![]() |
Det stämmer inte riktigt...
Betaltjänster Spelarservice: 2.736:- 1 2 3 4 Travtjänsten: 2.880:- 1 2 3 3 Stora Vinster: ? 0 0 0 0 Snoken: 2.025:- 0 1 2 3 Gratis Travnet: 4000,50 1 2 3 4 ---------------------------------------- Travtjänsten har tippat 3 system för sammanlagt 4.680 kr. 1 av systemen har 4 rätt som avslutas av spikar på SAJ och Mellby V. Travnet hade också 3 system.Ett lever med Nadal B. och OTP som spikar. |
Fan vad tröttsamt att Örjan kör gunga! SUCK!
|
Nahar måste vara klar med den öppningen och tredje ut!
|
Ja vad ska man säga....
Man kan lika gärna spela på lotto än den här skiten. |
Va faaaan??? Vad hände med Nahar?? Kan ju aldrig torska utan galopp.....
|
Har någon sett Västerbo Highflyer komma i mål än?
Hahahahahahahahahahaha..... |
Wow...nu finns det seriöst stor chans att det blir jackpott!
Ludde körde bort både sig själv och BBS... |
Fattar inte hur korkad man får vara som kusk, som ger bort loppet två gånger, på exakt samma sätt :)
|
Ludde kan stanna på stallbacken och låta grabbarna köra istället, dom gör det fan så mycket bättre.
|
Supporten var iaf en häst jag förmodligen inte ens haft med om jag helgarderat ens!;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Tävling/statistik mellan betaltjänster-gratis-Sharps V75-system
Antal rätt efter lopp nr 1 2 3 4 5 Betaltjänster Spelarservice: 2.736:- 1 2 3 4 4 Travtjänsten: 2.880:- 1 2 3 3 3 Stora Vinster: ? 0 0 0 0 0 Snoken: 2.025:- 0 1 2 3 3 Gratis Travnet: 4000,50 1 2 3 4 4 Simtoto: 675:- 1 2 2 2 3 Ralf Vadsmo: 240:- 0 0 0 0 0 Hans R Strömberg: 120:- 0 0 0 1 Sharps draken: 432:- 1 1 1 2 2 mackpeter: 1.536:- 1 2 3 3 3 Frasse 77: 360:- 1 2 3 3 3 SO: 168:- 1 2 2 3 3 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men jag vet vad du menar, kändes ungefär samma för min del.... |
Kanske Ludde skulle vara lite snällare mot Mosaiquen.
BBS har sannerligen fått känna på Ludde. I efterhand känns det som att BBS varit bäst men blivit överfallen i båda loppen. |
Stor grattis till Daniel Reden som vinner Åby Stora samt Jormo pä 9999.:claps:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Då kunde man redovisa bara ett av deras (Daniel Berglund) system i rättvisans namn. |
MackPeter
Skulle BBS varit bäst, han fick väl regelrätt stryk av ludde i 1a heatet. |
Ja nu jävlar får Redén försvara den svenska travsporten!!
Det känns faktiskt riktigt bra...tror inte att Supporten knäcker Highflyer i dödens..tror att han når spets oavsett med highflyer. |
Varför är inte "experten" Raffe med i studion? Idag går det ju riktigt bra i hans experttippande.
Ralf Vadsmo: 240:- 0 0 0 0 0 |
Citat:
Smart drag, spara hovarna och öppet huvudlag för att sedan dra skorna och cant see back på igen. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Travnet V75-systemet: (skrivs på tre kuponger, minst en A-häst måste vinna för chans på sju rätt). |
Skoändring: Ed You (Åby, V5-5 V75-7 DD-2, från Barfota/Barfota till Barfota/Skor)
|
Citat:
|
Köpte in mig på en andel på Malmroths tillsammans system idag då jag inte hunnit läsa på eller hunnit kolla idag. Det lever men spiken i sista på On Track Piraten.
De 100 kr som det kostade blir minst en tusenlapp om det sitter. Hade aldrig lyckats själv idag med ett system för en femhundring. Så fort det blir ruskväder och svår bana så är det många favoriter som faller som käglor. Får kolla dd loppen nu och skiljeheatet. |
Det här långa glappet mellan V75:5 & V75:6 är ju rena sömnpillret...någon hos ATG/Kanal 75 har gjort en rejäl tankevurpa när man planerade det nya tv-upplägget! :sleep:
|
Citat:
|
Citat:
|
Reklam reklam reklam!. och på lajven 2 tjejer som pladrar pladrar pladrar!. Sammanfattningen blir MINUS MINUS MINUS!
|
Citat:
Jag tycker Ludde är mer en pajas än en färgklick nuförtiden. |
Citat:
|
Citat:
Malmroth är i alla fall en betydligt bättre tippare än Raffe eller Mohammed som väl stått i studion i sommar. Men i längden vinner man inte på att köpa in sig på sådana jättesystem och bara ha en av 200 andelar. |