanderhästar per avdelning? |
Jag tror de nämnde New Kiss chanser åtminstone 20 gånger under dagens sändning....typ..."Vad tycker du Jari, kan den vinna?..och vad tycker du Mattias". Detta kan bara inte få fortsätta. Enda räddningen är att löpnade stänga av ljudet och sen slå på det igen för att höra loppreferenten...haha. Vem har kommit på detta sjuka upplägg med två pratkvarnar i studion samt stackars Mattias som skall tycka till utifrån banan?
|
Favoritparaden lär fortsätta. Coco lär vinna detta från dödens
|
...tack Sundbyholm, det finns hopp!
|
Citat:
Man börjar helt ärligt märka en fin förändring om man ser till publiken på travet. Känns som publiksiffrorna ökar ständigt och intresset för att besöka banorna blir mer utbrett för varje dag som går. Väldigt kul! |
Spelar en rak DD 13-4 för jag tror dom är dom bästa hästarna för dagen !
|
jo...o jag vill inte vara dum, när jag menar att det har mycket att göra med"gräsrotsnivån":rolleyes:
|
Citat:
Bergsåker kan du ju inte gilla heller för där har Bergh och Båth de flesta hästarna.. Och Halmstad, Kalmar, nä fyfan, där har Untersteiner för många. Vad gillar du egentligen? Breddlopp? |
Då kom äntligen skrällen. I sista har jag 4,5,6 på V86, men kan tyvärr bara få sju rätt då jag bara fick in en U-häst. På V5 har jag spikat Pelles häst i sista. Få se om man kan få tillbaka insatsen åtminstone.
|
Förbannade handlingsförlamade Jorma, hästen är ju så jävla entaktad så är ju bara fram som gäller...
|
vad gör den duma djusa :rant::rant:
|
Kenneth Haugstad din idiot.
|
Mattias Djuse #5 kör som att han ska fälla favoriten när hans häst gått en jätteöppning istället för att få en bra rygg och plocka en bättre placering.
|
V5 gick upp till över tusenlappen! Då får jag hoppas på favoriten i sista. Det lär ju ge mer än några sjuor på V86:an.
|
Citat:
|
Citat:
|
Grymt lopp av Coco!
4-5 i sista för 8:an samt V5:an! Så kom igen nu Al dente!! |
Karlshamn 9300 på 2 dagar, Solänget 4200 o nu E-tuna 7400(finns massor av fler exempel denna sommar)...man kan inte annat än vara ödmjuk inför dessa siffror...o det här är vad vi alla måste bygga på, tror jag...
|
Citat:
|
Citat:
Var skrev jag att jag inte gillade trav på Jägers? Jag ifågasatte haussen med Åbergskvällen, tyckte inte att loppen levde upp till den hysteri som florerat på sociala och klassiska medier sista 2 dagarna. Lopp på valla är kanon, som på de flesta andra banor. Däremot tål jag inte lallaren Melander, och tycker absolut inte om när han fritt kan anmäla 4-5 hästar per lopp. |
Citat:
|
Sanningen är att travintresset finns i landet!!!, men dessvärre inte i våra storstadsregioner, mer än en handfull ggr om året...mm...
|
Citat:
Förra tisdagen var en vanlig travkväll i Eskilstuna och då är den redovisade publiksiffran 947 personer. Solänget redovisar 1125 i publiksiffra omgången innan dom hade sin stora dag. |
Citat:
|
Citat:
|
mycket dumt från djuse fattar inte varför vill inte släppa 7 när han vet att hans häst kan ej vinna
|
Lätt seger och som väntat gav Örjan ifrån sig spets. Bra så.
|
Sorbet fick inte visa något idag iaf. Erik körde inget mot cash utan var bara ute efter andrapriset...skönt att det misslyckades.
|