![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Är inte Vison Fromentro lite väl bortglömd om man vill gardera Nadal Broline? Kuskplus nu när O-J Andersson ska köra... :)
|
Citat:
|
[QUOTE=MatsE;449112]Olle, hur säker är din info om skor på Mel Odin?[/QUO
I Vi Tippa säger Melander att det blir barfota runt om ifall banan tillåter. Men han varnar för nedåt form. |
Titta på fan! Nu har jag hittat en spik emot omgångens största favorit igen - Sorbet !! Vinnaren av Derbyt sen :claps:
|
ajajaj, yr.no säger att det bli mycket regn på Dannero mellan 1200-1400 på lördag, men 22 grader och sol INNAN regnet
ojdå, måste ha tittat på fel Nyland. Verkar finnas hur många som helst. sorry |
Citat:
|
Citat:
|
Tittade på yr nu, inget regn vad jag kan se. :)
|
Citat:
Nog för att du är ett stort fan av allt Redén rör vid, men Sorbet lär få harva i dödens och dessutom fel distans och tränarkörd. Den ska inte ens vara andrahandsfavorit här... |
Citat:
Han tål dödens i detta gäng och vunnit 3 ggr på distansen, men självklart matchats på längre distanser. Snart ska formen vara toppad på han. |
Cali Maks lär väl bli tredjehandare. Tror det är ett riktigt bra spel till helgen. Drog fram Titan för två starter sedan, förlorade med nos efter att ha gått i dödens. Senast två bakom tekno odin, inte mycket att säga där. Slog dock hulte Magnus den starten.
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lycka till! |
Citat:
|
Tycker det är svårt att hitta spikar...eller om det är lätt att hitta negativt på alla de som är streckfavoriter i respektive lopp än så länge. :cry:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Man kan ha en finger regel varmblod 0,7 per 20m kallblod 0,8 per tillägg. Vid 2140. Ju längre distans desto mindre krävs det och givetvis vice versa. 0,6 som du säger har man typ vid 2640v och temp 1,17/1,18 |
Citat:
En rackare som tränar som en demon men aldrig får ut det i lopp, till stallets stora frustration är dagens Issaquah Sund. En av dom han haft störst förhoppningar på i kullen, men bara pannkaka av allt i loppen. Han har aldrig fattat vad det går ut på, få se om polletten trillar ned nån gång.. |
Formen bör snart finnas där om han skall ha med stortravet att göra. Tror att de kommer köras som ett snabbintervall för att få upp lite fart. Styrkan finns men kanske inte snabbheten. Skall han krossa den här behöver han både vara stark och snabb. Heja. Jag spikar också . Montdore vinner utan gunga det vet alla. Möter inte mycket. Inte Nahar heller. En dålig Nahar skall sänka de här lössen med vänstern. Blir nog 3 spikar för mig på Lördag.
Men lite kul att Västerbo fantast som hade lekstuga med nahar senast inte ens är hälften så mycket spelad |
Citat:
|
Citat:
|
Inte kollat nånting på spetsstrid och liknande men håller det som väldigt långsökt att Sorbet ska plocka ner Nadal Broline om det är det ni dividerar om.
Dessutom med Reden själv, njä. |
Citat:
Skrällar under 10% just nu som jag tror kan vara något är 7 OP.s Flirt (8,7%) kommer att gå barfota och är snabb ut. 2 Solbackens Pilen (3,6%) i avd 5 som får en special sko bak som enligt Robert S skall göra den 30 meter bättre. Roligt på en låg procentare, men man ser ju gärna att den håller sig i trav lite oftare ;) Som sagt, ingen djupare analys ännu. |
Citat:
Men visst kanske Nadal rekordsänker sitt bästa med en sekund, du verkar tro det. |
Citat:
|
Tveksam
Citat:
Mvh Uffe |
Ni fattar väl att 1 Nadal Broline är stenklar i sista. Reijo konfident. Dagens största streckfavorit - men va f-n - vinner den så var det onödigt att gardera.
|
Citat:
|
Citat:
Med specialskon bak som han kommer gå säger han "som jag tror kommer passa honom perfekr och att han kan bli 30 meter bättre med dom". Min understrykning i citatet. Många om och men. Men som sagt kul på en låg oddsare. Guldtäcket vinner dock historisk från bakre volter så det talar emot. Men hästar fattar väl inte statistik :D |
Citat:
|
Citat:
|
Ska bli intressant att se duellen mellan filmstjärnan Månprinsen och den norska åsnehybriden Lannem Silje. Tyvärr tror jag det är kört, men jag är så nöjd med att vi har den snyggaste hästen på svenska sidan.
|
Citat:
|