![]() |
Citat:
Tror han helst av allt sätter 10000 i Finland. |
Citat:
Helt talanglös! |
Skönt att slippa pissåby ett tag nu. Gävle och Bergsåker nästa, kanske man kan vinna lite också.
|
Citat:
|
V75-6
Tillägg lopp 8: Daniel Réden hörd angående sin körning med Västerbo Highflyer. Hästen travade dåligt och var sämre då han tävlade med skor. Förklaringen godkänd. Alkotest har avlagts av samtliga kuskar, ryttare och funktionärer under tävlingsdagen, varvid alla prov var negativa. |
UTDELNING V75
Antal rätt Utdelning 7 1 030 326 kr 6 4 131 kr 5 304 kr Omsättning: 85 101 946 kr Antal system: 1 208 523 st |
Citat:
|
Med tanke på jackpot och all uppståndelse och reklam för "det nya konceptet" var väl 85 mille ingen omsättning att jubla över precis....
|
Alla
5 2,5 11 Alla 1,4,5,9 1,2,3,5,6 Så tippade jajjan på Travpunkten.Vinst 1.175.928 kr. 1 sjua, 22 sexor och 180 femmor |
Är man hänvisad till liven om man vill se upplösningen av Åbys Stora? Ingen TV-sändning?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tackar, stod Trafikpoliserna i tv tablån när jag kollade.
|
Stenklar tvilling i lopp 12, bara lassa in!
Skämtar om det inte framgick :p |
Gillar man inte Kolgjinis så gillar man inte trav! ;)
Nu vinner Support Justice! |
Citat:
|
Gissar jag inte behöver skriva vem jag håller på?
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Om vilken annan topptränare som helst hade haft Kolgjinis material hade det stallet tripplat inkört! GARANTERAT! Den som påstår något annat kan inte trav! |
Citat:
|
Laddar 2.500 kr Vinnare på Redén nu! STENKLAR!!
|
Jag kör 5000:- på tvilling här:D
|
Citat:
Fast, lade märke till att Djali gick med skor fram. Inte så intressant då. Jag trodde att den skulle gå barfota runt om? Blev ändå 5 rätt idag. Ganska bra ändå för en småspelare. Torsk på Support Justice (spik MF) och Mellby Viking (spik OTP). Hoppas det gick bra för många idag! :cheers: |
Ett norskt ekipage över 20% och under 2 ggr är ett MYCKET dåligt spel!
Danska och norska kuskar är taktiskt impotenta! |
|
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt! Kunde inte förlora.
|
Bra häst! Dålig kusk! Suuuuuuurt!!!!
|
Citat:
|
Sparade fötterna till skiljeheatet...
UTKLASSNING!!! |
doob, har bevisat sig igen som årets internet hjälte och totalt okunnig inom trav, årets pajas.
Kontra med det enda du kan, olika konton m.m. snark. |
Citat:
|
Citat:
Mina resultat kan du bara drömma om! :popcorn: :innocent::cheers: |
Citat:
|
Lopp 13 på Åby finns det en smaskig tvilling i!
Hoppas och tror att kanonen Mister J.P. är iordning och övertar av Dragster som flyger till spets! Sedan blir det lunk och köra sista 200! Rak tvilling 6/7 till 6 ggr! Dunkar hårt! Liten peng på likaledes rak tvilling lopp 3 Bergsåker! 1/10 |
Tycker Västerbo Highflyer var enormt duktig idag, ny i dessa största sammanhang och vilken utveckling sedan skorna drogs.
Kul en final med två hästar som körs av sina tränare. |
Citat:
Du fattar då inte mycket om trav hehehehe Tycker Västerbo Highflyer var enormt duktig idag, ny i dessa största sammanhang och vilken utveckling sedan skorna drogs. Kul en final med två hästar som körs av sina tränare |
Citat:
Tycker det går ganska hyfsat för han just nu. Vinner mer eller mindre allt nere i Frankrike när han startar hästar. |