![]() |
Citat:
|
Citat:
Men du nämner ju kuskar från ex. Bergsåker. Olle har ju redan nämnt att hästar vinner från Bergsåker. Jag trodde det nämndes att ex. Umeå, Skellefteå, Boden, Dannero, Östersund etc. var "problemet"? Därav min fråga gällande kuskarna... :) |
Nää. Trav är fest och en trevlig tillställning. Picknick korg och sommartrav är för jävla underbart oavsett vilken bana omgången går på.Undrar hur mycket Hanna fick i dag för att lägga sig på rygg i fjärde?
|
Citat:
|
Nja. Lite mindre är det. Råkade sitta bredvid när bergarn och Ove A gjorde upp för ett par år sedan men såklart inte lika utbrett nu som då.
|
Citat:
|
Ingen omgång för mig. Nu ser vi fram emot Åby nästa vecka!
|
Citat:
|
Citat:
|
Kul att arslena på ATG inte har lagt ut kallblodsduellen på atgplay, var ju dagens enda behållning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Utgick från att du har det :D
Har inte alla det ? :lol: Citat:
|
Citat:
Liveversionen. |
Citat:
|
Jag förstår att ni inte gillar trav norr om Dalälven , men det är här jag gör mina pengar , det krävs lite mer "koll" , tack för det
|
6150 på Dannero idag, helt ok...hoppas att Åby kan slå det nästa helg...
|
Citat:
|
http://vader.svt.se/vader/g%C3%B6teborg vore själve f-n om dom inte fixar det!
|
Citat:
|
14:21
Citat:
Mvh Uffe |
so
Tack för din kunskap om trav i norr , jag gillar det du skriver och din insikt om trav , du har stor erfarenhet om trav , många skulle behöva lyssna............eller hur "olle"
|
Undrar vad alla Solvalla kuskar gjorde igår på Dannero?
|
Citat:
blir väl lätt över 10.000 |
Citat:
Tur att du lyssnade på betaltjänsterna enligt den tidiga så skulle ju Hultman bara vinna loppet. |
Citat:
Utan detta proffsiga forum hade det varit svårare att hålla hela vägen! Fick upp pulsen lite i sista när Nadal B. fick jobba i tredjespår. Det är det man betalar för, adrenalinet och hoppet att gå hem som en vinnare. Ibland lyckas det... :D |
Citat:
Men det gälller ju att vara rätt ute i alla 7 loppen en sådan omgång som igår för att kunna vinna något. Var som tur var inte en sådan omgång man drömmer om att ha 7 rätt i. |
Citat:
|
Citat:
|